Puistjes op bovenbeen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Puistjes op bovenbeen

Sinds ik met de eiwitten wat hoger zit merk ik dat er op mijn bovenbeen puistjes zitten, dit is altijd wel een beetje geweest maar nog nooit zo extreem. Zelf denk ik dat het een combinatie is van eiwitten en het sporten (zweet op bovenbeen en synthetische stof erop).

Waarom ik er nu in een keer zoveel last van heb weet ik niet precies, zijn er meer mensen die dit ook hebben?

Hmm. ik moet zeggen dat ik ook altijd wel een paar rode bultjes heb op m'n bovenbeen maar nooit echt "extreem" als jij dus, maar het komt best vaak voor als je strakke kleding draagt. Er word ook aangeraden om na het sporten te douchen i.v.m openstaande porien.
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
      Hmm. ik moet zeggen dat ik ook altijd wel een paar rode bultjes heb op m'n bovenbeen maar nooit echt "extreem" als jij dus, maar het komt best vaak voor als je strakke kleding draagt. Er word ook aangeraden om na het sporten te douchen i.v.m openstaande porien.
      Gelukkig douche ik altijd naar training. Mijn broeken die ik draag zijn altijd losjes, en zitten wat lager dus mijn benen krijgen ook genoeg adem mogelijkheid. Alleen met de training heb ik dus een adidas broek aan die wat synthetische stof heeft.

Kan het niet liggen aan de hoeveelheid eiwitten die ik tot me neem?

Comment

Ik heb zelf geen problemen met mijn huid door eiwitten maar er zijn ook mensen die het weer wel hebben. Ik heb gelezen dat vaak biergist tabletjes worden geslikt om je bloed te zuiveren, zou de puistjes verminderen Bij de kruidvat kan je zo'n potje halen, kost geen kut Kruidvat Biergist Tabletten niet geschoten is altijd mis toch?!

PS: Genoeg water drinken is nooit slecht voor je

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

In het begin had ik ook last van een hogere eiwitinname.. Maar enkel puistjes in het gezicht, niet op het bovenbeen of benen in het algemeen. Heb je dan ook jeuk?
          RAW: 155 - 155 - 220
          EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Je hoort dit wel vaker bij een hogere eiwitinname, en zeker op jouw leeftijd volgens mij.
            Heb je het alleen op je bovenbenen of ook nog op je rug bijvoorbeeld en inderdaad, jeukt het?
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Bedankt voor de tip wilco, zal vandaag meteen eens halen.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                Je hoort dit wel vaker bij een hogere eiwitinname, en zeker op jouw leeftijd volgens mij.
                Heb je het alleen op je bovenbenen of ook nog op je rug bijvoorbeeld en inderdaad, jeukt het?
                Het is alleen op mijn bovenbeen, en soms op mijn schouders en bovenrug. Maar daar nooit zo extreem als op bovenbeen. Puistjes in gezicht komen haast zelden voor. Eiwit intake zit ik nu rond 200-250 dus gewoon normaal.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                  Bedankt voor de tip wilco, zal vandaag meteen eens halen.
                  No problem, hoop dat je er baat bij hebt

Comment

Zijn het geen zweetbultjes of ingegroeide haartjes?

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                      Zijn het geen zweetbultjes of ingegroeide haartjes?
                      Geen van beiden, ik doel zelf wel op dat het iets met zweten te maken heeft en/of eiwitten.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                        Geen van beiden, ik doel zelf wel op dat het iets met zweten te maken heeft en/of eiwitten.
                        Als je al aangeeft dat het met zweten temaken heeft, hoe weet je dan dat het geen zweetbultjes zijn?

Maargoed, als het van je eiwit is, zou je een zuiverder eiwit moeten nemen.

Comment

Ligt aan talgproductie.. Water drinken zuivert het

Comment

Drink je genoeg water dacht ik als eerste....
                            Ik heb last van één puist...op me nek

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                              Als je al aangeeft dat het met zweten temaken heeft, hoe weet je dan dat het geen zweetbultjes zijn?

Maargoed, als het van je eiwit is, zou je een zuiverder eiwit moeten nemen.
                              Omdat het puistjes zijn ipv buldjes gebruik op dit moment Whey deliciouse, dit is niet bepaalde een zuiveren whey. Binnenkort maar eens overstappen op isolaat/hydro.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X