oude doosje licht duidelijk op, nieuw doosje niet, fake ore not???
echt/nep
Collapse
X
-
echt/nep
Last edited by onderhandelen; 29-09-2007, 13:49.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬Tags: Geen
-
was nog aan t upppen, zit niet thuis verbinding = beetje langzaamLast edited by onderhandelen; 03-10-2007, 13:13.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
k hier nieuwe pix van die gene die dus niet oplicht(en) hollogram is zowel in vial als op sticker aanwezig
heb pijltjes neer gezet waar van ik denk hmmm zoals je zult zien is sticker niet goed uitgesneden en afdruk 2008 is niet duidelijk te zien. Vraag me werkelijk af ben ik me druk aan t maken of nietLast edited by onderhandelen; 03-10-2007, 13:14.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View Postk hier nieuwe pix van die gene die dus niet oplicht(en) hollogram is zowel in vial als op sticker aanwezig
heb pijltjes neer gezet waar van ik denk hmmm zoals je zult zien is sticker niet goed uitgesneden en afdruk 2008 is niet duidelijk te zien. Vraag me werkelijk af ben ik me druk aan t maken of niet
To grow or not to grow that's the questionalle kilo's moeten eerst naar binnen
Comment
-
dat van die 8 maakt niet uit.
sticker verschil op doosje, en de dikte van de tekst zal zeker te maken hebbenmet fake/ niet fake. maarrr... fake wil niet zeggen dat het niet goed is of ondergedoseerd. kan zelfs meer inzitten. zou het gwoon gebruiken, of beide laten testen.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by bruce View Postdat van die 8 maakt niet uit.
sticker verschil op doosje, en de dikte van de tekst zal zeker te maken hebbenmet fake/ niet fake. maarrr... fake wil niet zeggen dat het niet goed is of ondergedoseerd. kan zelfs meer inzitten. zou het gwoon gebruiken, of beide laten testen.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Originally posted by Infinity View PostBlijft altijd lastig met die dingen denk dat er tegenwoordig niet veel mensen zijn die met zkerheid kunnen zeggen of hun normatjes echt of nep zijneen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by Rob Weber View PostVoor mijn partyvitaminen kan ik terecht bij de Boumankliniek, lokatie Eendrachtsplein, elke donderdag tussen 17.00 uur en 19.00 uur. Maar waar kan ik dubieuze anabolica laten testen???▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment