Natuurlijke maximum qua spiermassa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het kan ook dat je door anabolen wel aan je natuurlijke max komt, waar je zonder aas (bijna ) niet komt.
    Als je dan stopt met aas ,zou je dus terugvallen naar een punt(je daadwerkelijke natuurlijke max) dat hoger ligt dan het punt zonder aas gebruikt te hebben.
    Last edited by rain; 24-03-2014, 12:11.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Imo halen de meesten hun natuurlijke max. Niet omdat ze te gefocust zijn op een laag vet percentage wat een beperkende factor in groei is. Ik zal niet zeggen dat iedereen moet gaan bulken zoals dat vroeger in was maar bulken met 1 oog op de spiegel vind ik nog steeds een prima idee, als je echt wilt groeien moet je accepteren dat er ook fasen zijn waarbij je buikspieren niet te zien zijn of zelfs iets verder (daar hebben we de winter voor)
      As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
      Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
      Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Dat denk ik ook.

Net zo goed als dat het bij cutten vrijwel onmogelijk is om geen vvm te verliezen, is het bij bulken bijna onvermijdelijk om niet wat vet erbij te krijgen.
        In theorie is het mogelijk om enkel vvm te gainen, maar in de praktijk bijna onhaalbaar. (Zonder aas).
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
          Dat denk ik dus ook, ik kon me niet helemaal vinden in het vorige topic.
          Als voorbeeld Knulletje: tijdens zijn rugblessure was hij flink afgevallen, maar toen hij weer ging trainen ging hij redelijk snel weer naar 115+ kg… zonder aas!

Voordat Knulletje begon te kuren ,heeft hij 10 jaar naturel getraind en woog hij 100 kg.
          Dit zou dus betekenen dat knulletje zonder aas terug zou moeten vallen naar +/- 100 kg, maar dat gebeurde niet.

De getallen die ik gebruik kunnen enigzins afwijken, maar het gaat om het principe.

Ook wel rekening mee houden dat bvb knulletje niet enkel een steroide heeft gebruikt test ofzo maar ook hormonen trt grph ... die het aantal spiercellen vergroot, ik veronderstel dat hierdoor de "natuurlijke max" verlegt word.

Comment

Knulletje heeft toch ook gen therapie gehad om zijn natuurlijke max te verleggen? Ik weet niet in hoeverre dit de natuurlijke max verlegt maar dat kan misschien wel dat punt zijn wat jij bedoelt Rainman.

Comment

Originally posted by Geert T View Post
              Ook wel rekening mee houden dat bvb knulletje niet enkel een steroide heeft gebruikt test ofzo maar ook hormonen trt grph ... die het aantal spiercellen vergroot, ik veronderstel dat hierdoor de "natuurlijke max" verlegt word.
              Interresant.
              Dat zijn ook wel factoren inderdaad om rekening mee te houden.
              Ik ben benieuwd wat Spuitelf hiervan vindt.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Natuurlijke max heeft ook veel te maken met opofferingen .

als ik boven de 85 wil blijven moet ik mezelf kapot vreten en er de hele dag mee bezig zijn .anders val ik steeds terug op een kleine 80 kg
                You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by quibus View Post
                  In een post eerder zeg he dat alles moet kloppen en nu zeg je xheaten kan mealtimibg overrated blablabla.
                  jij lult ook maar om het lullen he, ben wel benieuwdhoe jij er nu zelf bijstaat eigenlijk.
                  Waar zei ik dat alles moet kloppen? Ik cheat elke dag, ik heb nooit gezegd dat cheaten niet zou mogen. Men verstaat onder 'perfecte' mealtiming vaak: maaltijd 1: 20gr eiwit, 30 carbs, 10 vet, maaltijd 2 (2 uur later): 20gr eiwit, 30 carbs, 10 vet of iets dergelijks. Dat is naar mijn mening niet nodig.

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
                    Waar zei ik dat alles moet kloppen? Ik cheat elke dag, ik heb nooit gezegd dat cheaten niet zou mogen. Men verstaat onder 'perfecte' mealtiming vaak: maaltijd 1: 20gr eiwit, 30 carbs, 10 vet, maaltijd 2 (2 uur later): 20gr eiwit, 30 carbs, 10 vet of iets dergelijks. Dat is naar mijn mening niet nodig.
                    Excuus verkeerd gelezen, je zei dat je alles logde en elke 2 weken bij geen verandering aanpassingen maakt, ik ging ervan uit dat alles dan zou moeten kloppen.
                    Maar dat bedoel je dus niet, maar jij denkt dus dat random je macros naar binnen werken, af en toe cheaten je wel op je natuurlijke max komt?

Comment

dat gaat meer om hun derde arm heb ik gehoord
                      Ik moet de eerste vrouw nog tegenkomen hoor, die graag naar een piemel kijkt?

