Originally posted by CleanCarBB
View Post
Beginner met wat vragen
Collapse
X
-
Originally posted by CleanCarBB View PostAls dit waar was kwamen kinderen uit het weeshuis in India als dikke varkens hier aan voor adoptie ...
Ze krijgen daar enorme hoeveelheden rijst en verder niks ... toch gaan die kcal van die rijst porties makkelijke over de 3000 kcal ... dat voor een onvolgroeid indisch jochie heel veel kcal is.
Heb je ooit gekeken wat het effect is van de zoetstoffen die in bijv. de cola light zitten.
ik zou zeggen onderzoek dat eens en dan kom je er zelf wel achter waar ik op doel.
Het punt is meer dat ik hier niet zoon behoefte heb om allemaal wetenschappelijke bewijzen erbij te gaan halen.
Dan kunnen we hier nog genoeg discussie's houden die nooit ophouden. OP het BB forum is hier ook een thread van, daar staat alles mooi in detail uitgelegd ...
en dan niet lullig bedoeld maar ik hoor zoveel experts en dan kijk ik naar de posts van die persoon...
Daar zie ik dat ze dus meerdere kuren all gehad hebben en nog steeds met extreem lage max 1 rep sets...
Een body nog niet de helft van de grootte van die van mezelf en ik ben Kuur vrij en train korter, Persoonlijk ga ik liever op iemand zijn resultaat af en bij velen valt mij die heel erg tegen. Of ik zit op een Ecto forum ??
behoorlijke praatjesmaker ben je zegjij doet het vast goed op feestjes. droplul
Mangs wa, aait nich
Comment
-
Halllooooooooo ben ik weer,
Vandaag weer even een lekkere work-out gehad. Ik stuitte wel op twee dingen.
Ik deadlift nu met 70kg maar elke keer als ik hem zo 'hoog' (althans voor mij dan) pak, dan heb ik een beetje het gevoel alsof me rug kromt. Ik voel de deadlift voornamelijk in me onderrug, that's okay right? En bij de chin ups kreeg ik weer de steek in me bicep, hiervoor ga ik denk ik naar de huisarts toe.
Oh ja, en de overhead press. Hoelang houden jullie hem omhoog. Ik wel 5 tot 10 seconden, maar ik kan er nog echt geen gewicht op pakken. Korter vasthouden met meer gewicht of gewoon zo aanhouden.
Okeee bedankt!
Comment
-
zou je even je deadlift moeten filmen het kan zijn dat je onderrug nog te bol is met de uitvoering.
maar waarom zou je ene overhad press bovenin 10 seconde vasthouden? het is een press geen static hold oefening. gewoon pushen tot je boven bent en weer zakken voor de volgende herhaling (nee heb verder het topic niet gelezen) ^^
Comment
-
Originally posted by Beachboy View Postzou je even je deadlift moeten filmen het kan zijn dat je onderrug nog te bol is met de uitvoering.
maar waarom zou je ene overhad press bovenin 10 seconde vasthouden? het is een press geen static hold oefening. gewoon pushen tot je boven bent en weer zakken voor de volgende herhaling (nee heb verder het topic niet gelezen) ^^
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
1 week geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment