Rouw proces

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rouw proces

Hey guys,

Mijn vriendin is haar vader verloren deze vrijdag, nu zit zij en ik in een rouw.
    Is er iets dat ik kan nemen om de stress/spanningsgevoel te verminderen, iets dat zowel werkt bij mij als bij haar?

Ik neem al magnesium supps. 370 mg/dag mss dubbele dosis(kan het kwaad?) ?

Hoor het graag.

Grz Alex
    Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Wat dacht je ervan om er even tussenuit te gaan in plaats van wat supps te nemen? Supps gaan je echt niet helpen je beter te voelen, of je moet al drugs gaan gebruiken.
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Gecondoleerd.

ik weet niet of je in het rouwproces zou moeten zoeken naar supps of andere middelen.
      Het enige wat echt werkt is praten praten praten (of van je afschrijven).
      Jullie moeten er toch doorheen. En het klinkt afgezaagd, maar tijd heelt. Niet alles, maar wel veel.

Sterkte!
      Purist
      Verzuren zonder kuren
      ...ilse weet alles...

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
        Wat dacht je ervan om er even tussenuit te gaan in plaats van wat supps te nemen? Supps gaan je echt niet helpen je beter te voelen, of je moet al drugs gaan gebruiken.
        Nee geen drugs, het probleem is even tussenuit, we moeten de begrafenis regelen... mss als alles achter de rug is.

Originally posted by R2D2 View Post
        Gecondoleerd.

ik weet niet of je in het rouwproces zou moeten zoeken naar supps of andere middelen.
        Het enige wat echt werkt is praten praten praten (of van je afschrijven).
        Jullie moeten er toch doorheen. En het klinkt afgezaagd, maar tijd heelt. Niet alles, maar wel veel.

Sterkte!
        hmmja, toekomst brengt raad.
        Bedankt allemaal voor de steun !

Comment

Gecondoleerd kerel.

Comment

Gecondoleerd.

Maar stel dat er iets is wat werkt, hoe weet je dan of het je helpt om alles zoveel mogelijk te verwerken? Straks denk je dat het beter met je gaat, en komt de eerstvolgende klap dubbelhard aan, omdat je dit nog niet verwerkt hebt. Klappen komen altijd, vroeg of laat. En hoe ga je er dan mee om? Tegen die tijd is er wel weer iets anders wat je volle aandacht vraagt.
            En daarbij, nu mag je verwachten dat je omgeving er begrip voor hebt. Als die klap over een jaar komt, wordt het dan een stuk lastiger.

En als het heel goed werkt, heb je ook nog kans dat je er lekker duf van wordt. Persoonlijk lijkt me dat veel erger. Duf een begrafenis regelen lijkt me al erg moeilijk, door spanning zal je juist sneller aan verschillende details denken. Dat is toch ook belangrijk? En wat is verder het ergste wat er kan gebeuren? Dat andere mensen je emoties zien? Is toch juist erg als je met zoiets geen emoties zou hebben? Vertrouw gewoon op jezelf, je hebt daar toch alle reden toe?

Maar, sterkte!!
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Hey sterkte kerel.

Ik zou gewoon op einge houtje proberen zonder al die sups.

Comment

Originally posted by tuner1346 View Post
                Hey guys,

Mijn vriendin is haar vader verloren deze vrijdag, nu zit zij en ik in een rouw.
                Is er iets dat ik kan nemen om de stress/spanningsgevoel te verminderen, iets dat zowel werkt bij mij als bij haar?

Hoor het graag.

Grz Alex

van de Huisarts kun je pilletjes krijgen, weet niet meer wat de naam was.
                mijn ma had ze pas nog gekregen van de huisarts omdat haar vader (mijn opa) was overleden. je krijgt er maar een stuk of 5-6 mee.
                me ma was aardig suf door die tabs.
                Make it happen, shock everyone!

Comment

Rouw verwerken met sups? Het moet niet vreemder worden.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Hard trainen geeft me ook wel wat hoop.
                    met hard bedoel ik hard.

Comment

Condoleerd, ga idd gewoon lekker trainen, kan je je gedachten een beetje op wat anders zetten.

Heb zelf gemerkt dat supps sowieso weinig/niks doen en echte medicijnen moet je eigenlijk niet aan beginnen als je best zonder kan.

Helaas gaat alles altijd meteen door, life is hard. Samen zijn en praten en geen gekke dingen doen.
                      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by tuner1346 View Post
                        Hey guys,

Hoor het graag.

Grz Alex
                        gecondoleerd man!

supps zullen je hierbij niet helpen! ik wil je wel ff iets meegeven en hoop dat je het niet verkeerd opvat : ik vind dat jij bij veel dingen supps zoekt als oplossing, bv : een tijdje terug had je een topic over het moeilijk in slaap komen oid en toen zocht je ook naar supps

zoals al gezegd : je kunt niet alles met supps oplossen, zie het als een aanvulling maar zoek er niet naar ald een oplossing!

praat veel met je meisje, probeer je rust te creeren en train hard!

Comment

Originally posted by sniper x
                          Bedoel je met sups drugs?..
                          lol
                          neen...

Comment

Verwerken kost tijd, daar moet je (jullie) gewoon doorheen. Er tussen uit gaan, praten met andere mensen, sporten of andere afleiding zoeken zijn allemaal zaken die helpen. Er zijn geen specifieke middelen die je gemakkelijker door een rouwperiode helpen.

Wat mij tegen veel spanningen tijdens een moeilijke periode heeft geholpen is het gebruik van valeriaan. Het is een homeopathisch product, geen wondermiddel. Maar de scherpe kantjes waren er wel wat vanaf. Het belangrijkste was dat ik wat beter sliep en daardoor bepaalde zaken beter aan kon.
                            Je kunt het proberen, het kan geen kwaad.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                              Verwerken kost tijd, daar moet je (jullie) gewoon doorheen. Er tussen uit gaan, praten met andere mensen, sporten of andere afleiding zoeken zijn allemaal zaken die helpen. Er zijn geen specifieke middelen die je gemakkelijker door een rouwperiode helpen.

Wat mij tegen veel spanningen tijdens een moeilijke periode heeft geholpen is het gebruik van valeriaan. Het is een homeopathisch product, geen wondermiddel. Maar de scherpe kantjes waren er wel wat vanaf. Het belangrijkste was dat ik wat beter sliep en daardoor bepaalde zaken beter aan kon.
                              Je kunt het proberen, het kan geen kwaad.
                              ze hebben me valdisper geadviseerd bij de apotheker, juist gaan halen 1 a 3 tabletten voor het slapengaan.

Alvast bedankt!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X