Originally posted by Killit
View Post
Beginner met wat vragen
Collapse
X
-
Originally posted by Mohscope View PostJaa ik heb het ook niet echt eerder gehad. Nja ik hou gewoon het 5 x 5 programma aan. Niet echt een idee dat ik me biceps daarmee te veel train
Anders ff rust en gaat wel over.
Als je er binnen 5x5 geen last van hebt en je ontziet biceps wat komt dat wel goed.
Comment
-
Originally posted by Theodore Rex View PostHeb je dit altijd met pull-ups of is dit gewoon iets waar je deze week last van had?
Anders ff rust en gaat wel over.
Als je er binnen 5x5 geen last van hebt en je ontziet biceps wat komt dat wel goed.
Ik zal de pull ups deze weekwel kunnen vervangen met pull up/chin up-assist. Is wat makkelijker voor me biceps dan denk ik. Daarnaast nog een vraagje over me voeding. Zou ik op dit moment moeten cutten of bulken. En wat zou een realistisch doel voor mij zijn? Ik zal hieronder wel even een foto plaatsen van hoe het er nu uitziet.
Comment
-
Wat voor doelen zou ik hierbij kunnen stellen?
07af70ee-53ad-479d-8d6a-d978913f9fb8z.jpgff41483d-954f-4efa-8db7-f15651c62c5a.jpg
Comment
-
Originally posted by Mohscope View PostWat voor doelen zou ik hierbij kunnen stellen?
[ATTACH=CONFIG]20052[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]20053[/ATTACH]
Comment
-
Originally posted by Mohscope View PostOver een periode van laten we zeggen 3 maanden. Wat zou dan realistisch zijn? Meer gespierd wat meer vet weg? Ik ben eigenlijk ook best bereid om er 1/2 keer per week een uurtje cardio bij te pakken.
Je bedoelt 3 jaar zeker?
In een jaar kan je al goed verschil zien hoor, maar een doelstelling van 3 maanden gaat nergens over.
Maak een goed voedingsschema en trainingsschema en zorg dat je aankomt.
Waarom cardio?DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rain View Post3 Maanden?
Je bedoelt 3 jaar zeker?
In een jaar kan je al goed verschil zien hoor, maar een doelstelling van 3 maanden gaat nergens over.
Maak een goed voedingsschema en trainingsschema en zorg dat je aankomt.
Waarom cardio?
En hoezo aankomen? Als ik nu zo naar mezelf kijk wil ik liever op 2200 kcal per dag zitten dan hoger dan 2500/2600.
Comment
-
Als je nu gaat afvallen (cutten) blijft er niks meer van je over, vandaar eerst aankomen in spiermassa en dab kan je je contouren op een gegeven moment (niet al over 3 mnd) beter zichtbaar maken door te gaan cutten. Die contouren moet je natuurlijk wel hebben. Dus lekker eten en trainen!Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Is dit serieus of een troll? Ga eten en fatsoenlijk aan ijzer tillen. Wat heeft het nou voor zin er een periode van weken aan vast te plakken? Als je er 10 kg aanplakt aan spiermassa zie je er gewoon sportief uit. Niet nadenken gewoon knallen.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostIs dit serieus of een troll? Ga eten en fatsoenlijk aan ijzer tillen. Wat heeft het nou voor zin er een periode van weken aan vast te plakken? Als je er 10 kg aanplakt aan spiermassa zie je er gewoon sportief uit. Niet nadenken gewoon knallen.
Comment
-
Ik werd vanochtend nogal klote wakker, ben vanmiddag naar de dokter gegaan en blijkt dat ik een virus heb opgelopen. Nou neem ik voor vandaag rust, komt ook goed uit met me bicep, maar donderdag ga ik gewoon lekker door. Moet ik vanwege de virus wat lager pakken of gewoon hetzelfde proberen aan te houden?
Comment
-
Wat het eten betreft is dat echt wel na te gaan, ook buitenlands eten is gewoon online te vinden. Couscous, groentes, kruiden, allemaal gewoon te vinden. Mijn oude buurman is Marokkaans en bracht me weleens wat eten, hij vond het geen enkel probleem om me te vertellen wat er allemaal inzat.
Ik heb niet alle posts gelezen in het topic, maar je hebt inmiddels wel zin in het trainen gekregen?
Ik zag de eerste opmerkingen en snapte niet zo goed waarom je je aangevallen voelde.
Ik vond het een vrij normale reactie dat het dan misschien beter is om een andere sport te zoeken.
Sporten moet leuk zijn en geen verplichting. Ik moet er nu niet meer aan denken om vechtsporten te doen, maar vroeger vond ik het leuk. Nu geniet ik van elke training en kan niet wachten op de volgende trainingsdag. Als je sporten als verplichting gaat zien houd je het gewoon niet vol, of je gaat wel, maar traint halfslachtig.
Maar het is nooit te laat.... ik heb mijn leven lang gesport en echt veel gevreten en gezopen. Ik heb echt genoten van het leven. En als dat is wat je wil, moet je dat ook doen. Je kan op je sterfbed later beter spijt hebben van de dingen die je wel hebt gedaan dan spijt hebben van de dingen die je niet hebt gedaan.
Anderhalf jaar terug ging bij mij pas de knop om, ongeveer 20 jaar te laat, maar ik ben aardig op weg door een stukje wilskracht/zelfdiscipline.
Als je dat nu niet hebt, geniet van het leven, geniet van het sporten (welke sport het ook is) en ga pas echt op je voeding letten als je er zelf aan toe bent. Misschien niet het beste advies, maar nogmaals, een verplicht gevoel om te sporten en op je eten te letten ga je niet volhouden.
Daarbij zie ik veel vragen terugkomen over hoeveel kcal en hoeveel kcal boven het onderhoud. Er zijn wat links geplaatst in dit topic, heb je die goed doorgelezen? En snap je wat er verteld wordt?
Er zijn allerlei methodes om je dagelijkse calorie behoefte uit te rekenen, ik werk zelf met Harris/Benedict. Dat is natuurlijk maar een richtlijn, zoals Pescatore mij heeft verteld is het verder zaak om te kijken hoe je lichaam reageert en het dan aan te passen. Geen enkel lichaam is hetzelfde en je zal door schade en schande wijs moeten worden.
Wat betreft het virus, je lichaam heeft nu vooral energie nodig om te herstellen, ga je voluit knallen duurt het herstel waarschijnlijk langer.
Beterschap en succes!Last edited by Joey1973; 03-02-2016, 12:36.
Comment
-
Meer HONGER en dorst ... niet alleen dorst ... niet opeens het topic naar je eigen voordeel trekken als iemand je op 1 van de valkuilen van de light producten wijst .... er zijn er echter nog een aantal ... maar ja deze domme jongen weet niks ...
Dat je gespierder bent als de gemiddelde sportschool klant wil nog niet zeggen dat dit je een expert maakt ...
Echt groot ben je ook niet ...
Tot in Beverwijk mensen
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
3 dagen geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
3 dagen geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
5 dagen geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
1 week geleden -