Op 18-12-2007 begonnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

suc6 kees.. wat zijn je doelen

Comment

Succes MAF KEES

Comment

wat is doel van de kuur?
        ennuh.. eens met tjaa maar ik mag niks zeggen in dit topic
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik streef om meer dan 10 kilo te pakken. Ik woog 70 kilo bij een lengte van 166. Maar door de jaren heen een hernia gehad en een bedrijfs ongeval en kwam op een gewicht van 64 kilo. Nu ruim een jaar weer flink bezig maar de kilo,s willen maar niet terugkomen. Anyway dit is verledentijd.Vandaar het streven met deze kuur om boven de 70 kilo uit te komen. Haalbaar 75 kilo???
          Dus stay to the point, deze topic is kuren en resultaten. Hopen dat de resultaten uitpakt zoals ik het wil.
          Last edited by kees; 24-12-2007, 19:32.
          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Ik hoop met je mee Kees.

veelsuc6 en jou 2008 begint iig met een goede knal
            Who's the Chef

Comment

Originally posted by been View Post
              Ik hoop met je mee Kees.

veelsuc6 en jou 2008 begint iig met een goede knal
              Dank je been en jij ook een heel gezond 2008 en ik hoop dat je lang hier als mod aan blijft.

Comment

vandaar komt de term ''MAF KEES'' dus

succes en hopelijk ontplof je nog niet na 10weken

nee serieus succes ermee en hopelijk bereik je je doel

Comment

Waarom mag er niet gereageerd worden op de kuur kees, vindt ze persoonlijk niet echt goed , wil wel wat raad geven maar mag dus niet

alvast succes

Grtz
                  stil growing

Comment

Originally posted by snipke View Post
                    Waarom mag er niet gereageerd worden op de kuur kees, vindt ze persoonlijk niet echt goed , wil wel wat raad geven maar mag dus niet

alvast succes

Grtz
                    Je mag het zeggen snipke. Over het samen stellen van de kuur is veel over geweest . Vele meningen en veranderingen. Deze kuur is mede daardoor opgezet. Ik denk dat het vaak persoonlijk is wat de een wel goed vindt ,vindt de andere niet goed. Vandaar dat ik heb gevraagt om niet meer op de samen stelling van de kuur te discuseren. Dus geef voor deze keer je mening.

Comment

Originally posted by kees View Post
                      Ik ben begonnen met mijn kuur.
                      De bedoeling is dat ik hier soms mijn vorderingen plaatst.
                      Het is niet de bedoeling dat ik comentaar krijg dat mijn kuur niet goed is.

om de 5 dagen injecteren.
                      week 1 t/m 9 test enanthate 500mg. gem. 800mg p/w
                      week 1 t/m 7 deca 400 mg gem. 660 mg p/w
                      week 7 t/m 15 boldenone 500 mg gem. 800 mg p/w

week 10 t/m 15 sust. 500 mg gem 800mg p/w
                      week 15 t/m 23 test enanthate 500 mg gem. 800 mg p/w
                      week 15 t/m 23 tren enanthate 400 mg gem. 660 mg p/w

eerste 4 weken dianabol 40 mg p/d.
                      laatst 4 weken stanozol 50 mg p/d
                      gehele kuur hgh 5iu p/d
                      insuline 4 weken op 4 weken af met de gebruikelijke dosering.
                      HCG laatste 4 weken op 1500 iu p/w
                      nakuur nolvadex en clomid gebruikelijke dosering.
                      Sorry maar heb de discussie als die er geweest is over de kuur niet gevolgd.Heb enkele vragen en opmerkingen erbij,
                      Waarom van deca overstappen op boldenone, zijn beide identiek, sus moet om de drie dagen geinjecteerd worden als je voordeel wilt doen van de korte esthers, zie ook anders het nut niet dat je overstapt van enanthaat naar sus. Insuline, ik hoop dat je daar ervaring mee hebt ivm de carbs achter de injectie, de stano de laatste 4 weken in deze kuur lijkt me ook niet ideaal ivm uw cortisol die hoog zal gaan, en deze zal gedurende de hele kuur al zowiezo hoog zijn.
                      Ga je niks nemen van cardioaspirine ofzo want u hemoglobine gehalte en hemotocriet gaan heel hoog worden .

Grtz
                      stil growing

Comment

begrijp niet altijd waarom er sprake is van enanthaat als voorkeur te nemen terwijl sus enanthaat bevat en sneller werkt dan enanthaat mijn persoonlijke voorkeur gaat naar sus in combo met deca

Comment

De overstap naar boldenone is omdat ik denk dat het geen zin heeft om 16 weken op dezelfde stof te gaan zitten.. Enmet de boldone bouw je beterspieren mee op dan deca en primo. Sust bevat verschillende esters. maar in kleinere hoeveel heden . Ik heb gekozen voor test enatate omdat deze een zeer constante waarde afgeeft.
                          De boldone en sustenon kan ik overwegen om die de 3 dagen te injecteren.
                          Ik kan in de laatste weken uitraad asprine toevoegen.

Comment

Originally posted by snipke View Post
                            Sorry maar heb de discussie als die er geweest is over de kuur niet gevolgd.Heb enkele vragen en opmerkingen erbij,
                            Waarom van deca overstappen op boldenone, zijn beide identiek, sus moet om de drie dagen geinjecteerd worden als je voordeel wilt doen van de korte esthers, zie ook anders het nut niet dat je overstapt van enanthaat naar sus. Insuline, ik hoop dat je daar ervaring mee hebt ivm de carbs achter de injectie, de stano de laatste 4 weken in deze kuur lijkt me ook niet ideaal ivm uw cortisol die hoog zal gaan, en deze zal gedurende de hele kuur al zowiezo hoog zijn.
                            Ga je niks nemen van cardioaspirine ofzo want u hemoglobine gehalte en hemotocriet gaan heel hoog worden .

Grtz

je moet middelen niet langer nemen dan 12 weken achter 1 stuk, daarna over stappen op wat anders. naar lang gebruik van 1 middel gaat je lichaam er aan wennen en zal dat weinig bij dragen aan je kuur.

Comment

Originally posted by musclelicious View Post
                              begrijp niet altijd waarom er sprake is van enanthaat als voorkeur te nemen terwijl sus enanthaat bevat en sneller werkt dan enanthaat mijn persoonlijke voorkeur gaat naar sus in combo met deca

in sust zit geen enanthate.

Comment

Originally posted by baricade View Post
                                in sust zit geen enanthate.
                                dan ben ik beetgenomen, thx voe de toelichting en het beste voor 2008 voor elkéén trouwens laat het een knaljaar worden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X