Liefde voor bb

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Eén basisoefening per spiergroep zit er al snel bij, borst - bankdrukken, benen - squatten enz...

Het is ook een sterk persoonlijke mening hoor dat iemand die groot is ook redelijk zwaar moet kunnen trainen. Als ik naar mezelf kijk zou ik me kapot schamen als het anders was.... als ik nog trainde dan...

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Bij jou is alles groot en zwaar Cur! Je lichaam, je auto, je portemonee, euh, verder wil ik niet gaan...
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Portemonnee niet hoor..
        Geestelijk heb ik het wel weer zwaar, dat compenseerd misschien..

Greets...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Okt. 01 2005,11:09)]Bij jou is alles groot en zwaar Cur! Je lichaam, je auto, je portemonee, euh, verder wil ik niet gaan...    
          Zijn vriendin niet hoor...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 01 2005,09:57)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Hiekie @ Okt. 01 2005,09:42)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 29 2005,22:21)]Eigenlijk niet op jou  maar op gasten in de sportschool die ik heel stoer zie doen, interessant voor de spiegel en als ze dan eindelijk een oefening doen nauwelijks gewicht kunnen pakken...

Greets...
            Het gewicht is ook niet belangrijk, in de vorm van wel genoeg pakken om een goede workout te krijgen, maar de meesten pakken altijd te veel. denk om de full ROM
            Uitvoering is het belangrijkste dat is duidelijk.
            Het blijft echter wel om te janken dat gasten van mijn gewicht (+120kg) met pijn en moeite 140kg kunnen bankdrukken of met 140kg staan te squatten. Alles in verhouding wat mij betreft. Een groot lichaam zonder kracht is een luchtbel imo.

Greets...
            Maar als je de pech hebt gehad de ene blessure na de andere te krijgen houd het soms toch echt op hoor...

Ik heb zeker geen brute krachtstats....maarja,ik zie er dan gelukkig ook niet uit dus who cares?

Comment

Dan is het inderdaad een heel ander verhaal broertje met blessures

Greets...

Comment

zeur niet ouwe je ziet er zeer zeker mega inposant uit kerel

ik denk niet dan de grote en zwaarte van je lichaam er mee te maken heeft of je sterk of niet sterk bent
                het zal wel iets doen maar niet alles
                denk dat het grootste te maken heeft met de aanleg.
                sommige mensen zijn in de ene oef erg sterk en in andere weer niet
                kijk maar naar iqu met benen knalt ie maar DP is weer nix en zijn stat's liegen er niet om

en zijn kereltjes die 70-80 kg wegen en 130-140 weg drukken
                dus STATS zeggen nix over kracht
                Who's the Chef

Comment

Nee slome maar dat zou wel zo moeten zijn vind IK persoonlijk.

Greets...

Comment

ik denk dat velen van ons toch wel gedeeltelijk lijden aan dat bigorexia ding. Iedereen hier wil toch alleen maar groter en sterker worden niet? En dan gebruiken we daar dan nog es middelen voor die ook niet al te goed zijn voor de gezondheid.

Ikzelf kan zeggen dat ik daar erg mee bezig ben, ik train graag en het is een echte hobby, zelf levensstijl! Ik weet ook dat ik er overdag veel aan denk en telkens als ik een spiegel zie moet ik kijken (het gaat er dan wel niet over of men haar goed ligt of niet he). Niet fitnessfanaten noemen dit mss ijdelheid. Hetzelfde geld voor het kijken naar gespierde lichamen. Ik kijk graag naar een trainende BBer of een gespierd lichaam. En dat is iets wat mensen die niet met hun lijf bezig zijn, niet verstaan.

Ik ben altijd de kleinste en de magerste van de hoop geweest. Als kind, als puber en nu als volwassene. Dat ik klein van gestalte ben heeft me nooit echt gestoord, dat ik zo mager was wel. Op de een of andere manier taste dit men zelfvertrouwen aan. Ik kan me nog herinneren dat als ik na de middelbare naar de hogeschool ging (18j) ik in de kantine mijn vest altijd aanhield omdat ik me dan toch iets breder voelde. Alsof iedereen me aankeek dat ik zo smal was.

Ook nu nog, na 6jaar trainen voel ik me smal. Ik ben dan ook geen breedgeschouderde vent maar is toch al veel beter als vroeger. Als ik uitga doe ik weleens een spannend t-shirt aan. Maar als ik dan in de toilet in de spiegel kijk vind ik me er toch zo mager uitzien terwijl anderen zeggen dat ze zien dat ik gespierd ben...

Ik kan wel aannemen dat er mannen zijn die zichzelf zo hard opfokken en eruit zien als een echte pro maar zich toch niet goed in hun vel voelen en zichzelf niet gespierd genoeg vinden.

Is denk ik een beetje de algemene ziekte van deze tijd: Alles moet altijd maar beter, harder en groter zijn...

Maar toch blijft BB een mooie sport
                    The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Goede post

Greets...

Comment

goede post idd, ik ben ook altijd de kleinste en lichtste geweest, had daar infeite geen problemen mee omdat ik toch op bijna hoogste niveau thai deed, ik was niet groot maar kon wel hoog springen als het moest Maar dat van t shirt aan te doen herken ik ook, ik deed vroeger nooit t shirt aan, nu af en toe wel eens. Ik heb meestal een probleem omdat mijn armen niet echt dik zijn (43cm) en zou me beter voelen met dikkere biceps, maar wie weet komen die ooit eens

Grtz
                        stil growing

Comment

op jou leeftijd nog snip

denk het niet hoor
                          Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (snipke @ Okt. 01 2005,16:36)]goede post idd, ik ben ook altijd de kleinste en lichtste geweest, had daar infeite geen problemen mee omdat ik toch op bijna hoogste niveau thai deed, ik was niet groot maar kon wel hoog springen als het moest   Maar dat van t shirt aan te doen herken ik ook, ik deed vroeger nooit t shirt aan, nu af en toe wel eens. Ik heb meestal een probleem omdat mijn armen niet echt dik zijn (43cm) en zou me beter voelen met dikkere biceps, maar wie weet komen die ooit eens

Grtz
                            Biceps??
                            Triceps vormen 2/3 van je totale bovenarm omvang.
                            Met deze kennis ga je vast meer aandacht besteden aan je..........
                            Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Btw over dat kracht ben ik het dus helemaal eens met Cur he....
                              Als ik iemand zie die in sommige hun ogen heel HUGE is maar die gewichten pakt die niet imposant zijn raak ik nooit onder de indruk..
                              Als ik aan het trainen ben en ik zie ineens iemand 180 kilo bankdrukken of 270 kilo squaten dan kijk ik toch wel ff om.
                              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                              Squat 230 kilo
                              Bankdrukken 137.5 kilo
                              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Gewicht zegt mij niks.
                                Hoe vaak zie je van die "jongens" die denken dat ze zwaar kunnen tillen en hunzelf dan zowat onthoofden met de stang omdat alles te volgeladen is.
                                Tsja dan kijk ook ik ff om om vervolgens rollend over de vloer de kleedkamer in te rollen
                                Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X