Natuurlijke maximum qua spiermassa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Dynamix View Post
    +-19% bij 84,5kg. 1.86 meter.

Bench: 5x67,5
    Squat: 5x107,5

Ben nu 4 maanden serieus aan het bulken en ga behoorlijk omhoog met de gewichten.
    Bulken met dat vetpercentage, ben je wel goed wijs?
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
      Is dat zo raar dan, als iemand er for the time being tevreden mee is zie ik t probleem niet. Wou dat ik dat had, zou alles wat makkelijker maken
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

+-19% bij 84,5kg. 1.86 meter.

Bench: 5x67,5
        Squat: 5x107,5

Ben nu 4 maanden serieus aan het bulken en ga behoorlijk omhoog met de gewichten.
        Ik neem aan dat je een grapje maakt nu toch?
        Je gaat een beetje lopen verkondiggen hoe en wat en dit zijn je stats???sorry hoor ik zal niet snel iemand vanwege ze stats aanspreken(behalve pescatore als ie irritant is) maar dit slaat echt alles.
        +- 19% daar kun je gemiddeld dus wel paar procent bij optellen, je neigt dus zowat naar obesitas man en dan ga jij lopen verkondiggen wat wel en niet werkt, hoe durf je man, wat een joke.

Comment

Originally posted by quibus View Post
          Je gaat een beetje lopen verkondiggen hoe en wat en dit zijn je stats???sorry hoor ik zal niet snel iemand vanwege ze stats aanspreken(behalve pescatore als ie irritant is) maar dit slaat echt alles.
          +- 19% daar kun je gemiddeld dus wel paar procent bij optellen, je neigt dus zowat naar obesitas man en dan ga jij lopen verkondiggen wat wel en niet werkt, hoe durf je man, wat een joke.
          Wat is mis met mijn stats hap hap

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
            Ik ben te ver doorgeschoten met de kcal omdat ik niet verder kwam op bepaalde oefeningen. Ik moest er op de harde manier achter komen dat het niet aan de kcal lag. 4 maanden terug zat ik rond de 14%. De komende 6 weken wil ik er nog wat VVM bijpakken en daarna ga ik weer cutten. De bedoeling is om er niet als een skinny cunt uit komen te zien zoals ik eerst bij 14% zo'n beetje was.

Comment

Originally posted by quibus View Post
              Ik 'verkondig' alleen wat ik geleerd heb en wat voor mij werkt. Ik beweer niet/nooit dat ik het beter weet, laat staan dat ik de beste ben. Ik denk dat die 19% vrij accuraat is. Als ik mn abs aanspan, dan kun je haast alle lijnen van mn 'sixpack' zien, dus het valt best mee. Je mag mn posts ook negeren als je het er niet mee eens bent.

Comment

@ quibus , denk dat ik ook niet ver van de 20 % afzit .

check mn avatar !
                You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Ik ben te ver doorgeschoten met de kcal omdat ik niet verder kwam op bepaalde oefeningen. Ik moest er op de harde manier achter komen dat het niet aan de kcal lag. 4 maanden terug zat ik rond de 14%. De komende 6 weken wil ik er nog wat VVM bijpakken en daarna ga ik weer cutten. De bedoeling is om er niet als een skinny cunt uit komen te zien zoals ik eerst bij 14% zo'n beetje was.
                  Denk niet dat ie dat bedoelt. Punt is een beetje, althans das mijn ervaring met je is dat ik aan je talloze tips en reacties meestal kan aflezen wat het laastste boekje is dat je gelezen hebt.

Daarnaast als iemand iets weerlegt ga je as primaire reactie shit zoeken in hindsight die jouw stelling moet ondersteunen (kun je vorige week nog herinneren dat je compleet out of context dingen ging opzoeken en quoten om je gelijk te halen) ipv proberen te begrijpen wat de ander zegt en of er wellicht er iets van op te steken of te begrijpen waarom je eigen stelling wel correct is. Ik heb heel veel geleerd hier óók van mensen die uiteindelijk geen gelijk hadden maar die je wel ertoe zetten dingen anders te benaderen maar ook van andere zienswijzen en mensen die mij corrigeerden. Niks mis met een discussie maar er komt een punt dat je moet kunnen zeggen dat de ander wellicht een goed punt heeft.

