Op 18-12-2007 begonnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by kees View Post
    een paar meiden op sport vroeg of ik aan de spuit was.
    daar had je mooi op in kunnen haken, sjakie...euh... keesie
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Je had ze toch wel ff kunnen laten zien wat spuiten is Kees?

Hoe zijn de gain's tot nu toe?
      Foto's ???
      Who's the Chef

Comment

• Hahaha dat zou ik best wel willen doen. met 3 dames , eerste 1/2 uur gaat wel maar daarna zal ik wel gesloopt worden.
        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

• bel me ff. samen moet het lukken
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by bruce View Post
            bel me ff. samen moet het lukken
            Ik liep altijd al een hulpje te zoeken, nu heb ik er eindelijk 1.

Comment

• Op 18-12-2007 begonnen

Tijdend kuren wordt soms ook hgh gebruikt. Enkele nemen tijdend de kuur 4 iu en andere 5 iu. Dat zou genoeg moeten zijn.
              Nu heb ik gehoord dat er hardcore BB ers zijn die 10 iu nemen.
              Is het niet zo dat bij 10 iu je botten gaan groeien?
              Volgende vraag is als je al 6 maanden op 5 iu zit en je neemt dan 10 iu p/d waneer zou dan je botten gaan groeien? Of zijn dat indianen verhalen?

Comment

• leuk spul dat HGH..maar het stimuleerd indirect het kraakbeen tot groeien. écht bewijs nog niet gevonden..wel veel: 'het zou aan kunnen zetten tot."..'

editje:

Wat informatie over HGH:
                http://www.steroid.com/67.php
                http://www.hgh-research.org/
                http://www.advice-hgh.com/
                Last edited by erikv; 22-05-2008, 17:06.
                Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

• Ik weet niet of je hier wat aan hebt?

Comment

• ik heb een tijd op de 10iu gezeten kees, en mijn botten zijn niet gegroeid of mijn kaaksbenen zijn ook niet uitgezet, ik denk dat het indianenverhalen zijn, ik zeg nu niet als je een paar jaar 10iu zet dat het niets gaat doen, maar de korte termijn dat wij het doen 6 maanden tot een jaar doen denk ik niets

Grtz
                    stil growing

Comment

• Originally posted by snipke View Post
                      ik heb een tijd op de 10iu gezeten kees, en mijn botten zijn niet gegroeid of mijn kaaksbenen zijn ook niet uitgezet, ik denk dat het indianenverhalen zijn, ik zeg nu niet als je een paar jaar 10iu zet dat het niets gaat doen, maar de korte termijn dat wij het doen 6 maanden tot een jaar doen denk ik niets

Grtz
                      Was je tevrede met hgh? Ik zit nu ruim 5 maanden erop maar om te zeggen van hoera het knalt nou nee dat niet. Ik moet wel zeggen dat ik ook vrij laat in de kuur wat bijwerkingen had. Ik ga wel door maar ik weet niet of het zin heeft. Kracht is wel wat toegenomen spieren zie je duidelijker , maar echt zwaarder ben ik niet geworden. Of ik moet gedult hebben en gewoon doorgaan. Vandaar ook mijn vraag om het eventueel te gaan verhogen. Maar dat zal geen zin hebben Dus blijj ik op 5 iu zitten. Overgens gebruik ik ook insuline en test. Wel ben ik wat sneller moe en slapen doe ik niet zo goed. s'morgens vaak vroeg wakker( na 5 uurtje slapen). S'morgens neem ik de hgh en sávonds de insuline. Ik weet dat je er niet als een hulk gaaat uit zien maar ik had er meer van verwacht op dit moment. Kan ziijn vanwegen mijn leeftijd dat het meer tijd nodig heeft??? Ik weet het niet. Dus nu stoppen doe ik niet . Ik blijf hopen.

Comment

• Hgh is ook niet echt bedoeld om je te laten groeien. Had een onderzoek gezien waarin proefpersonen na een halfjaar op alleen hgh slechts 2kg waren aangekomen. Het gaat om het synergetische effect met de rest van de middelen die je zet.
                        Je was toch gezakt met je dosering omdat je CTS-symptomen kreeg?
                        Zou gewoon 200gr nootjes per dag extra gaan eten. Is geen grapje. Dan moet je aankomen, dat kan niet anders.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                          Je was toch gezakt met je dosering omdat je CTS-symptomen kreeg?
                          Zou gewoon 200gr nootjes per dag extra gaan eten. Is geen grapje. Dan moet je aankomen, dat kan niet anders.
                          Dat klopt en dat heb ik nog steeds. Mijn vinger zit elke morgen vast.
                          Wat ook eventueel teverwijten valt aan mijin ongeval van 2 jaar geleden.
                          Ik zit aan de nootjes maar niet zoveel als jiij zegt. Dus ik ga meer nootjes eten.En ik was 5 kilo aan gekomen maar door de visite van mijn schoonouders en de vakantie van 4 weken ben ik 2 kilo kwijt. dus ff een dipje voor me.
                          Ik hoor wel positieve reacties maar ja ik zie dat niet omdat ik me elke dag voor de spiegel ziet. Maandag weer een gewone dag weer werken einde vakantie. Dus hoop dat het weer beter gaat. (eigenlijk hoort dit op miijn logje) Maar laat het zo maar.

Comment

• 10 IU

Heeft dat meerwaarde dan? 5 IU is toch max, zit je aan bb niv. heb ik ooit gelezen van de fabrikant zelf
                            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                            We like it
                            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• Boven de 5 IU krijg je alleen maar meer sides, meerwaarde dien je er niet van te verwachten.

Waarom de prof bodybuilders op 10 IU per dag zitten, is omdat die al zo verpest zijn door zulke grote hoeveelheden, willen ze enigszins profijt hebben, men zo hoog moet doseren.

Voor HGH geldt hetzelfde als voor AS je lichaam raakt op een gegeven moment gewend aan de hoeveelheden.

Grtz.

Comment

• Ze geven het toch ook aan kinderen met groei problemen, in dat gevan zou het wel voor groei van de botten zorgen.
                                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X