Op 18-12-2007 begonnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by musclelicious View Post
    dan ben ik beetgenomen, thx voe de toelichting en het beste voor 2008 voor elkéén trouwens laat het een knaljaar worden
    ik weet wel wat jij bedoelt in sust zitten langwerkende esters net zoals enanthate.

Comment

Inderdaad geen enanthate in sust, wel prop, phenylprop(ester van NPP), isocaproate(geen id welk middel dit nog heeft) en decanoate(ester van deca).

Als je naar bloedwaarden(wat het belangrijkste is) kijkt tussen 1 gram sust en 1 gram enanthaat is zijn ze niet spectaculair verschillend(ze staan beiden in een grafiek in anabolics 2007).

Elke ester geeft stof af vanaf 1 dag. Alleen is de piek in bloedwaarde van prop een pak hoger als die van test e, dus vlugger resultaat met prop.
      the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by kees View Post
        De overstap naar boldenone is omdat ik denk dat het geen zin heeft om 16 weken op dezelfde stof te gaan zitten.. Enmet de boldone bouw je beterspieren mee op dan deca en primo. Sust bevat verschillende esters. maar in kleinere hoeveel heden . Ik heb gekozen voor test enatate omdat deze een zeer constante waarde afgeeft.
        De boldone en sustenon kan ik overwegen om die de 3 dagen te injecteren.
        Ik kan in de laatste weken uitraad asprine toevoegen.
        De overstap weet ik, maar je doet geen overstap want boldenone is identiek aan deca, behalve zal je van bol niet zoveel vocht vasthouden als deca. ik zou die overstap van deca op boldenone gewoon niet doen en enkel met de test doorgaan, misschien oxy bijvoegen voor een paar weken, oxy reageert heel doed op de hgh.
        Ik bedoel cardioaspirine en niet gewone aspirine, laat eens bloed prikken voor u kuur en tijdens u kuur, u hemoglobine gaat heel hoog staan want niet bevorderlijk is voor u lichaam, lees hart

Grtz
        stil growing

Comment

Originally posted by snipke View Post
          laat eens bloed prikken voor u kuur en tijdens u kuur, u hemoglobine gaat heel hoog staan want niet bevorderlijk is voor u lichaam, lees hart Grtz
          tijdens kuur zijn je waardes standaard hoog maw wat wil je meten, of dat t gevaarlijk hoog wordt?

voor de rest ben ik t met je eens gwoon lekker laten begleiden door arts, bet. immers verzkring, maak er gebruik van
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it

Comment

De overstap weet ik, maar je doet geen overstap want boldenone is identiek aan deca, behalve zal je van bol niet zoveel vocht vasthouden als deca. ik zou die overstap van deca op boldenone gewoon niet doen en enkel met de test doorgaan, misschien oxy bijvoegen voor een paar weken, oxy reageert heel doed op de hgh.
            Ik bedoel cardioaspirine en niet gewone aspirine, laat eens bloed prikken voor u kuur en tijdens u kuur, u hemoglobine gaat heel hoog staan want niet bevorderlijk is voor u lichaam, lees hart

Grtz
            Kijk maar hier Kees:
            Deca's structuurformule en de structuurformule van boldenone.
            Ik denk dat Snipke met zijn doormetingen inderdaad bedoeld dat het anders gevaarlijk hoog wordt. Snipke heeft daar zelf ook ervaring mee, lijkt me dus verstandig om te luisteren.
            Last edited by GeneralIx; 31-12-2007, 17:52.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Veel verschil zit er niet op he, enkel de eerste structuur is iets anders voor de rest helemaal dezelfde, en dan moet die stuctuur nog de goede zijn

U hemoglobine wordt in een lange kuur zo hoog dat je bloed bijna stropering is, geloof me ik kan er van meespreken

Grtz
              stil growing

Comment

Veel verschil zit er niet op he, enkel de eerste structuur is iets anders voor de rest helemaal dezelfde, en dan moet die stuctuur nog de goede zijn

U hemoglobine wordt in een lange kuur zo hoog dat je bloed bijna stropering is, geloof me ik kan er van meespreken

Grtz
                Ja snipke ik weet dat je er veel problemen mee heb gehad je was een tijdje uit de roulatie. Dus deca vervangen? Ik kan de kuur nu nog iets aan passen. Of ik zou na de test enantaat-deca een pauze van 6 weken kunnen over wegen ?, behalve dan de hgh.
                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by kees View Post
                  Ja snipke ik weet dat je er veel problemen mee heb gehad je was een tijdje uit de roulatie. Dus deca vervangen? Ik kan de kuur nu nog iets aan passen. Of ik zou na de test enantaat-deca een pauze van 6 weken kunnen over wegen ?, behalve dan de hgh.
                  zou geen pauze in lassen aan ik keer door. ik heb zelf al 2 hgh kuren gehad met deca en bold en nergens last van. neem anders trenbolone met test, of probeer gewoon bold. maar wat maakt het uit, als je nou lange tijd op deca zit, of op de helft wisseld met boldenone. naar mijn weten wordt alleen je bloed stroperig als je deca en bold combineert.
                  Last edited by baricade; 01-01-2008, 01:48.

Comment

Ik zeg toch nergens dat hij moet stoppen , ik zeg dat het zo lang op deca of boldenone zitten niet echt goed is voor je lichaam, terwijl kan je wel de test blijven zetten, dat moet je ook doen.
                    Ik had tijdens mijn hgh kuur ook nergens last van barricade, ik voelde me zelfs super. Het is later geweest tijdens een bloedcontrole dat het vastgesteld werd en had het geluk dat ik een dokter had die verstand van as en kuren had, heeft mij onderzoeken onder de neus gestoken waaruit blijkt dat lang kuren met deca of boldenone tevens ook test het bloed stropering maken.

Grtz
                    stil growing

Comment

Dus optie is boldenone vervangen voor sust. maar dan 750 mg per 4 dagen?
                      Dat over stoppen voor 6 weken komt van mij af.

Comment

Update. Vandaag mijn 5 de iinject gezet. en zat voor de 2 de keer vlak bij een ader. dus weer een behoorlijke hoestbui maar zeker minder heftig dan eerst. Alles wordt nu strakker en voelt harder aan. Nou ben ik niet iemand die iedere keer op de weegschaal gaat staan dus hoeveel ik al ben aangekomen weet ik niet . Dat ik aangekomen ben weet ik wel zeker maar in een later stadia ga ik me wegen. Met trainen merk ik het ook ik kan zwaarder aan de ijzers.

Comment

Klinkt goed. Volhouden, en ik ben benieuwd wat je eindgains zullen zijn.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

waar prik jij dan dat je vlak bij een ader kan zitten.

Grtz
                            stil growing

Comment

hoesten zal wel komen dat je bij een bloedvat zit
                              sounds good kees, dis lelijk lezen als je off bent ik heb ook zin nog ff wachten

veel suc6
                              We like it

Comment

lijkt mij in zijn benen want in je kont heb je daarf echt geen last van.
                                eat eat eat and look like a freak!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X