How to Wake Up Early: The definitive Guide

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Moet er elke dag 5 uur uit, vandaag zaterdag vrij en om half 6 zat ik al aan de bambix!
    Hard work, beats talent.

Comment

Originally posted by Twer View Post
      Dus het lukt om elke dag vroeg op te staan en 1 x uit te slapen. Ga je die zelfde dag dan ook weer vroeg slapen? Ik val dan namelijk niet in slaap en kom dan in de verleiding weer laat op te blijven
      volgens mij stond daar over in dat je wel een max tijd hebt dat je naar bed gaat.

hoe doen jullie dat met jullie vriendin? die van mij ziet er naar op dat het niet meer uitslapen wordt e.d. ik zie er meer de positieve dingen maar aan de kant van de vrouw kan ik wel licht begrijpen als je mannetje elke ochtend om 6 uur eruit gaat om zijn ding te doen. of zou je dan om 8 uur nog ff erin kunnen kruipen om haar te vergezellen

Comment

Nog iemand er lekker vroeg uit geweest vsnochtend? 04.30 ging mn wekker stond 04.45 in de keuken!
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

6.15 ontbeten, gedouched, ff met de hond gespeeld. half 8 vriendin wakker gemaakt.
          wil even kijken hoe dat bevalt kan het altijd nog aanpassen naar nog vroeger. op moment ben ik savonds om 11 uur gewoon nokkie en sta ik net voor de wekker op. mocht ik over 2-3 weken toch elke keer mijn eindtijd van 12 uur bereiken ga ik misschien vroeger opstaan. op dit moment moet ik nog wel steeds om 5 uur pissen terwijl ik savonds na 8 uur alleen nog 1 glas water drink en wat kwark. dus hoop dat dat ook nog veranderd

Comment

Zo dat was de training voor vandaag alweer, ff douchen en zo naar school
            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

lekker bezig , heb zelf vandaag weer een moeilijk ochtendje deze nacht 2x wakker geweest

Comment

BUMP.

Ik sta door de week om 5.30u op en ga om 22.00u slapen.
                Maar hoeveel uur slaap hebben jullie dan per nacht?

Comment

Meestal 6,5 uur doordeweeks

Comment

6,5? Shit, heb dan geneens de kracht dan om te rukken man.
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Joel_ View Post
                      BUMP.

Ik sta door de week om 5.30u op en ga om 22.00u slapen.
                      Maar hoeveel uur slaap hebben jullie dan per nacht?
                      8 uur. Als het 2x korter is, ben ik een gevaar voor mijn omgeving.
                      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Vroeger 8 uur per nacht, nu 7 uur per nacht.
                        Als ik 50 ben nog 6 uur.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                          6,5? Shit, heb dan geneens de kracht dan om te rukken man.
                          Soms nog minder man, wen je aan, ben blij als ik niks hoef te doen 's avonds dus blijf ik vaak wat langer op. Half 12 meestal me nest in, of 12 uur, half 7 eruit

in het weekend lig ik rustig tot 15:00 in bed (:

lol lees nu net de op, met dat uit bed "springen" ik til altijd me poten op en spring er echt uit, meteen de douche en ben g2g. Als ik ook maar 1 min blijf liggen wil ik idd weer slapen.
                          Last edited by Dexie; 31-12-2013, 21:49.

Comment

Lol ben dweeks tot uur of 3 wakker, word wakker om 12 ofzo.
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Jaa man maar ik heb nog dat schattige middelbare school leven.

Comment

minder dan 4 uurtjes vannacht, nog redelijk fit moet ik zeggen. meestal zak ik rond half twaalf in, als ik thuis kom doe ik ook een dutje voordat ik ga trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X