Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
decline bench press is ook wel erg lekker . bloed dat naar je hoofd loopt
You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
Ik voel hem nu meer in mijn schouders dan in mijn borst, heb je een tip of is me borst sterker ofzo?
Je bedoeld met borst teveel druk in je schouders?
Als dat zo is dumbells niet recht houden, dat ze zo staan III--III III--III probeer ze dan met dan wat te draaien, niet veel maar een fracties om de druk uit je schouder gewricht te halen, lichte V stand.
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Je bedoeld met borst teveel druk in je schouders?
Als dat zo is dumbells niet recht houden, dat ze zo staan III--III III--III probeer ze dan met dan wat te draaien, niet veel maar een fracties om de druk uit je schouder gewricht te halen, lichte V stand.
Dus polsen meer naar binnen draaien?
Of zou ik hem hetzelfde uitvoeren als de peck-deck en dan liggend? Voelt denk ik beter.
Fly is ultimate lekker als laatste oefening. Rek je je borstkas goed mee uit. Press is meer een standaard oefening waar je echt voor de gewichten gaat imo.
Haha ik kijk veel verschillende filmpjes ook, vooral over de deadlift squat en bench press nu doordat ik alleen compound oefeningen doe.. kijk eigenlijk van alle filmpjes wel hoe ze het uitleggen behalve van de ultimate gaylord scott herman
Decline is een kutoefening, shoulderwrecker. Voor mij dan.
HAHA, gek genoeg vind iedereen die wat voorgeschiedenis heeft met slechte schouders de decline
een schouder 'ontlastende ' oefening !!!
. maar kan wel kloppen wat je zegt , iedereen is verschillend .
Ik kan DB flat bench / barbell of DB incline / bb of DB decline en geen last . doe ik BB flat bench dan heb ik een raar gevoel in mijn schouder .
You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment