Gabriella stelt zich voor

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Beaudien View Post
    Dat is niet altijd waar, hoor. Je hebt ook nog zoiets als aanleg. Als ik mezelf neem, ik ben van nature fysiek niet sterk. Heb mijn squats echt moeten opbouwen vanaf een heel laag gewicht. Squat nu 60/65 kg maar dit heeft me dus echt ruim 2 jaar gekost. En ik ben helemaal niet bang om eruit te zien als een bodybuilder, was het maar zo'n feest!
    Ja dat verschilt idd heel erg per persoon. Ik dacht altijd van ik ben een vrouw, maakt niet uit wat ik doe krijg toch geen spieren. Maar ik moet nu denk ik wel op een andere manier gaan trainen want ben nu pas een jaar bezig. Op de een of andere manier lijkt het wel vanzelf te gaan. Maar ben wel bang dat als ik zo door ga het straks zelf niet meer mooi vind

Comment

Originally posted by gabilief View Post
      Ja dat verschilt idd heel erg per persoon. Ik dacht altijd van ik ben een vrouw, maakt niet uit wat ik doe krijg toch geen spieren. Maar ik moet nu denk ik wel op een andere manier gaan trainen want ben nu pas een jaar bezig. Op de een of andere manier lijkt het wel vanzelf te gaan. Maar ben wel bang dat als ik zo door ga het straks zelf niet meer mooi vind
      Je bent pas een jaar bezig, en vanaf nu word het al moeilijker om flinker te worden.
      Geloof me, het valt niet mee voor n vrouw om n flinke bbster te worden zonder enige hulp (middelen)
      Bij jullie groeit in het begin, net als bij ons de spiermassa heel snel. Helaas stopt dat bij jullie ook sneller.
      Om n flinke bbster te worden zal je veel langer bezig moeten zijn dan een kerel.
      De testosteron bij de man zorgt voor de groei van de spiermassa, jullie hebben ook wat testosteron in je lichaam. Maar dat staat niet in of tot verhouding als bij n vent.
      Mijn mening is, dat jij gerust de mussen van het dak kan trainen zonder je zorgen te hoeven maken om een enorme spiermassa.
      Ik ze dus bij deze niet dat het onmogelijk is, maar als vrouw zijnde moet je er nog veel harder voor werken om n fatsoenlijke spiermassa op te bouwen.
      Hierbij zeg je nu, dat je bang bent om het straks niet mooi meer te vinden? Ach dat heb je zelf in de hand.
      Het is bij jullie ook weer veel sneller weg ook. Het gemak van testosteron.

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
        Je bent pas een jaar bezig, en vanaf nu word het al moeilijker om flinker te worden.
        Geloof me, het valt niet mee voor n vrouw om n flinke bbster te worden zonder enige hulp (middelen)
        Bij jullie groeit in het begin, net als bij ons de spiermassa heel snel. Helaas stopt dat bij jullie ook sneller.
        Om n flinke bbster te worden zal je veel langer bezig moeten zijn dan een kerel.
        De testosteron bij de man zorgt voor de groei van de spiermassa, jullie hebben ook wat testosteron in je lichaam. Maar dat staat niet in of tot verhouding als bij n vent.
        Mijn mening is, dat jij gerust de mussen van het dak kan trainen zonder je zorgen te hoeven maken om een enorme spiermassa.
        Ik ze dus bij deze niet dat het onmogelijk is, maar als vrouw zijnde moet je er nog veel harder voor werken om n fatsoenlijke spiermassa op te bouwen.
        Hierbij zeg je nu, dat je bang bent om het straks niet mooi meer te vinden? Ach dat heb je zelf in de hand.
        Ja ik hoop dat je gelijk hebt. Vind her eigenlijk veel te leuk om te stoppen. Ga het nog een paar maanden aankijken straks in de zomer weer wat minder vet dan lijkt t ook allemaal wat minder

Comment

Precies!^

en ik heb niet de indruk dat je dit al doet, maar ik zeg het toch even. Staar niet naar je gewicht; dat zegt helemaal niks;

Om maar even een voorbeeld te geven, dat gewicht niks zegt
          That legs op plaatje 3

Comment

Originally posted by NickP View Post
            Precies!^

en ik heb niet de indruk dat je dit al doet, maar ik zeg het toch even. Staar niet naar je gewicht; dat zegt helemaal niks;

Om maar even een voorbeeld te geven, dat gewicht niks zegt
            That legs op plaatje 3
            Haha ja klopt, mijn hoofd weet het wel maar voor mn gevoel blijft het aankomen toch een moeilijk punt. Het is een hele omschakeling maar ik probeer nu naar mn spiegelbeeld te kijken en minder naar de weegschaal.

