Gabriella stelt zich voor

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pellegrino90 View Post
    Ik kan hier zo kwaad om worden
    Ik heb vriendinnen die strakker willen worden, dus die raad ik aan om naast de cardio ook gewoon gewichten te gaan tillen en die zeggen "nee, ik ga echt geen kracht training doen dan krijg ik meteen super gespierde armen"
    en "nee, echt... ik word echt super snel heel erg gespierd, je ziet het al 1 training al"

dan denk ik... ik train al 5 jaar intensief, onderbouwd met goede voeding. En ik ben nog niet eens half zo gespierd als dat zij denken na 1 training al te worden

lang verhaal kort:

AMEN dat jij weet dat je hard moet werken voor resultaat, en fijn om weer een chick te zien die tussen de mannen aan gewichten gaat hangen!
    Hahaha, hier kan ik me zo goed in verplaatsen..

Of die meiden die constant in de sportschool staan (no really, altijd als ik er ben) cardio te doen.. terwijl ze al graatmager zijn..

Gelukkig hebben we een aantal vrouwen hier op bodynet die er wél wat vanaf weten
    1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
    Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg

Comment

Originally posted by Chrizzlybear View Post

Of die meiden die constant in de sportschool staan (no really, altijd als ik er ben) cardio te doen.. terwijl ze al graatmager zijn..

Gelukkig hebben we een aantal vrouwen hier op bodynet die er wél wat vanaf weten
      Aan de andere andere kant, weet je hoe vervelend en intimiderend het kan zijn om als vrouw tussen de mannen te moeten staan die je de hele tijd aanstaren, opmerkingen maken en allerlei vervelende pogingen ondernemen om contact te maken. Ik kan me heel goed voorstellen dat een vrouw als beginner direct omdraait en maar terug naar de veilige cardio gaat. Om nog niet eens te beginnen over de opmerkingen die je bij de gewichten krijgt dat je daar niet hoort en dat je niet zo moet trainen.

Haha verder zijn er ook aardige mannen hoor , maar geeft wel een beetje de drempel aan voor veel vrouwen. En idd veel ontwetendheid, heel jammer want je krijgt van gewichten een veel mooier en strakker lichaam.

Comment

Originally posted by Chrizzlybear View Post

Wat je hier eigenlijk zegt, is dat als ze te mager zijn dat ze geen cardio moeten doen?
        Beetje helemaal niet waar natuurlijk hey.....
        Ze moeten meer eten, maar heeft geen fluit met cardio van doen..

Comment

Originally posted by gabilief View Post
          Aan de andere andere kant, weet je hoe vervelend en intimiderend het kan zijn om als vrouw tussen de mannen te moeten staan die je de hele tijd aanstaren, opmerkingen maken en allerlei vervelende pogingen ondernemen om contact te maken. Ik kan me heel goed voorstellen dat een vrouw als beginner direct omdraait en maar terug naar de veilige cardio gaat. Om nog niet eens te beginnen over de opmerkingen die je bij de gewichten krijgt dat je daar niet hoort en dat je niet zo moet trainen.

Haha verder zijn er ook aardige mannen hoor , maar geeft wel een beetje de drempel aan voor veel vrouwen. En idd veel ontwetendheid, heel jammer want je krijgt van gewichten een veel mooier en strakker lichaam.
          Of als ze met 3 achter je gaan staan fluiten als je aan het squatten bent... Ik kon het niet laten om later langs te lopen en iets te hard tegen mijn vriend te zeggen dat ik blij was dat ik 2x zo zwaar bench als hen. Hierna vonden ze me niet leuk meer, snap er niets van hihi

Comment

Welkom.
            Go beyond yourself.

Comment

Bijzonder hoe nieuwe vrouwen altijd de meest gekke dingen hebben meegemaakt tijdens het squatten; ongepaste opmerkingen, fluiten, ect.
              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Mij werd gevraagd of ik modellenwerk wilde doen. Was eigenlijk gewoon een viespeuk ook. Die al de hele tijd zat te kijken. En iedere training dat ik de zware gewichten pak, heb ik volop aandacht. Ze vinden het allemaal nogal wat. Maar ook iedere keer de terugkerende discussie wat wel en niet mooi is qua spieren en bouw. En wat heb en ze me een jaar geleden goed bekeken. Ze weten nog precies dat ik toen een buikje had en nu iedere keer ... Dat jij 2 jij kinderen hebt gehad!!! Kunnen ze zich Niet voorstellen Ofzo. En jij hebt talent. Je gaat get. Nog schoppen. Pffff. Maar Goed. We gaan gewoon lekker kt doen en ik trek me er niets van aan. Meestal is het om te lachen.
                Succes!!! Ben wel benieuwd naar foto's trouwens.
                Just do it!!!!

Comment

Snap meestal niet zo dat vrouwen klagen dat ze aandacht krijgen om hun fysiek, zolang het een beetje normaal gaat lijkt het me alleen maar een bevestiging dat je resultaat behaalt. Zou me eerder zorgen maken als je geen opmerkingen meer krijgt....

Comment

Ik krijg ook altijd complimentjes als ik aan het trainen ben!

Oh wacht ik train thuis, bedankt mam!

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                      Snap meestal niet zo dat vrouwen klagen dat ze aandacht krijgen om hun fysiek, zolang het een beetje normaal gaat lijkt het me alleen maar een bevestiging dat je resultaat behaalt. Zou me eerder zorgen maken als je geen opmerkingen meer krijgt....
                      Precies wat ik altijd zeg! Ik train in een hardcore sportschool met vrijwel alleen mannen (waarvan een groot deel ook duidelijk gebruikt), ik heb dat nooit negatief ervaren, integendeel! Heerlijk als ze naar me kijken of zeggen dat ik goed bezig ben! Dat is toch een supercompliment?! Net zoiets als fluitende bouwvakkers: de meeste vrouwen vinden dat maar aso, maar ik vind het een bevestiging dat ik de moeite waard ben, dat de moeite die ik steek om er goed uit te zien effect heeft. Ik zou er flink van balen als ik geen aandacht meer kreeg in de gym of daarbuiten...
                      No pain, no gain!!

Comment

Ik heb wel eens van die buien dat ik denk.... Laat me met rust. Ik vind complimentjes zeker leuk. Maar ze hoeven niet met hun BMW naast me te rijden en iedere keer discussie over 'pas je wel op dat je niet te gespierd wordt!', vind ik ook niet zo.
                        Just do it!!!!

Comment

Originally posted by Mariekepiek View Post
                          Ik heb wel eens van die buien dat ik denk.... Laat me met rust. Ik vind complimentjes zeker leuk. Maar ze hoeven niet met hun BMW naast me te rijden en iedere keer discussie over 'pas je wel op dat je niet te gespierd wordt!', vind ik ook niet zo.
                          Beter dan een lada.....

En je kunt altijd vragen of ze bang zijn dat je ze voorbij gaat?

Comment

Originally posted by Mariekepiek View Post
                            Als je zulke opmerkingen als vrouw krijgt, is het pure onwetendheid. Lekker laten lullen dus.
                            No pain, no gain!!

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                              Beter dan een lada.....

En je kunt altijd vragen of ze bang zijn dat je ze voorbij gaat?
                              Hahaha..., dat is ook weer zo
                              Just do it!!!!

Comment

Originally posted by Sammy75 View Post
                                Als je zulke opmerkingen als vrouw krijgt, is het pure onwetendheid. Lekker laten lullen dus.
                                Uiteindelijk is het sowieso niet belangrijk. Als ik het zelf mooi vind.
                                Just do it!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X