Liefde voor bb

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 29 2005,11:23)]Een vertekend beeld herken ik wel, heb soms dat ik denk dat iemand groter is dan ik en krijg dan later te horen dat het niet zo is.
    Andersom heb ik niet, dat ik 'groter' denk te zijn dan een ander. Het maakt me ook echt niet uit gelukkig zolang ik maar happy ben

Greets...
    dat bovenste deel heb ik altijd! ik denk altijd dat ik kleiner ben als ik andere zie. maar ik ben bijna altijd groter volgens andere. Laats d8 ik dat iemand anders groter was. Ging met hem praten kwam achter ze (kracht)stats enzo en dat was toch wel duidelijk minder. Later vroeg hij ook nog of ik gebruikte . toen pas had ik door dat ik wel groter was.grts

Comment

kracht stats zijn niet perse gerelateerd aan de grote van je body
      Who's the Chef

Comment

Helaas niet nee
        Ik zie nog met regelmaat gasten met mijn gewicht die niet zonder hulp een setje van 120kg bankdrukken.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Pest man, ik voel me ook altijd klein, zeker als er lui trainen die ook wel gespierd zijn...

Heb mijn ups en downs zo... het ene moment heb ik zoiets van :S ik moet trainen...

Maar de afgelopen anderhalve week ook sinds ik aan de crea zit, kan ik er maar niet genoeg van krijgen, loop ik briesend door de sportschool, ramme ramme MEER!!! nog 5 kilo eraan!!
          Met vriendelijke groet,

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 29 2005,16:50)]Helaas niet nee
            Ik zie nog met regelmaat gasten met mijn gewicht die niet zonder hulp een setje van 120kg bankdrukken.

Greets...
            Je doelt op mij met 15 kilo lichaamsgewicht meer.

In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Hiekie @ Sep. 29 2005,18:43)]Pest man, ik voel me ook altijd klein, zeker als er lui trainen die ook wel gespierd zijn...

Heb mijn ups en downs zo... het ene moment heb ik zoiets van :S ik moet trainen...

Maar de afgelopen anderhalve week ook sinds ik aan de crea zit, kan ik er maar niet genoeg van krijgen, loop ik briesend door de sportschool, ramme ramme MEER!!! nog 5 kilo eraan!!
              Cur heeft mij es verboden mijn setjes met bankdrukken met 5 kg te verhogen..
              Dat is gemierenneuk.
              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
              Squat 230 kilo
              Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Iguana @ Sep. 29 2005,22:13)]
                Originally posted by [b

Greets...
                Eigenlijk niet op jou maar op gasten in de sportschool die ik heel stoer zie doen, interessant voor de spiegel en als ze dan eindelijk een oefening doen nauwelijks gewicht kunnen pakken...

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 29 2005,22:21)]
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Iguana @ Sep. 29 2005,22:13)]
                  Originally posted by [b

Greets...
                  Eigenlijk niet op jou  maar op gasten in de sportschool die ik heel stoer zie doen, interessant voor de spiegel en als ze dan eindelijk een oefening doen nauwelijks gewicht kunnen pakken...

Greets...
                  Op mij dus
                  In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                  Squat 230 kilo
                  Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

oké op jou dan

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 29 2005,22:21)]Eigenlijk niet op jou  maar op gasten in de sportschool die ik heel stoer zie doen, interessant voor de spiegel en als ze dan eindelijk een oefening doen nauwelijks gewicht kunnen pakken...

Greets...
                      Het gewicht is ook niet belangrijk, in de vorm van wel genoeg pakken om een goede workout te krijgen, maar de meesten pakken altijd te veel. denk om de full ROM
                      Met vriendelijke groet,

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Hiekie @ Okt. 01 2005,09:42)]
                        Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 29 2005,22:21)]Eigenlijk niet op jou  maar op gasten in de sportschool die ik heel stoer zie doen, interessant voor de spiegel en als ze dan eindelijk een oefening doen nauwelijks gewicht kunnen pakken...

Greets...
                        Het gewicht is ook niet belangrijk, in de vorm van wel genoeg pakken om een goede workout te krijgen, maar de meesten pakken altijd te veel. denk om de full ROM
                        Lees de flex van september ff het stuk over powerbuilding..
                        Daar wordt die Commerciele theorie van jou de grond in gestampt..
                        Enne als ik naar Cur kijk en naar jou dan tja dan moet ik zeggen dat veel gewicht goed helpt hoor..
                        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                        Squat 230 kilo
                        Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Hiekie @ Okt. 01 2005,09:42)]
                          Originally posted by [b

Greets...
                          Uitvoering is het belangrijkste dat is duidelijk.
                          Het blijft echter wel om te janken dat gasten van mijn gewicht (+120kg) met pijn en moeite 140kg kunnen bankdrukken of met 140kg staan te squatten. Alles in verhouding wat mij betreft. Een groot lichaam zonder kracht is een luchtbel imo.

Greets...

Comment

dat vind ik nou echte onzin

licht er compleet aan hoe je traine en wat je doel ik
                            Who's the Chef

Comment

Wat is complete onzin??

Greets...

Comment

Persoonlijk vind ik mijn lichaamsbouw en kracht goed in balans. (ik ben ook niet groot of zo) Het gaat gelijk op, zou je kunnen zeggen. In die zin met ik het dus met Cur eens, dat een goed bodybuilder die er krachtig uitziet, ook enigszins krachtig moet zijn. Als je traint met basisoef. word je toch vanzelf sterk(er)? Na 8 jaar bentoverrow dacht ik, ik ga 's een keer zittende pullyrow doen. Dat kon toen meteen met 100 kilo. Komt puur door basisoefeningen. Als bodybuilders zich te veel richten op isolatieoef., worden ze niet sterker, denk ik.
                                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X