Minimale schade tijdens xtc

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Minimale schade tijdens xtc

Ik heb in het verleden redelijk wat drugs gebruikt. In het begin vooral pillen en later vooral speed.
    Maar sinds ik train ben ik daar voor het grootste deel mee gestopt omdat trainen anders amper nut heeft. En de drugs toch amper nog werkte omdat ik het te vaak deed.

Ik train nu inmiddels 7 maanden en heb in die tijd geen drugs gebruikt behalve wiet dan.
    Maar nu wil ik in november weer eens een pilletje pakken op een feestje omdat het zo lang geleden is. Ik denk dat er wel meer mensen zijn die zo af en toe nog wel eens iets gebruiken?

Hoe zorgen jullie ervoor dat je zo min mogelijk spieren afbreekt tijdens gebruik? Ik zat te denken om mijn tester caseine proteine te nemen voordat ik naar binnen ga. En later die nacht nog proberen iets te eten met de nadruk op proberen . En verder natuurlijk niet te gek doen en gewoon bij 1 of 2 pillen te houden. En daarna ook weer een lange pauze.

Iemand tips of suggesties? Ik laat de pep sowieso links liggen aangezien dat volgens mij een stuk slechter is dan xtc voor je lichaaam/spieren.

Als je echt voor de sport leeft,neem je absoluut geen drugs.
    Maar als je eens in de zoveel tijd een pilletje neemt,raak je echt niet ineens kilo,s vvm kwijt ofzo hoor.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Gewoon nemen en een avond genieten.
      als je alles goed doet in je schema zou dan die ene avond zo veel verschil maken?
      Ik zou gewoon m'n schema aanhouden voor Zover dat mogelijk is die avond.
      Een doel zonder een plan is slechts een wens.

Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.

Comment

Lekker boeie, pilletje yolo.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

XTC zal sowieso niet goed zijn. Maar je zal de schade enigszins kunnen beperken door je gewoon aan je eetschema te houden. makkelijk zat.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Je van tevoren helemaal volvreten en een dikke shake met oats en een bakje kwark als je thuis komt. Alleen dat bakje kwark gaat dan niet van harte

al is het bij mij misschien 1x per jaar en drink ik niet en moet je je dan ook niet te druk maken.
            'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

voor die 1-2x per jaar genieten. overdag gewoon goed eten en savonds genieten. zorg dat je goede pillen hebt (de androids en supermans zijn goed of je moet lichtere pakken zijn vaak ook cleaner) en daardoor erna ook een beetje fatsoenlijk in slaap komt. dag erna lekker aan het vloeibare eten zodat je wel je kcal binnen krijgt.

Comment

Eten + Pillen .. wil meestal niet werken. Dus als je het doet, doe het dan op een feest in de avond en niet een festivaldag.. Op een festival eet je namelijk niks meer. Maargoed als je drugs wil gebruiken maak je dan aub niet druk, troep all the way. Gezondheid is wat belangrijker dan gains.
                Superbia in Proelio

Comment

Als ik pillen neem eet ik dagen niet, maar vreet ik wel door heen. Het een week lang emo voelen... Nee doe mij maar coke hehehe gewoon eten, slapen en niet zo brak.
                  Hard work, beats talent.

Comment

Dagen niet eten? Dan moet je wel gigantisch veel snatsen
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Pillen als pwo nemen dan kan je pas hard knallen in de gym en weinig weightloss.
                      Quitters never win !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X