Ritalin: Hoe de farmaceutische industrie, onze kinderen met opzet vernield | Weeswaakzaam Let niet op de spelfout(en).
Is adhd een verzonnen ziekte??
Collapse
X
-
Originally posted by Mariekepiek View Posttja...wat is het verschil? ik vraag me ook altijd af of ik echt add heb of fucked up ben"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by rainman View PostWel kritisch lezen hoor,het is niet mijn mening.
Zal het proberen zo neutraal mogelijk te lezenEinigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
Pfff dat artikel.... Er zit vast een kern van waarheid in. Ik denk dag er veel minder ADHD diagnoses zouden worden gesteld als de klassen kleiner waren en de omgeving wat rustiger/minder prikkels. Als ze mijn zoontje van 3 zien, vragen veel mensen ook of ie ADHD heeft. Ik richt me er nu vooral op dat ie veel structuur krijgt en let erop dat mensen positief met hem omspringen en hem niet behandelen als een gestoord druk kind. Zo maak ik ook keuzes in mensen die we nog willen zien. Broer en schoonzus voorlopig niet meer, want daar heb ik vorige week flink ruzie mee gehad over het gedrag van mijn zoon en ik laat mijn kind van 3 niet verrot schelden waardoor het juist een bevelend kind wordt.Just do it!!!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...12 uur geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
6 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment