ziekte van crohn

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik ga het gewoon proberen,en wellicht kan ik in de toekomst een ander helpen.
    Ga als de sodemieter van die wipkip!!!.......nou is papa!!!

Comment

Als je onder behandeling bent van een arts, kun je het beste nog daar je vraag voorleggen. Die weet wat wel en niet handig is bij jouw specifieke klachten. Je arts kan ook van specifieke voedingsmiddelen vertellen of het voor jou nu juist wel of niet verstandig is om ze te nemen, of het wel of niet handig is om veel eiwitten te nemen enz. Wees gewoon eerlijk over wat je aan het doen bent en leg het voor aan je arts.

In het algemeen is het niet goed om over je grenzen heen te gaan. Je wilt ze wel verleggen, door er tegenaan te duwen. Alleen kan het zijn dat de grens de ene dag net wat anders ligt dan de andere dag. De kunst is om dan niet boos te zijn op je lijf, dat doet ook maar gewoon zijn best te leveren wat jij ervan vraagt. Ik zou dan ook niet doorduwen en goed proberen te voelen waar de grens ligt en die te respecteren.

Dan ga je langzaam maar gestaag. Eerst terug naar een 'normaal' gezond niveau van funtioneren en dan er overheen, kijken hoe ver je komt. Misschien ga je iets langzamer. Zelf heb ik een voedselallergie en ik kan zomaar ineens een 'slappe' dag hebben. Da's balen maar ik zou dan zeker geen middeltjes nemen om alsnog hetzelfde niveau te kunnen halen als twee dagen eerder bij wijze van spreken.

Comment

oke hier gaat iets niet helemaal goed!!! sinds vanmiddag vier uur na mn training kreeg ik ineens allemaal rode vlekken op mn armen en op mn zij,eerst had ik zoiets van het zal wel,maar ben nu aan de diaree en geef ik over en heb 39 koorts!en heb verschrikkelijke jeuk!!!

wel gebruik ik sinds 2 weken lean gain,maar zou het vreemd vinden als ik hier nu pas op reageer

ook ben ik al mijn voeding nagegaan,maar hier kan het ook niet aan liggen want daar let ik altijd heel erg op!

wel ben ik 3 en halve week geleden geopereerd,maar zou het vreemd vinden als het hier nog iets mee te maken zou hebben[ATTACH]P1030967.jpg[/ATTACH] je ziet het niet zo goed maar het is vuurrood
        iemand een idee wat t zou kunnen zijn?
        Attached Files

Comment

Het lijkt op een allergische reactie.
          Ik heb dit ook een keer gehad na het eten van een aziatische soort paddestoelen.

Mijn arts wist er geen raad mee kreeg zelfs prednison voorgeschreven. Was wel binnen 2 dagen weer weg.
          Last edited by Ashley; 18-02-2012, 20:26.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

ga vanmiddag naar de dokter,mn ogen zijn ook zwaar onstoken en zitten zo goed als potdicht,en ook de jeuk is verschrikkelijk!!!

Comment

Beterschap, hoop dat je arts snel een remedie heeft! Kan zomaar een allergische reactie zijn inderdaad.

Comment

Beterschap
                If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Weet je al wat t is?
                  Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

ja het is een allergische reaktie,had ff over het hoofd gezien dat ik een vriend van me had geholpen die met zwaar chemisch material bezig was.dat had ik dus tegen mn arm gehad en met mn arm weer tegen mn zij en heb dus waarschijnlijk ook in mn ogen gewreven.

nou heb ik dus zalf gekregen voor die plekken alleen met een van mn ogen kreeg ik minder goed bericht,ze moeten nl aan de binnenkant van mn ooglid gaan snijden om de ontsteking weg te halen.

heb nu dus een rood oog en een blauw oog!

echt weer iets voor mij!

Comment

Gatsie in je ooglid snijden
                      Sterkte!
                      Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Zwaar chemisch afval? Waar ben je mee bezig geweest dan....uranium?

Comment

nee hij doet in gietvloeren met van die 2 componentenrommel wat dan een chemische reaktie veroorzaakt,wist ik veel wat dat was hij droeg ook geen bescherming.

Comment

Grintvloer zeker?

Comment

nee een gietvloer met van die vlokken

Comment

never give up! blijven gaan. Als is kanker krijg blijf ik door trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X