Liefde voor bb

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

[quote=ReyMysterio,Okt. 01 2005,19:07]Gewicht zegt mij niks.
    Hoe vaak zie je van die "jongens" die denken dat ze zwaar kunnen tillen en hunzelf dan zowat onthoofden met de stang omdat alles te volgeladen is.=quote]
    Gebeurde me gisteren nog.    Was klaar met banken en mijn spot was naar de plee. Ik gewillig wilde nog een setje eruit douwen maar dat ging echter niet volgens plan

Comment

das mij nou nog nooit gebeurt
      press nooit max zonder spotter
      Who's the Chef

Comment

Mij is het al 3 keer gebeurt. 1 had het goed fout kunnen gaan. Toen lag er 110 kg erop

Comment

Ik minstens 5x

Laatste keer had ik een blauw plek op mn borst vanaf toen ben ik gaan uitkijken.....
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo
          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

What doesn't kill us will only make us stronger

Comment

En soms ook lelijker,Achilles.

Comment

wat bedoel je testo ??
                ervaring ?
                Who's the Chef

Comment

Kijk maar naar zijn avartar dan weet je het al been

Comment

artikel in de flex ook gelezen van power bodybuilding. ik ben er ook mee eens dat je zwaar moet kunnen trainen om groot te worden.In die flex staat ook diegene die gespierd zijn en geen zware gewichten kunnen pakken zijn gemaakt voor het strand,de echte powerbodybuilding komt alleen maar ik de gym om zijn record te verbreken. dat sprak me aan en heeft me ook geinspireerd.het is een heerlijk gevoel namelijk als je zwaarder pakte als de vorige training of meer herhalingen maakt ect.grts

Comment

Hoe langer ik naar de gym ga, hoe meer ik me erger aan mensen... Ik ga niet naar de gym voor vrienden te maken en eerlijk gezegd storen de meeste andere me allemaal... Vooral die nieuwe lichting wannabes, de lokale zwemclub die gans de losse bankjes claimt voor hun verkeerd uitgevoerde oefeningen, ik haat het feit dat ik mijn routines moet aanpassen aan de steeds groter wordende massa 'fitnessers'. En ik haat het om nagegaapt te worden of in de vensters te moeten constateren dat men mijn gewichten aan het uitchecken is...

Neen ik moet zeggen, ik ga graag naar de gym, maar ben een loner op da vlak en merk dat de fitnesscentra en het onze in biezonder uit zijn voegen aan het barsten is en dit sinds een jaar of drie steeds maar erger en erger... Goed voor de uitbaters, slecht voor de gasten die op hun gemak 'in the zone' willen trainen en alleen maar in de gym zijn om er na intens te trainen snel weer weg te zijn...

Binnenkort volgt nog ns een uitbarsting, ik voel het gewoon hehehe

Ach ja...

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (punani @ Okt. 02 2005,13:47)]artikel in de flex  ook gelezen van power bodybuilding. ik ben er ook mee eens dat je zwaar  moet kunnen trainen om groot te worden.In die flex staat ook diegene die gespierd zijn en geen zware gewichten kunnen pakken zijn gemaakt voor het strand,de echte powerbodybuilding komt alleen maar ik de gym om zijn record te verbreken. dat sprak me aan en heeft me ook geinspireerd.het is een heerlijk gevoel namelijk als je zwaarder pakte als de vorige training of meer herhalingen maakt ect.grts
                        Juist punani juist.
                        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                        Squat 230 kilo
                        Bankdrukken 137.5 kilo
                        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Heb het artikel gelezen.
                          Maar de stelling die erin losgelaten word vind ik nergens op slaan.
                          Als men met de instelling heen gaat dat ze hun gewicht van de week ervoor moeten overbruggen ga je binnen de kortste keren de fout in.
                          En de kans op blessures neemt alleen maar toe als iemand met moeite 100kg kan banken en die moet de week erna 105kg banken en heeft er de grootste moeite mee.
                          Lijkt mij dat funest voor de training ( je gaat automatisch smokkelen en zeg niet dat jullie dat niet doen ) en funest voor de aanhechtingen.
                          In zo'n korte tijd kun je niet eisen van je lichaam om werled prestaties te leveren.
                          En je leert het fout uitoefenen van een oefening sneller aan dan dat je de fout in je training er weer uithaalt.
                          Jammer dat het verhaal niet de gevaren aan de kaak stelt die het met zich meebrengt.
                          Typisch een training voor de showboaters en vervolgens spierpijn hebben in een andere spier dan die ze getraint hebben.
                          Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Comment

denk dat er ook wel een stuk tussen je oren zal zitten met het gewicht wat je drukt

als ik 100kg makkelijk 6 keer druk bijv kan 105 miss nog maar 2 keer puur en alleen omdat je denkt wow dit heb ik nog nooit gedaan en dan zal het je ook niet lukken
                              Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (ReyMysterio @ Okt. 03 2005,00:36)]Heb het artikel gelezen.
                                Maar de stelling die erin losgelaten word vind ik nergens op slaan.
                                Als men met de instelling heen gaat dat ze hun gewicht van de week ervoor moeten overbruggen ga je binnen de kortste keren de fout in.
                                En de kans op blessures neemt alleen maar toe als iemand met moeite 100kg kan banken en die moet de week erna 105kg banken en heeft er de grootste moeite mee.
                                Lijkt mij dat funest voor de training ( je gaat automatisch smokkelen en zeg niet dat jullie dat niet doen )  en funest voor de aanhechtingen.
                                In zo'n korte tijd kun je niet eisen van je lichaam om werled prestaties te leveren.
                                En je leert het fout uitoefenen van een oefening sneller aan dan dat je de fout in je training er weer uithaalt.
                                Jammer dat het verhaal niet de gevaren aan de kaak stelt die het met zich meebrengt.
                                Typisch een training voor de showboaters en vervolgens spierpijn hebben in een andere spier dan die ze getraint hebben.
                                artikel is bedoeld met de instelling dat je persee met een gewicht 10herhalingen moet maken. herhalingen tellen is er niet bij het is gewoon elke keer met zo zwaar mogelijk gewicht tot failure trainen. je hebt gelijk dat de kans op injurys toeneemt maar er van uit gaan dat je de week er voor zonder smokkelen het hebt gehaalt is het wel mogelijk. vergeet niet dat 1herhaling meer ook een verbetering is!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X