Natuurlijke maximum qua spiermassa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Optimale partitionering (timing/kwaliteit etc) wordt pas essentieel als je in de lagere bodyfat ranges zit. Daar boven is het zeker niet nodig, maar in geringe mate wel beter voor honger etc.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• In de praktijk zal het waarschijnlijk weinig uitmaken, maar mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar meer dan 3 maaltijden per dag.
      Voor mijn (honger-) gevoel voelt dat beter, en 'gevoel'is nu eenmaal een belangrijk aspect bij deze sport.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Om nog maar te zwijgen over het feit dat het simpelweg niet haalbaar is om bijv. 5k kcal clean weg te eten in 3 maaltijden...
        Last edited by Iron Mind; 25-03-2014, 14:46.
        "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by lambi View Post
          Wat voor de meeste haalbaar in gewicht is je lengte in cm -100 bij 6% BF ; dus bvb 178cm -100 = 78 kg bij 6% BF !
          ik denk het niet want ik had vorrig jaar l een gewicht van 78 kilo met me lengte van 1,78 en stond op 7% en ik deed pas 2 jaar aan BB toen... lijkt me sterk dat ik al aan me top zit xD
          Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
          musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

• Originally posted by Wengstertje View Post
            ik denk het niet want ik had vorrig jaar l een gewicht van 78 kilo met me lengte van 1,78 en stond op 7% en ik deed pas 2 jaar aan BB toen... lijkt me sterk dat ik al aan me top zit xD

Hoe kleiner je bent hoe makkelijker het gaat

Comment

• Nee, hoe kleiner je bent hoe groter het lijkt.

Comment

• Originally posted by NickP View Post
                Nee, hoe kleiner je bent hoe groter het lijkt.
                Heb jij het over de balzak?

Het heeft ook te maken met lichaamsverhoudingen. Iemand van 1,78m die van nature breed gebouwd is zal sneller spiermassa kweken, en daardoor gespierder ogen dan iemand van dezelfde lengte die de lichaamsbouw heeft van aan marathonrenner en net zo hard traint in de sportschool.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
                  Om nog maar te zwijgen over het feit dat het simpelweg niet haalbaar is om bijv. 5k kcal clean weg te eten in 3 maaltijden...
                  Het is mij eens gelukt in 2 maaltijden . Waarschijnlijk zelfs eens in 1 maaltijd tijdens onbeperkt sushi oid na een vast van 16-18 uur. Maar idd, niet helemaal clean.

Comment

• Maar bij jou lukt dan ook alles en werkt alles perfect.

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Heb jij het over de balzak?

Het heeft ook te maken met lichaamsverhoudingen. Iemand van 1,78m die van nature breed gebouwd is zal sneller spiermassa kweken, en daardoor gespierder ogen dan iemand van dezelfde lengte die de lichaamsbouw heeft van aan marathonrenner en net zo hard traint in de sportschool.
                      Haha.

Heb je gelijk in inderdaad, maar ik vind het te makkelijk om te zeggen: jij bent klein dus kweek je makkelijker spieren.

Comment

• 5k kcal is een mf'er althans voor mij was 5.5k kcal tijden ud2 gewoon wel aanpoten. Er zit ergens een sweetspot tot waar je door kunt vreten maar er is een punt waar je gewoon geen zin meer hebt maar dan staat de volgende maaltijd alweer klaar . Lukt wel maar op een gegeven moment ben je wel aan het eten om het eten. Lijkt me niet prettig dat maand in maand uit te doen maar gelukkig zijn er donuts en bagels
                        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                          Maar bij jou lukt dan ook alles en werkt alles perfect.

haha mooie post! Deze is het wel waard als quote om in mijn 5000e post te komen
                          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                            Maar bij jou lukt dan ook alles en werkt alles perfect.

Kun je dat onderbouwen met argumenten (lees: quotes van superhelden) want jij en ik weten dat Dynamix alleen maar met feiten komt dus graag zie ik je uiteenzetting tegemoet. De man is zelfs zo vrij om een bulk-experiment voor ons uit te voeren waar we allemaal van kunnen leren en dan krijgt hij dit als dank!? Moet niet gekker worden
                            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Onee ik zou niet reageren.........

Comment

• Ik vond zijn antwoorden al vrij vaak full of shit zitten en nu blijkt dat hij er ook nog full of shit uitziet.

Die gast is gewoon een parodie op zichzelf!

Leroy kattebak was ook een aap,maar die had tenminste nog een fysiek.
                                Last edited by Mvos; 26-03-2014, 14:51.
                                Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                                Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X