Originally posted by kees
View Post
Op 18-12-2007 begonnen
Collapse
X
-
Beterschap kerel. Ben overigens wel benieuwd of het gebruik van gh je herstel bespoedigd, hoop het wel."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Was dinsdagavond gebeurt ik kon amper in de auto stappen en slapen? pfffff niet echt ik kon geen houding geven in bed. vrijdag ging het wat beter maar toch even naar de huisarts geweest en heb spierverslappers gekregen. Ik eigenwijs heb meteen een dubbele dosis genomen en hehe eindelijk lekker s'middags ruim 2 uren geslapen en pijn was minder. Sávonds weer een dubele dosis genonem en 22.00 naar bed tot de volgende dag 10.30 doorgeslapen. En lekekr wezen shoppen zonder veel pijn en zaterdag weer een dubbele dosis pillen en weer bijna 12 uren geslapen. Ik voel me nu weer toppie met heeel weinig pijn. Ik ga Maandag weer aan de bak in de sportschool . ik doe het het rustig aaan eens kijken of het weer kan. Het kan de combie zijn van de gh en spierverslappers. Hoop in elk geval weer de draad op te pakken. Ook weer de voeding want dat bleef ook minimaal. Dank jullie voor het meeleven.
En ja zeker ik ben doorgegaan met prikken.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Hoop dat je maandag weer gewoon kunt knallen. Ben benieuwd of dat snelle herstel (als je dan echt hersteld bent) door de gh komt. Verder veel succes, ben zeer benieuwd naar je verdere ontwikkelingen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Nee ik geef niks door aan de huiarst over mijn gebruik omdat ziij daar niks van wil weten. Of ik ga knallen maandeg betwijfel ik , ik moet het wel even rustig aan doen ik ben bang dat ik er weer last van krijg als ik maar weer lekker bezig kan zijn ben ik tevreden.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Originally posted by dino21 View PostIk denk dat het snellere herstel eerder van de test komt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Ik denk omdat de GH juist nieuwe cellen aanmaakt.En daarom een gunstigere effect heeft op het herstel.. Op dit moment heb ik heel weinig last van mijn rug, toch nog niet wezen trainen (mog ni van de vrouw) eerst 100% herstellen zei ze, dus deze keer maaar luisteren baar moeders de vrouw. En omdat de kuur lang gaat duren zal ik mijn lichaam wat meer rust gunnen.
Voeding wel weer opgepakt. Vandaag flink wat brood een flinke bak fruit een grote shake een banaan en rijst in zeewierrolletjes opgeknaagt.OP het werk gewoon de bakjes op tafel en de hele dag eraan knagen. En vanavond een flinke ovenschotel (aardapels met witlof e.d) Dus binnenkort weer aan de bak in de sportschool .een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Daarom zou ik ook zeggen de gh, niet de test. Maar ben altijd benieuwd.
Verder jammer dat je niet bent gaan trainen, maar ergens heeft ze wel een punt. Goed te horen dat je qua eten ook weer op de rails staat. Hou ons op de hoogte."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostDaarom zou ik ook zeggen de gh, niet de test. Maar ben altijd benieuwd.
Verder jammer dat je niet bent gaan trainen, maar ergens heeft ze wel een punt. Goed te horen dat je qua eten ook weer op de rails staat. Hou ons op de hoogte.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Groot gelijk. Beter wat langer rusten en wat minder gainen dan te kort en door een blessure nog veel minder pakken. Daarnaast zul je met de gh en test zoiezo niks verliezen. Denk dat je zelfs in rust nog wel aankomt aan droge massa als je goed eet."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
9 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment