Aanschaf crosstrainer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• JA dus,

ALs Ajax maar wint, wat heeft dat met een gespeelde wedstrijd te maken.

Ik weet niet wie hier de idioot is, als ik je foto zie dan zou ik dat maar niet te hard zeggen.

Originally posted by Gus View Post
    ajax heeft al gespeeld idioot

Comment

• Jongens wat is het probleem?

Als iemand voor Ajax is , laat hem lekker, het schaad niemand verder .

Het is inderdaad wel triest om zomaar dit soort onzin te gaan roepen, dat je voor Ajax bent, geen probleem maar waarom deze onzin vermelden.

Ook al vindt men dit een onzin Topic, dit heeft nergens wat mee te maken en de rest zijn reacties op elkaar.

Wat een onzin met KERRRRRRRRRLESSSSSS

Comment

• jullie zijn dames stelletje homo's.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Mc Fly View Post
          JA dus,

Ik weet niet wie hier de idioot is, als ik je foto zie dan zou ik dat maar niet te hard zeggen.
          200kg deadlift u mirin? kom vechten dan
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Knok meetings op Bodynet.
            Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

• Daar zijn al diversen van langsgekomen hahah

Comment

JA dus,

bam in your face gus hahha
                Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• Luister Pik,

Kom maar Ajax vak F Zondag, met je praatjes.Ik draag een orde muts laat maar zien wat je bent.Je bent achteruit gegaan want je deadlift eerst 205 kg .

205 kg is niet veel, je moet veel sneller je onderrug op slot zetten gushje.
                  Originally posted by Gus View Post
                  200kg deadlift u mirin? kom vechten dan

Comment

Luister Pik,

Kom maar Ajax vak F Zondag, met je praatjes.Ik draag een orde muts laat maar zien wat je bent.Je bent achteruit gegaan want je deadlift eerst 205 kg .

Dus je komt in lwd? gezellig.
                    Daarnaast heeft ons gusje na zijn 200 kg op de foto nog 205 gedeadlift, dus achteruit gaan zou ik het niet noemen. Daarnaast is het nog steeds erg veel, ook al deadlift jij (misschien) wel meer.

Comment

• Tnx for the lulz

Comment

• Ik vindt het zeker niet veel, deadlift is een van die oefeningen waar je het meeste gewicht mee kan pakken.Iemand die sterk is deadlift 3x zijn eigen gewicht.

Ik geloof niet dat gusje 68 kg weegt, ik hop het niet voor em maar als ik die foto zo zie, dan zou die 68 kg wel kunnen.Misschien kan ie beter gaan motor crossen, daar zijn ze in Venray gek op.

Voor motor cross moet je namelijk compact en licht van gewicht zijn.

Originally posted by NickP View Post
                        Dus je komt in lwd? gezellig.
                        Daarnaast heeft ons gusje na zijn 200 kg op de foto nog 205 gedeadlift, dus achteruit gaan zou ik het niet noemen. Daarnaast is het nog steeds erg veel, ook al deadlift jij (misschien) wel meer.

Comment

• 1.5 x mijn eigen gewicht
                          Overigens slaat dat van 3 x natuurlijk nergens op.

Comment

Ik vindt het zeker niet veel, deadlift is een van die oefeningen waar je het meeste gewicht mee kan pakken.Iemand die sterk is deadlift 3x zijn eigen gewicht.

Ik geloof niet dat gusje 68 kg weegt, ik hop het niet voor em maar als ik die foto zo zie, dan zou die 68 kg wel kunnen.Misschien kan ie beter gaan motor crossen, daar zijn ze in Venray gek op.

Voor motor cross moet je namelijk compact en licht van gewicht zijn.
                            Dan ben ik wel benieuwd hoeveel jij deadlift
                            Goed gejat is het halve werk!

Comment

Luister Pik,

mensen die echt wat voorstellen roepen niet zulke onzinpraat man, haha oja en ik draag een rode muts lol goh je bent vast de enige of heb je ook een sjaal van ajax

Comment

• KErel, ik weeg op het moment 98 kg en deadlift 305 kg.
                                Ben wel zo eerlijk om te zeggen dat het ook veelal techniek afhankelijk is, heb je niet de juiste techniek, dan scheelt het zeker 15%.

Ik doe dit standaard 2x per week.

HEt is een algemeen gegeven dat men bij combi spieren die oefeningen 3x je eigen gewicht moet kunnen pakken.
                                DIt is leg press en deadlift.

Ik train vanaf mijn 18e en ben 42 jaar.Ik trainde in de tijd dat alles hardcore was.

Ik heb ook een rood witte sjaal ja.

Vak F , bekend als Big George.

Je bent welkom in de nadere vakken.
                                Originally posted by quibus View Post
                                mensen die echt wat voorstellen roepen niet zulke onzinpraat man, haha oja en ik draag een rode muts lol goh je bent vast de enige of heb je ook een sjaal van ajax

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X