Als je dan daarnaast een absolute beginner bent statswise dan krijg je weleens een draai om je oren. Deal with it.

Comment

Ff ontopic, zou het meetbaar kunnen zijn in theorie vanuit een fysiologisch perspectief wat je natuurlijke max is down to a science? Ik denk dan aan botstructuur, aanhechtingen, lengte etc etc...

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                      Denk niet dat ie dat bedoelt. Punt is een beetje, althans das mijn ervaring met je is dat ik aan je talloze tips en reacties meestal kan aflezen wat het laastste boekje is dat je gelezen hebt.

Daarnaast als iemand iets weerlegt ga je as primaire reactie shit zoeken in hindsight die jouw stelling moet ondersteunen (kun je vorige week nog herinneren dat je compleet out of context dingen ging opzoeken en quoten om je gelijk te halen) ipv proberen te begrijpen wat de ander zegt en of er wellicht er iets van op te steken of te begrijpen waarom je eigen stelling wel correct is. Ik heb heel veel geleerd hier óók van mensen die uiteindelijk geen gelijk hadden maar die je wel ertoe zetten dingen anders te benaderen maar ook van andere zienswijzen en mensen die mij corrigeerden. Niks mis met een discussie maar er komt een punt dat je moet kunnen zeggen dat de ander wellicht een goed punt heeft.

Als je dan daarnaast een absolute beginner bent statswise dan krijg je weleens een draai om je oren. Deal with it.
                      Dit was de reactie op Inferno, niet op Quibus .

Ik ben regelmatig van mening veranderd door nieuwe inzichten, maar als ik denk dat ik een goed punt heb, dan probeer ik dat zo goed mogelijk te onderbouwen dmv de bronnen die ik heb; dat is wat anders dan lukraak artikelen aanhalen om mijn punt te bewijzen.

Ik vind niet dat je iemand zijn argumenten onderuit kunt halen door diegene zijn (beginner-)stats. Als iets goed onderbouwd is dan staat het los van diegene zijn stats; uiteraard kun je die onderbouwing neerhalen als je het beter weet. Jij bent ook geen 'Goeroe' Pescatore. Maargoed, we dwalen af van dit topic.

Comment

post eens een foto dynamix ben wel echt benieuwd nu
                        You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Dit was de reactie op Inferno, niet op Quibus .

Ik ben regelmatig van mening veranderd door nieuwe inzichten, maar als ik denk dat ik een goed punt heb, dan probeer ik dat zo goed mogelijk te onderbouwen dmv de bronnen die ik heb; dat is wat anders dan lukraak artikelen aanhalen om mijn punt te bewijzen.

Ik vind niet dat je iemand zijn argumenten onderuit kunt halen door diegene zijn (beginner-)stats. Als iets goed onderbouwd is dan staat het los van diegene zijn stats; uiteraard kun je die onderbouwing neerhalen als je het beter weet. Jij bent ook geen 'Goeroe' Pescatore. Maargoed, we dwalen af van dit topic.
                          Ok man, was goed bedoelt maar dovemansoren. Even goeie vrienden though.

Comment

Niet hatelijk bedoelt naar iemand, maar meer in het algemeen. Er zijn wel erg veel lui die altijd maar vragen om onderzoeken etc.
                            Er zijn een aantal voorbeelden van gasten en dames op dit forum die ook genoeg kennis hebben, maar vooral toepassen en dingen uitproberen om te kijken wat werkt voor henzelf.

Wat heb je er aan om 30 verschillende dieetmethoden te kennen als je er nog geen 1-3 zelf uitgeprobeerd hebt?

Teveel mensen die altijd maar blijven vragen om die wetenschappelijke artikeltjes, kennis en noem maar op.

Maar wat is het nut van kennis als je het niet zelf toepast? Practice what you preach was een gezegde daarvoor...
                            "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by mascotte View Post
                              post eens een foto dynamix ben wel echt benieuwd nu
                              Na de zomer ben je de eerste

Comment

Oh oh oh,

Laat Guy Droog dit maar niet horen!
                                Maar ondanks dat je stats en vetpercentage niet super zijn,ben je wel eerlijk.
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X