enorm borstverschil

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• enorm borstverschil

Hoi allen,

ik train inmiddels weer 2 maanden 4xpw na een blessure aan mn elleboog.
    Ik let nu ook beter op mijn voeding en het verschil (+ spiergeheugen) is best te zien.

Alleen ik heb een enorm verschil in volume van mn borstspieren..
    Ik weet dat er altijd verschil zal zijn en dat dit tijd kost om recht te trekken, maar het probleem is dat mijn kleinere borst de sterkste is!

Als ik de borst train dan voel ik mn kleinere borst dus amper en voel ik bijna mn grootste borst groeien!!?? Het verschil is direct na de training helemaal te voelen.. en dan pak ik soms zelfs een paar repetities extra met de kleinere borst..

Herkent iemand dit probleem?
    Wat kan ik hier aan doen?

Gr.

Nooit een borst/arm/been apart trainen...

Ga trainen met dumbells, hierdoor ben je verplicht om met je zwakkere spier het zelfde te doen als met je sterkere...
    :: 1.82M :: 84 KG ::
    BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Comment

DB presses doe ik dus al en daarbij voel ik vrijwel nooit mn kleinere/sterkere borst, daarentegen zit in mn grotere/slappe borst dan een goeie pomp..

De enige keer dat ik de kleinere borst wel voel pompen, is bij flyes, maar dan nog is het de grotere/slappe borst die als eerste opgeeft...

Deze groeit voor mijn gevoel ook als een malle, terwijl mijn kleinere borst/sterkere borst helemaal geen progressie maakt!??

Het enige wat ik kan bedenken is een paar extra repetities voor mijn kleinere/sterkere borst om toch die pomp te voelen en hem mee te laten groeien..
      Maar dit moet ik dus echt niet doen?

Comment

niemand suggesties?

Comment

Je hebt het over een pomp voelen. Dat is niet de key tot succes he. Gewoon met dumbells gaan trainen en flink gaan eten. En over een jaar na een goede cut nog eens kijken of het probleem zich voor doet.
          'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Hey, ik heb hier ook last van.
            Mijn linkerborst is groter in volume dan rechts.
            Dit is ook zichtbaar.
            Probleem na mijn training is ook vaak dat ik spierpijn in links(de grotere) en nauwelijks in rechts.
            Probeer zoveel mogelijk in de spiegel te drukken en te kijken wat voor verschillends ik doe maar ben hier nog niet achter
            Ik neem aan dat dit vanzelf wegtrekt.
            "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Anders post een een pic
              Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

maak ff foto man

Comment

Je hebt last van gyno denk ik.

Comment

Originally posted by Milestone View Post
                    Je hebt het over een pomp voelen. Dat is niet de key tot succes he. Gewoon met dumbells gaan trainen en flink gaan eten. En over een jaar na een goede cut nog eens kijken of het probleem zich voor doet.
                    nee dat klopt, ik weet niet goed hoe ik het anders moet noemen..

Ik voel dat mn grotere-slappe borst groeit en meer volume krijgt..
                    Tijdens trainingen brand het ook lekker aan die kant, terwijl er naar mijn idee niets met de sterkere-kleinere borst gebeurt.

Ik ga gewoon verder en hopelijk trekt het uiteindelijk bij..

iig bedankt voor je reactie

Comment

Met dumbels werken!!!
                      stoppen effe met bankdrukken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X