Liefde voor bb

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb de laatste maand niet veel kunnen trainen, 1-2 keer per week en dat voel ik, de dagen dat ik nu ga trainen train ik met meer intensiteit dan anders, wil er alles uithalen voor de dagen dat ik niet kan.

Geweldige sport

Grtz
    stil growing

Comment

Twee ex-anorexiapatiënten gebruikten nu anabolen. In totaal vertelden negen van de bodybuilders dat ze omgekeerde anorexia hadden en ook in de zomer dikke kleren droegen om hun 'te kleine' lichamen te verbergen - ook al konden ze niet meer normaal door de deur. Alle negen bodybuilders gebruikten anabolen. Vier van hen waren dat gaan doen omdat ze zich zo klein voelden

Hahaha als ik dit soort posts lees op die website van Ergogenics dan moet ik toch altijd weer lachen.
      Hebben ze misschien ergens na heel lang speuren zo'n man opgedoken die bovenstaande tekst voldoet, en promt schrijven ze dit als waarheid op hun webside.
      Ik geloof er echt helemaal niks van hehehe.
      Groet;
      Brear.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (BREAR @ Sep. 27 2005,18:10)]Twee ex-anorexiapatiënten gebruikten nu anabolen. In totaal vertelden negen van de bodybuilders dat ze omgekeerde anorexia hadden en ook in de zomer dikke kleren droegen om hun 'te kleine' lichamen te verbergen - ook al konden ze niet meer normaal door de deur. Alle negen bodybuilders gebruikten anabolen. Vier van hen waren dat gaan doen omdat ze zich zo klein voelden

Hahaha als ik dit soort posts lees op die website van Ergogenics dan moet ik toch altijd weer lachen.
        Hebben ze misschien ergens na heel lang speuren zo'n man opgedoken die bovenstaande tekst voldoet, en promt schrijven ze dit als waarheid op hun webside.
        Ik geloof er echt helemaal niks van hehehe.
        Groet;
        Brear.
        Ken echter wel iemand waar dit zeker het geval is. Hij is een maat van me. Het maakt niet uit of het nu 30 grade of 10 is. Hij is in de sportschool aan het trainen met een trui. Pas na 10 min doet hij deze uit. Hij zegt dat dit is om zichzelf op te warmen en dat hij dan niet meer de reguliere opwarmsetjes of lopen hoeft te doen. Ik geloof er echter helemaal niks van.

Comment

Waarom niet?

Ik ken zat gasten die zo opwarmen en zolang hij die trui na 10 min uit doet zie ik het probleem niet,bro?

Comment

met een trui aan warm je niet echt de kern van je spieren op

zou wel gewoon een paar lichte setjes doen en/of 10 min cardio
            Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Testo @ Sep. 28 2005,03:51)]Waarom niet?

Ik ken zat gasten die zo opwarmen en zolang hij die trui na 10 min uit doet zie ik het probleem niet,bro?
              Ik begin 's winters ook altijd met trui. Wist niet dat dat niet mocht...
              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

De diagnose is duidelijk je hebt Bigorexia..
                Als je erover wilt praten kun je me altijd pmen...
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo
                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by [b

Been zegt het al. En met de winter kan ik het me zeker voorstellen maar niet hartje zomer met 30 graden buiten en het fucking warm en benauwd is in de sportschool

Comment

bij ons ook een paar gasten; die gaan eerst met een trui aan pompen, en dan gaan ze pas hun trui uittrekken.

100% zeker dat ze hem niet uit durven trekken als ze niet opgepompt zijn, dan vinden ze zich te klein.

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Iguana @ Sep. 28 2005,11:27)]De diagnose is duidelijk je hebt Bigorexia..
                      Als je erover wilt praten kun je me altijd pmen...
                      Iguana heeft namelijk hetzelfde
                      Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

ik denk alleen maar aan bb ik vind het super hoemeer ik er over te weten kom hoe mooier ik het vind!!! het is een verslaving ofzelfs bijna obsessie

Comment

ik kijk altijd uit naar de volgende trainingsdag
                          niet alleen voor het lichaam maar ook voor het mentale plaatje
                          kan in de gym lekker mijn aggressie en stress van een "drukke " werkdag "werkweek" privé en ga zo maar door kwijt
                          doet bij mij het mentale plaatje zeer goed en kan er ook goed tot rust komen

groet .chris

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Achilles @ Sep. 28 2005,11:39)]
                            Originally posted by [b

Been zegt het al. En met de winter kan ik het me zeker voorstellen maar niet hartje zomer met 30 graden buiten en het fucking warm en benauwd is in de sportschool
                            Zit idd ook wel weer wat in,bro.

Comment

Ik denk dat wel allemaal wel een lichte vorm hebben van Biggarexia. Zelf is het zo bij mij dat ik me af en toe klein voel, terwijl het totaal niet zo is voor andere mensen.

Comment

Een vertekend beeld herken ik wel, heb soms dat ik denk dat iemand groter is dan ik en krijg dan later te horen dat het niet zo is.
                                Andersom heb ik niet, dat ik 'groter' denk te zijn dan een ander. Het maakt me ook echt niet uit gelukkig zolang ik maar happy ben

Greets...
                                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X