koortslip

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gais_der_german View Post
    Tsja ik heb er nu nog spijt van. Als ik dit had geweten dan had ik liever wat pintjes weggetikt in de kroeg. Aan de lippen was niets te zien/merken. Dan is de kans groot dat het door orale sex is gekomen :S.
    hahaha en ik dacht dat gais je naam was, blijkt dus iets heel anders te zijn
    Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

ik heb er ook eentje midden op mn lip, ze is gelukkig haast weg...
      the one and only tabata overlord

Comment

doe niet te luchtig over een koortslip het herpes virus kan naar de hersenen gaan en das echt niet goed.mijn vroegere bazin heeft het gehad en heeft toen echt slecht gelegen.
        ik smeer er sávonds wat tandpasta op dat droogt uit
        groetjes ankie

Comment

Originally posted by ankie View Post
          doe niet te luchtig over een koortslip het herpes virus kan naar de hersenen gaan en das echt niet goed.mijn vroegere bazin heeft het gehad en heeft toen echt slecht gelegen.
          ik smeer er sávonds wat tandpasta op dat droogt uit
          groetjes ankie
          Da's wel heel extreem. Bij de meeste mensen zal zoiest nooit gebeuren.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by fanny View Post
            En aangezien het blijft terugkomen in de toekomst als je een lage weerstand hebt, het volgende;

Koortslip
            Vaak vindt besmetting met dit HSV-1virus al in de kinderjaren plaats. De infectie verloopt meestal zonder veel klachten en gaat ongemerkt voorbij. Bij verminderde weerstand kan er een koortslip ontstaan. In een enkel geval kan HSV-1 ook herpes genitalis veroorzaken. Vaak gebeurt dat via orale seks, waarbij met de mond de geslachtsdelen worden aangeraakt (pijpen of beffen).

Kan idd bij verminderde weerstand ontstaan. Wat je preventief kan nemen is vitamine C. En natuurlijk voldoende rust.
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Wat kan helpen bij een koortslip:

Bloem (keuken bloem / bakbloem)

Voor je gaat slapen of als je alleen thuis bent, wat bloem op een watje doen en het op je koortslip deppen, de bloem zorgt dat het uitdroogt (de bloem is natuurlijk wel wit op je lip dus vandaar voor het slapen gaan).
              Na een paar dagen ben je er weer vanaf. Maar bij de drogist kun je ook genoeg zalfjes halen die werken.

Comment

Ik heb er ook elk jaar last van ,En dat is egt K*t
                Shut Up And Train!!!! Bulken!!!!

Comment

Wat (bij mij) ook goed helpt is m'n lippen goed in te smeren met een lippenbalsem met factor erin. Ik kreeg meestal een koortslip nadat ik veel in de zon heb gelegen... en door die bescherming heb ik er geen (afkloppen) last meer van.

Comment

Originally posted by ankie View Post
                    doe niet te luchtig over een koortslip het herpes virus kan naar de hersenen gaan en das echt niet goed.mijn vroegere bazin heeft het gehad en heeft toen echt slecht gelegen.ik smeer er sávonds wat tandpasta op dat droogt uit groetjes ankie
                    Damn zie dit nu voor t eerst.

Heb vaker gehoord dat tandpasta voor andere doeleinde wordt ingezet, dan tandenpoetsen.

goeie tip thnxx
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                    We like it

Comment

Nooit een koortslip gehad gelukkig.

Maar op alles wat sneller moet genezen smeer ik pcle creme van biodermal. Een korstje wat normaal in een weekje weg is, is dan in 2 dagen weg.

Comment

Wees blij dat je er geen last van hebt. T is super vervelend als je t hebt.

ga ik ook es x proberen, u never know

thnx voor die tiep
                        We like it

Comment

Een koortslip kan ook veroorzaakt worden door teveel chocola of andere dingen.. het zit bij iedereen in zijn lichaam alleen bij de 1 uit het sneller als de ander...
                          het kan ook door zoenen komen.. samen uit 1 glas drinken..

Het is indd gevaarlijk als het open ligt en je gaat het oplikken met je tong en door slikken.. en bij kleine kinderen is het extreem gevaarlijk dus let daar wel goed op..

indd bij de 1ste tintelingen of zovirax of het kruidvat merk zelf.. wit tubetje met wit spul.. helpt bij mij goed als ik er 1 heb..

Grtz
                          De waarheid kan erg hard zijn

Comment

wtf lees ik nu dan?

Het zit bij iedereen in zn lichaam????

Je bent geen drager tot je geïnfecteerd wordt, daarna heb je pech gehad en ben je levenslange drager.

Het komt alleen als je weerstand heel laag is.

Verder overleeft t virus niet buiten de geïnfecteerde omgeving, dus zoenen ja. Dat is direct contact met geïnfecteerde huid/ virus, uit 1 glas drinken wordt al wat moeilijker.
                            We like it

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
                              Een koortslip kan ook veroorzaakt worden door teveel chocola of andere dingen.. het zit bij iedereen in zijn lichaam alleen bij de 1 uit het sneller als de ander...
                              het kan ook door zoenen komen.. samen uit 1 glas drinken..

Het is indd gevaarlijk als het open ligt en je gaat het oplikken met je tong en door slikken.. en bij kleine kinderen is het extreem gevaarlijk dus let daar wel goed op..

indd bij de 1ste tintelingen of zovirax of het kruidvat merk zelf.. wit tubetje met wit spul.. helpt bij mij goed als ik er 1 heb..

Grtz
                              Ja klopt niet helemaal ben ik bang.

Herpes - De behandeling - Herpeschannel.nl

Iig succes ermee, lijkt me geen pretje.

Comment

Pas inderdaad wel op voor verdere besmettingen..en als ik het goed heb,kan je het ook in de slijmvliezen krijgen .Ik vond Zovirax wel goed helpen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X