ik ga het gewoon proberen,en wellicht kan ik in de toekomst een ander helpen.
ziekte van crohn
Collapse
X
-
Als je onder behandeling bent van een arts, kun je het beste nog daar je vraag voorleggen. Die weet wat wel en niet handig is bij jouw specifieke klachten. Je arts kan ook van specifieke voedingsmiddelen vertellen of het voor jou nu juist wel of niet verstandig is om ze te nemen, of het wel of niet handig is om veel eiwitten te nemen enz. Wees gewoon eerlijk over wat je aan het doen bent en leg het voor aan je arts.
In het algemeen is het niet goed om over je grenzen heen te gaan. Je wilt ze wel verleggen, door er tegenaan te duwen. Alleen kan het zijn dat de grens de ene dag net wat anders ligt dan de andere dag. De kunst is om dan niet boos te zijn op je lijf, dat doet ook maar gewoon zijn best te leveren wat jij ervan vraagt. Ik zou dan ook niet doorduwen en goed proberen te voelen waar de grens ligt en die te respecteren.
Dan ga je langzaam maar gestaag. Eerst terug naar een 'normaal' gezond niveau van funtioneren en dan er overheen, kijken hoe ver je komt. Misschien ga je iets langzamer. Zelf heb ik een voedselallergie en ik kan zomaar ineens een 'slappe' dag hebben. Da's balen maar ik zou dan zeker geen middeltjes nemen om alsnog hetzelfde niveau te kunnen halen als twee dagen eerder bij wijze van spreken.
Comment
-
oke hier gaat iets niet helemaal goed!!! sinds vanmiddag vier uur na mn training kreeg ik ineens allemaal rode vlekken op mn armen en op mn zij,eerst had ik zoiets van het zal wel,maar ben nu aan de diaree en geef ik over en heb 39 koorts!en heb verschrikkelijke jeuk!!!
wel gebruik ik sinds 2 weken lean gain,maar zou het vreemd vinden als ik hier nu pas op reageer
ook ben ik al mijn voeding nagegaan,maar hier kan het ook niet aan liggen want daar let ik altijd heel erg op!
wel ben ik 3 en halve week geleden geopereerd,maar zou het vreemd vinden als het hier nog iets mee te maken zou hebben[ATTACH]P1030967.jpg[/ATTACH] je ziet het niet zo goed maar het is vuurrood
iemand een idee wat t zou kunnen zijn?Attached FilesGa als de sodemieter van die wipkip!!!.......nou is papa!!!
Comment
-
Het lijkt op een allergische reactie.
Ik heb dit ook een keer gehad na het eten van een aziatische soort paddestoelen.
Mijn arts wist er geen raad mee kreeg zelfs prednison voorgeschreven. Was wel binnen 2 dagen weer weg.Last edited by Ashley; 18-02-2012, 20:26.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
ja het is een allergische reaktie,had ff over het hoofd gezien dat ik een vriend van me had geholpen die met zwaar chemisch material bezig was.dat had ik dus tegen mn arm gehad en met mn arm weer tegen mn zij en heb dus waarschijnlijk ook in mn ogen gewreven.
nou heb ik dus zalf gekregen voor die plekken alleen met een van mn ogen kreeg ik minder goed bericht,ze moeten nl aan de binnenkant van mn ooglid gaan snijden om de ontsteking weg te halen.
heb nu dus een rood oog en een blauw oog!
echt weer iets voor mij!Ga als de sodemieter van die wipkip!!!.......nou is papa!!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
11 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
3 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment