Originally posted by gais_der_german
View Post
koortslip
Collapse
X
-
Originally posted by ankie View Postdoe niet te luchtig over een koortslip het herpes virus kan naar de hersenen gaan en das echt niet goed.mijn vroegere bazin heeft het gehad en heeft toen echt slecht gelegen.
ik smeer er sávonds wat tandpasta op dat droogt uit
groetjes ankieGeniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by fanny View PostEn aangezien het blijft terugkomen in de toekomst als je een lage weerstand hebt, het volgende;
Koortslip
Vaak vindt besmetting met dit HSV-1virus al in de kinderjaren plaats. De infectie verloopt meestal zonder veel klachten en gaat ongemerkt voorbij. Bij verminderde weerstand kan er een koortslip ontstaan. In een enkel geval kan HSV-1 ook herpes genitalis veroorzaken. Vaak gebeurt dat via orale seks, waarbij met de mond de geslachtsdelen worden aangeraakt (pijpen of beffen).
een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Wat kan helpen bij een koortslip:
Bloem (keuken bloem / bakbloem)
Voor je gaat slapen of als je alleen thuis bent, wat bloem op een watje doen en het op je koortslip deppen, de bloem zorgt dat het uitdroogt (de bloem is natuurlijk wel wit op je lip dus vandaar voor het slapen gaan).
Na een paar dagen ben je er weer vanaf. Maar bij de drogist kun je ook genoeg zalfjes halen die werken.
Comment
-
Originally posted by ankie View Postdoe niet te luchtig over een koortslip het herpes virus kan naar de hersenen gaan en das echt niet goed.mijn vroegere bazin heeft het gehad en heeft toen echt slecht gelegen.ik smeer er sávonds wat tandpasta op dat droogt uit groetjes ankie
Heb vaker gehoord dat tandpasta voor andere doeleinde wordt ingezet, dan tandenpoetsen.
goeie tip thnxx▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Een koortslip kan ook veroorzaakt worden door teveel chocola of andere dingen.. het zit bij iedereen in zijn lichaam alleen bij de 1 uit het sneller als de ander...
het kan ook door zoenen komen.. samen uit 1 glas drinken..
Het is indd gevaarlijk als het open ligt en je gaat het oplikken met je tong en door slikken.. en bij kleine kinderen is het extreem gevaarlijk dus let daar wel goed op..
indd bij de 1ste tintelingen of zovirax of het kruidvat merk zelf.. wit tubetje met wit spul.. helpt bij mij goed als ik er 1 heb..
GrtzDe waarheid kan erg hard zijn
Comment
-
wtf lees ik nu dan?
Het zit bij iedereen in zn lichaam????
Je bent geen drager tot je geïnfecteerd wordt, daarna heb je pech gehad en ben je levenslange drager.
Het komt alleen als je weerstand heel laag is.
Verder overleeft t virus niet buiten de geïnfecteerde omgeving, dus zoenen ja. Dat is direct contact met geïnfecteerde huid/ virus, uit 1 glas drinken wordt al wat moeilijker.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by MasterTuning View PostEen koortslip kan ook veroorzaakt worden door teveel chocola of andere dingen.. het zit bij iedereen in zijn lichaam alleen bij de 1 uit het sneller als de ander...
het kan ook door zoenen komen.. samen uit 1 glas drinken..
Het is indd gevaarlijk als het open ligt en je gaat het oplikken met je tong en door slikken.. en bij kleine kinderen is het extreem gevaarlijk dus let daar wel goed op..
indd bij de 1ste tintelingen of zovirax of het kruidvat merk zelf.. wit tubetje met wit spul.. helpt bij mij goed als ik er 1 heb..
Grtz
Herpes - De behandeling - Herpeschannel.nl
Iig succes ermee, lijkt me geen pretje.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment