Iemand ervaring met lichttherapie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Iemand ervaring met lichttherapie?

Ik heb het over de winterdip gehad. Heb ik toch duidelijk last van. Maar ik ben erg gevoelig voor bijwerkingen van medicatie dus we gaan er maar geen antidepressiva voor slikken.
    Nu hoorde ik van lichttherapie en dat je dat 1x per jaar een week doet en er dan de hele winter tegen kunt.
    Iemand ervaring hiermee?
    Just do it!!!!

1 x per week?
    Iedere dag is toch het beste? Het is geen zonnebank.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

??? Volgens de psych werkt dat niet met zo'n lichtlamp thuis.
      het zou wel fijn zijn als ik er zat voor vind, want iedere x in de winter ergens mee stoppen of geen zin meer hebben, is niet tof.
      De hele winter kwijt aan voortgang boeken, vet is weer omhoog, spiermassa ook wel wat e. DAt gevecht met jezelf om toch door te zetten. Wel goed!!! Ik heb het niet opgegeven��
      Just do it!!!!

Comment

Mijn moeder gebruikt ook altijd zo'n lichtlamp thuis, zit ze er elke ochtend voor. Bij haar helpt het pittig goed, veel meer energie.

Comment

extra vitamine d en meer naar buiten schijnt ook te helpen. Ben ik nu ook mee bezig.
          Ik had het idee dat de philips wake=up light wel hielp ook. Ga eens een nieuwe lamp bestellen en mijn kinderen leren dat ze er met hun tengels van af moeten blijven.
          Just do it!!!!

Comment

Ik heb ook altijd in de winter of als het vroeg donker is een dip, en het was voor mij ook echt lastig die periode. Maar mijn tante woont in Noorwegen, en die hebben dus maanden geen licht, en die kwam met een oplossing: een lamp. En niet zomaar een lamp, een speciale lamp met speciaal licht die het zonlicht nabootst (ofzo). En daar moet je dus een tijd voorzitten zodat je genoeg licht krijgt, het liefst 's ochtends (dus ik doe het bij het ontbijt) en dan krijg je dezelfde vitaminen enzo binnen. Ik weet niet precies hoe het werkt, maar bij mij heeft het geholpen. Duurt even voordat je wat merkt, maar ik gebruik de lamp nu een jaar en ik merk het als ik een tijd er niet voor heb gezeten.

Comment

is dat zo'n zelfde lamp als de philips energy light?
              Just do it!!!!

Comment

laat je niet oplichten

Comment

ze zijn uit op je geld

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X