Comment

Mocht je er zo uit zien als op het 3e plaatje, schroom dan niet om foto's te plaatsen.
              Overigens zijn de foto's goed voor de vorderingen die je maakt en altijd leuk om te zien voor jezelf. Wil je ze hier niet plaatsen is dat helemaal niet erg maar ik vind het persoonlijk wel handig om foto's te maken zodat je de vorderingen goed kan zien.

Daarmee bedoel ik dus elke week/2 weken een foto en dat een paar maanden lang, zodat je daar naar kan kijken want ik merk bij mezelf dat ik bijna elke dag wel in de spiegel kijk. En wanneer je dat doet gaat de vordering ineens minder snel dan je denkt.

Comment

Chick stelt zich voor, 50 reacties in 24 uur, hmmm

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                  Chick stelt zich voor, 50 reacties in 24 uur, hmmm
                  echt hé
                  SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Joey je loopt psies 1000 posts achter op me, wat is er aan de hand met je? Word nu wel veel

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                      Joey je loopt psies 1000 posts achter op me, wat is er aan de hand met je? Word nu wel veel
                      druk druk druk man
                      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Veel meiden denken nog altijd dat als ze met wat zwaardere gewichten gaan trainen ze direct er uit gaan zien als bodybuilder.

Ik kan hier zo kwaad om worden
                        Ik heb vriendinnen die strakker willen worden, dus die raad ik aan om naast de cardio ook gewoon gewichten te gaan tillen en die zeggen "nee, ik ga echt geen kracht training doen dan krijg ik meteen super gespierde armen"
                        en "nee, echt... ik word echt super snel heel erg gespierd, je ziet het al 1 training al"

dan denk ik... ik train al 5 jaar intensief, onderbouwd met goede voeding. En ik ben nog niet eens half zo gespierd als dat zij denken na 1 training al te worden

lang verhaal kort:

AMEN dat jij weet dat je hard moet werken voor resultaat, en fijn om weer een chick te zien die tussen de mannen aan gewichten gaat hangen!
                        :: 1.82M :: 84 KG ::
                        BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Comment

Originally posted by Pellegrino90 View Post
                          Ik kan hier zo kwaad om worden
                          Ik heb vriendinnen die strakker willen worden, dus die raad ik aan om naast de cardio ook gewoon gewichten te gaan tillen en die zeggen "nee, ik ga echt geen kracht training doen dan krijg ik meteen super gespierde armen"
                          en "nee, echt... ik word echt super snel heel erg gespierd, je ziet het al 1 training al"

dan denk ik... ik train al 5 jaar intensief, onderbouwd met goede voeding. En ik ben nog niet eens half zo gespierd als dat zij denken na 1 training al te worden

lang verhaal kort:

AMEN dat jij weet dat je hard moet werken voor resultaat, en fijn om weer een chick te zien die tussen de mannen aan gewichten gaat hangen!
                          Je weet dat veel vrouwen dit al té vinden? Met lager vetpercentage is het helemaal vies, en met hoger vetpercentage heeft ze dan gewoon dikke armen volgens menig vrouw.
                          En dat als ze kunnen kiezen ze liever voor dit gaan dan voor dit?

Komop, menig vrouw vindt een willekeurige ongetrainde bouwvakker al gespierd. Ze zien het gewoon anders of zelfs helemaal niet
                          Last edited by Patriciaaa; 27-11-2013, 07:35.
                          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Maar ben wel bang dat als ik zo door ga het straks zelf niet meer mooi vind
                            Dan ga je het verder onderhouden, kan ook, hoor.
                            Maar in het begin gaat het wel altijd het hardst.
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
                              Tell me about it, hahaha.
                              Zat vorige week nog te mokken over deze oneerlijkheid, maar het is niet anders. :P
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                                Je weet dat veel vrouwen dit al té vinden?
                                Grom, ik lijk maar niet verder te komen en ik vind het veeeeeel te weinig. :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X