Originally posted by diasog View Post
                      Maar de vraag is dan weer of dat voor eeuwige duur is of dat het als het ware is uitgerekt maar langzaam weer terug bij het oude komt (indien je niet meer gebruikt).
                      In hoeverre kan je dat ook zeggen? Een man van 25 heeft nu eenmaal meer mogelijkheden dan een man van 65?

Originally posted by mascotte View Post
                      Natuurlijke max heeft ook veel te maken met opofferingen .

als ik boven de 85 wil blijven moet ik mezelf kapot vreten en er de hele dag mee bezig zijn .anders val ik steeds terug op een kleine 80 kg
                      Maar wat voor de ene als een opoffering voelt, voelt voor een ander gewoon prettig?
                      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Excuus verkeerd gelezen, je zei dat je alles logde en elke 2 weken bij geen verandering aanpassingen maakt, ik ging ervan uit dat alles dan zou moeten kloppen.
                        Maar dat bedoel je dus niet, maar jij denkt dus dat random je macros naar binnen werken, af en toe cheaten je wel op je natuurlijke max komt?
                        Meerdere wegen leiden naar Rome. Ik geloof wel in mealtiming, maar meer in de trant van: zoveel macro's voor de training eten en zoveel macro's na je training eten (op dezelfde dag). Ik denk ook zeker dat je zo op je max kunt komen; voor mij zorgt cheaten er ook voor dat ik het mentaal volhoud en daarnaast is het gemakkelijk, goedkoop en scheelt het een hoop tijd, al weet ik dat het gezonder is om clean te eten. Ik zorg echter wel dat ik mn vitaminen, mineralen, goede vetten e.d. binnenkrijg naast het junkfood.

De meeste mensen mierenneuken om een beetje junkfood dat niet 'mag', hebben zogenaamd perfecte mealtiming etc, maar ondertussen maken ze geen vooruitgang met hun schema. Ik heb de laatste 4 maanden (sinds bulk) 1-1,25kg VVM per maand aangezet en dat terwijl ik 30-35% van mn macro's uit junkfood haal, aan IF doe en mn schema geeneens optimaal was, dus ik ga lekker door waar ik mee bezig ben .

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
                          Meerdere wegen leiden naar Rome. Ik geloof wel in mealtiming, maar meer in de trant van: zoveel macro's voor de training eten en zoveel macro's na je training eten (op dezelfde dag). Ik denk ook zeker dat je zo op je max kunt komen; voor mij zorgt cheaten er ook voor dat ik het mentaal volhoud en daarnaast is het gemakkelijk, goedkoop en scheelt het een hoop tijd, al weet ik dat het gezonder is om clean te eten. Ik zorg echter wel dat ik mn vitaminen, mineralen, goede vetten e.d. binnenkrijg naast het junkfood.

De meeste mensen mierenneuken om een beetje junkfood dat niet 'mag', hebben zogenaamd perfecte mealtiming etc, maar ondertussen maken ze geen vooruitgang met hun schema. Ik heb de laatste 4 maanden (sinds bulk) 1-1,25kg VVM per maand aangezet en dat terwijl ik 30-35% van mn macro's uit junkfood haal, aan IF doe en mn schema geeneens optimaal was, dus ik ga lekker door waar ik mee bezig ben .
                          Wat zijn jou huidige fysieke stats en jou krachtstats?
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                            Maar wat voor de ene als een opoffering voelt, voelt voor een ander gewoon prettig?
                            En vergeet ook niet dat alles went. Ik heb ook altijd veel moeten eten om op gewicht te blijven terwijl ik van nature niet zo'n grote eter ben. Opgelost door gewoon heel de dag door te eten (grazen). Na een tijdje wen je daar aan en gaat het vanzelf.

Heeft voor mij altijd prima gewerkt
                            As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                            Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                            Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                              Wat zijn jou huidige fysieke stats en jou krachtstats?
                              +-19% bij 84,5kg. 1.86 meter.

Bench: 5x67,5
                              Squat: 5x107,5

Ben nu 4 maanden serieus aan het bulken en ga behoorlijk omhoog met de gewichten.

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post

Klopt ja , ik eet persoonlijk erg graag

Originally posted by 3XL View Post
                                En vergeet ook niet dat alles went. Ik heb ook altijd veel moeten eten om op gewicht te blijven terwijl ik van nature niet zo'n grote eter ben. Opgelost door gewoon heel de dag door te eten (grazen). Na een tijdje wen je daar aan en gaat het vanzelf.

Heeft voor mij altijd prima gewerkt
                                Probleem is dat ik vorig jaar , ieder grammetje massa verloren heb door stressvolle periodes . het hield maar niet op . familie die ernstig ziek word , problemen op mijn werk .

kan belachelijk klinken maar bij zulke dingen sla ik dicht en stop ik met eten en lig ik snachts wakker . en 2dagen later ben ik enkele kilo's kwijt . laatste bijna jaar was zoals ik hierboven aangaf

op vlak van werk ben ik ook erg stressgevoelig en neem dat mee naar huis en dat merk ik ook in mn voeding
                                You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X