Ik ben verslaafd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

absurt he, heb ik ook last van...zelfs als k met mn girly ben :S
    Moet je eens voor de grap pc ontkoppelen van internet..... dan aan doen, alsof t leven er uit is geblazen, wordt opeens een machine heel dom ding, .. zit je naar je windows scherm te loeren zo van en nu, moet je es opletten wat er dan gebeurd
    Last edited by onderhandelen; 09-01-2008, 04:04.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
      absurt he, heb ik ook last van...zelfs als k met mn girly ben :S
      Moet je eens voor de grap pc ontkoppelen van internet..... dan aan doen, alsof t leven er uit is geblazen, wordt opeens een machine heel dom ding, .. zit je naar je windows scherm te loeren zo van en nu, moet je es opletten wat er dan gebeurd

Comment

Daar heb ik geen last van gelukkig. Ga rustig paar weekjes op vakantie zonder het te missen.

Comment

Ik heb 2 dagen zonder internet en telefoom gezeten vanwegen een kapotte leiding. Het was alsof ik iets miste in mijn leven, echt een leeg gevoel. Belachelijk he'
          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Ja eigenlijk wel ja. Ik mis internet niet echt als het uitvalt. De PC gebruik ik voornamelijk voor I-Tunes en online kijk ik alleen maar email of ga ik hier op het forum wat discussieren.

Mijn vriendin gebruikt hem meer dan ik omdat zij ook internet bankiert.

Mijn leven is meer dan internet.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

@
              Mijn leven is meer dan internet.

Ik probeer er minder achter te gaan zitten maar da's moeilijk.
              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Neem een hobby. Scheelt al een hoop hehe.

Comment

Ik vind internet vooral leuk.
                  Zo als dit forum, je komt toch in contact met mensen die je anders nooit zou spreken.

Vind alleen wel dat je het als een aanvulling moet zien op je dagelijkse dingen en niet andersom.
                  Who's the Chef

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Ben het met je eens dat je niet alle games over een kam kunt scheren. De bewegingstechnologie is er al, als ik me niet vergis, een jaar of drie. De eerst die ermee kwam was sony, was i.c.m. een vechtspel en dat is het toen ook niet geworden. Ik denk dat de WII het wel een nieuwe impuls geeft, maar ik denk niet dat dit het al is.
                    Ook denk ik dat de Ophaler wel een punt heeft, ik betwijfel of je met wat boksen op de wii (de meeste games op de wii zijn zo inspannend niet) al net zoveel kcal verbrandt als met een potje voetbal of iets dergelijks. Daarnaast heeft het niet de "feel" die je wel hebt in het echte leven, het blijft een beeldscherm. En buiten spelen is ook goed voor je immuunsysteem, je valt wellicht een keer en daardoor word je wat harder en behendiger. Betwijfel of games deze plaats kunnen innemen.
                    Spelen op iets als de wii is goed als je anders niks doet, maar buiten spelen blijft volgens mij het best.
                    Uiteraard komt het gewoon weer neer op dit, zoals bijna alles, doe het met mate, zoek de balans.
                    nochtans is er een wetenschappelijk experiment geweest met een man die een beetje teveel woog die wilde bewijzen dat gamen met de wii gezond voor je was. Elke dag een uur dat boksspelletje gespeeld en na x aantal maand (durf er geen getal op plakken ben het vergeten) was hij 8kg kwijt door de extra beweging

Comment

Originally posted by Spectral View Post
                      nochtans is er een wetenschappelijk experiment geweest met een man die een beetje teveel woog die wilde bewijzen dat gamen met de wii gezond voor je was. Elke dag een uur dat boksspelletje gespeeld en na x aantal maand (durf er geen getal op plakken ben het vergeten) was hij 8kg kwijt door de extra beweging
                      Woopie... Bij dat soort mensen helpt de minste geringste lichamelijke activiteit al vergeleken met de rest van hun levensstijl.

Mooi niet dat ik Wii Fitness ga doen.

Comment

Ze moeten gewoon een 20kg zware dumbell aan die controller vastmaken.

Comment

en met de eerste stoot die ze bij het boksen maken verrekken ze hun schouder.. pff kut ding en gaan weer op de bank zitten voor een week
                          Last edited by Beachboy; 11-01-2008, 10:00.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                            en met de eerste stoot die ze bij het boksen maken verrekken ze hun schouder.. pff kut ding en gaan weer op de bank zitten voor een week
                            Bij Heavy Duty van Mike Mentzer hoef je ook mar 1x in de 6-8dagen te trainen. Wat is het probleem? :P

Comment

1 slag noem ik geen training :P aangezien zo'n kerel die overgewicht heeft en geen trainings ervaring met een dumbel van 20 kilo niet eens 5 reps haald. wil ik het persoonlijk geen training noemen.

Comment

Pff over verslaving gesproken...Mike Mentzer was een van de grootste junks die er rond liepen.
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X