TJa het is allemaal vrij onverklaarbaar. Wat die zwarte schim is zal ik waarschijnlijk nooit achter komen. Maar ja, je leert er mee leven he.
Slaapverlamming
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Sili View PostZe zeggen dat Risperdal zou kunnen werken. Maar aangezien dat ook voor schrizofrenie wordt gebruikt vind ik het nogal vrij extreem. Ik heb zelf denk ik het beste medicijn gevonden, en dat ik gewoon rust in mijn hoofd. Ik heb een hektisch half jaar achter de rug, met veel veranderingen. En nu loopt alles weer een beetje op rolletjes en ik heb er nu al 1 maand geen last van gehad, alhoewel de laatste keer dat ik het had wel de meeste bizarre was.
Vind het overigens echt een bizar verhaal."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Ja zulke shit zou helemaal bizar zijn. En het is ook een vrij bizar verhaal, en een vrij vaag iets om te hebben. Maar ik zie zelf het nut er momenteel niet van in om naar de huisarts te gaan. Heb wel met mezelf afgesproken (meer met mijn moeder) dat als ik het nog 1x zou hebben dat ik wel naar de huisarts zou gaan. Maar persoonlijk denk ik dat hij er ook vrij weinig aan kan doen. Maar heb het gelukkig nu al een tijdje niet gehad.Ga uit mijn vaarwater want ik ga rechtdoorzee.
Comment
-
Originally posted by Sili View PostJa zulke shit zou helemaal bizar zijn. En het is ook een vrij bizar verhaal, en een vrij vaag iets om te hebben. Maar ik zie zelf het nut er momenteel niet van in om naar de huisarts te gaan. Heb wel met mezelf afgesproken (meer met mijn moeder) dat als ik het nog 1x zou hebben dat ik wel naar de huisarts zou gaan. Maar persoonlijk denk ik dat hij er ook vrij weinig aan kan doen. Maar heb het gelukkig nu al een tijdje niet gehad.
Comment
-
Ik heb eens gevraagt aan mijn stiefvader wat zijn vader nou had maar hij wou er niet veel over kwijt wel:
dat hij uit zijn lichaam trad en dat hij moeite had om weer terug te komen, ik vroeg of hij ook een schim zag maar dat werdt snel afgekapt nee het is iets anders dan slaapverlamming terwijl hij niks opgezocht had hierover.
ik heb alleen snachts dat mijn armen verlamt zijn als ik wakker word maar dat is gewoon omdat ik op mijn armen lig na 5 min kan ik ze weer bewegen/Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by Sili View PostZe zeggen dat Risperdal zou kunnen werken. Maar aangezien dat ook voor schrizofrenie wordt gebruikt vind ik het nogal vrij extreem. Ik heb zelf denk ik het beste medicijn gevonden, en dat ik gewoon rust in mijn hoofd. Ik heb een hektisch half jaar achter de rug, met veel veranderingen. En nu loopt alles weer een beetje op rolletjes en ik heb er nu al 1 maand geen last van gehad, alhoewel de laatste keer dat ik het had wel de meeste bizarre was.
Comment
-
Ja ik denk persoonlijk dat er weinig tegen slaapverlamming te doen is. En echt meten tijdens mijn slaap is ook niet te doen want het is heel erg willekeurig waarneer ik het heb. En als ze het dus willen meten is er een kans dat ik misschien wel 1 maand lang in een ziekenhuis moet slapen omdat ik het nu vrij weinig heb.Ga uit mijn vaarwater want ik ga rechtdoorzee.
Comment
-
Heftig verhaal, ben je er van overtuigd dat dit zich echt afspeelt, of zou het zo kunnen zijn dat je nog aan het dromen bent? Je geeft zelf aan een drukke tijd achter de rug te hebben, dit kan hier zeker mee te maken hebben, ook het zien van een film waarin zoiets voorkomt kan hier invloed op hebben. Je zou eens kunnen gaan mediteren of ontspanningsoefeningen gaan doen, kijken of het minder word, zo niet dan langs de huisarts."Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"
Comment
-
Tja of ik er zeker ben dat het zich afspeelt... Ik weet zeker wat ik allemaal zie en meemaak, maar ik ben er vrij van overtuigd dat ik wel in een droom zit. Het probleem is dat ik wakker ben in de droom, dus is het voor mij allemaal levensecht, totdat ik wakker schrik in mijn bed.
En het begon allemaal erger te worden toen er allemaal veranderingen in mijn leven gebeurde. En dat was allemaal rond Augustus/September. Ik ben toen naar Engeland gegaan voor 4 maanden voor mijn studie. Dus dat was wel aardig heftig. Heb daar toen een leuk spaans meisje ontmoet waar ik mee ging maar die moest uiteindelijk 20 December alweer naar huis dus dat was ook wel iets minder. En eind Januari ben ik zelf toen naar huis gegaan en dan komt er ook veel op je af. In die tijd heb ik toch wel wat last van slaapverlamming gehad.
En meditatie, dat doe ik af wel. Geeft wel rust maar of het er echt invloed op heeft. WIe weet.Ga uit mijn vaarwater want ik ga rechtdoorzee.
Comment
-
oh ik ben dus de weg kwijt omdat ik weet dat die zwarte schim een duivelse macht is? dat klinkt heeeeeel raar zeker?
gij gelooft dus dat het een sprookjesfiguur is, in de kerstman en sinterklaas gelooft ge wel bij wijze van spreken en dat die schim een duivels figuur is klinkt van de kaart dan?
nouw..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...42 minutes ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment