Koop zo'n minikoelkast op conrad ofzo. Past waarschijnlijk gewoon in je nachtkastje en anders ernaast. Kost eigenlijk geen klap, maar de koeling is niks mis mee. Weet niet hoeveel je erin wilt rammen, maar in die die ik heb kunnen zes blikjes om je een idee te geven.
Op 18-12-2007 begonnen
Collapse
X
-
Originally posted by kees View PostOp 21-4 komen mijn schoonouders over voor 4 weken.
Ik wil niet dat ze weten dat ik gebruik.
Ik kan niet stoppen omdat ik aan de hgh zit .
Kan ik volstaan met een lange ester 1 x per week?
Of stopppen voor 4 weken behalve dan met de ghg?
Overgens zal mijn training en voeding ook minder zijn.
Als je toch stiekum wilt doen, plannen zet alles van te voren klaar ff naar slaap kamer gaan voor een dutje oid en daar je ding doen
wrom zet je niet bij vrienden oid voor de training ofzoLast edited by onderhandelen; 06-04-2008, 14:27.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Zie ook het probleem niet, lekker in je koelkast DISCREET wegleggen/verstoppen.
Neem aan dat ze niet in JOU spullen gaan zitten snuffelen, zowel knikker je ze gelijk eruit toch. Uhm zelfde geld voor het spuiten, dat kan je toch ook gewoon discreet houden en in je slaapkamer doen of zo, neem ook niet aan dat ze bij elke schijnbeweging die je maakt achter je reet aan lopen of ze je eigen schaduw zijn, toch. Ontspannen komt goed, veel succes trouwens nog verder, en idd die sust 2 keer in de week blijven zetten, en die gana zo ie zo anders heb je straks een paar dikke oliebulten in je reet van 8ml dik.
O ja, voor er weer gelijk een paar bijdehandjes gaan reageren ja 8ml, want als het 50mg/ml is (ganabol) dan moet er zo 8ml in!
Comment
-
Jullie hebben gelijk. Maar ik vertel ze het niet ivm hun ontwetendheid over de as.
En dat snuffelen in de koelkast ja dat komt omdat als ze trek hebben in drankje of eten mogen ze dat gewoon pakken het is familie .
Ik heb daar geen moeitje mee.
Maar idd optie is vlak voor het slapen zetten , ze komen toch niet in onze slaapkamer. Het is alleen maar dat ze de spullen niet zien in de koelkast. Maar dat kan ik dan wel in een plastic bus stoppen.
Mischien maak ik me druk om niks.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
man
Originally posted by kees View PostJullie hebben gelijk. Maar ik vertel ze het niet ivm hun ontwetendheid over de as.
En dat snuffelen in de koelkast ja dat komt omdat als ze trek hebben in drankje of eten mogen ze dat gewoon pakken het is familie .
Ik heb daar geen moeitje mee.
Maar idd optie is vlak voor het slapen zetten , ze komen toch niet in onze slaapkamer. Het is alleen maar dat ze de spullen niet zien in de koelkast. Maar dat kan ik dan wel in een plastic bus stoppen.
Mischien maak ik me druk om niks.
het zijn mooi zijn alleen dat mijn schoonouders komen dat ik overal moet bezuinigen, snyke moet gaan doen.
dan blijven ze mooi in de schuur slapen .
Comment
-
Zorg dan gewoon dat alles wat ze nodig zouden kunnen hebben ligt in je eerste koelkast, en je kuurspullen in de andere waar ze niet komen. Doe het in een mooi doosje en dan moet het wel goed komen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by leipe ouwe View Postkom op zeg, pak die handel ram die romel in je reet op de wc.
het zijn mooi zijn alleen dat mijn schoonouders komen dat ik overal moet bezuinigen, snyke moet gaan doen.
dan blijven ze mooi in de schuur slapen .
Ik wil gewoon niet dat de hele wereld weet wat ik doe . Het zijn tenslotte verboden middelen. Het gaat hier om discretie dus wat jij zegt vindt ik totaal gelul.Ik zoek gewoon een weg zodat ik zeker weet dat zij (en anderen in mijn buurt) niet weten wat ik doe. Gaat hun niks aan.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Originally posted by kees View PostAls je aan de harddrugs zit dan loop je er ook niet mee te koop.
Ik wil gewoon niet dat de hele wereld weet wat ik doe . Het zijn tenslotte verboden middelen. Het gaat hier om discretie dus wat jij zegt vindt ik totaal gelul.Ik zoek gewoon een weg zodat ik zeker weet dat zij (en anderen in mijn buurt) niet weten wat ik doe. Gaat hun niks aan.
je kan trouwens ook zeggen dat je aan HRT doet en via arts voorgeschreven hebt gehad oid...klinkt voor de meeste mensen wat vriendelijker....haalt direct t duistere vanaf
wil je niet dat ze er vanaf weten doe je gwoon prikken in de slaapkamer---smoes, moet ff wat pakken ofzo
Ben je trouwens te vrede met de resultaten tot nu toe? gaat t naar wens?Last edited by onderhandelen; 06-04-2008, 17:41.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Nederlandse wetgeving anabolen steroide
Nederlandse wetgeving
Tot aan het begin van dit jaar viel de illegale handel op de zwarte markt alleen onder de Wet op de Geneesmiddelenvoorziening (WoG). Mocht justitie je op heterdaad betrappen, als je bijvoorbeeld het vliegtuig uitstapt met een rugzak vol ampullen, of bij de Duitse grens met je aanhangwagen vol groeihormoon, dan werd je op basis van de WoG gestraft. Je kreeg een maximale geldboete van f 10.000,- of moest 6 maanden de ‘bak’ in. Artsen of apothekers die hun vak niet volgens de richtlijnen uitvoerden door bijvoorbeeld illegaal middelen voor te schrijven of te verstrekken verschenen voor de medische tuchtraad.
Mocht je een van onderstaande (of beide) delicten plegen dan werd je dus volgens de WoG vervolgd:
1. het onbevoegd uitoefenen van de ‘artsenijbereidkunst’, oftewel het bereiden en/of afleveren van geneesmiddelen (artikel 2).
2. het afleveren, bereiden, invoeren en verhandelen van ongeregistreerde geneesmiddelen (artikel 3)
Wet op de economische delicten (WED)
Op 9 mei 2001 is de WED bij de WoG betrokken om strenger te kunnen optreden tegen handelaren.
Dit houdt in dat de handel in illegale geneesmiddelen nog wel in de WoG staat beschreven, maar de straffen worden op basis van de richtlijnen beschreven in de WED uitgevoerd.
Handelaren begaan dus vandaag de dag een “economisch delict” en krijgen maximaal de zwaarste straf beschreven in de WED.
Misdrijf
Als je opzettelijk de wet overtreedt dan bega je een misdrijf. De straf hierop is volgens de WED een geldboete van maximaal f 100.000,- of een gevangenisstraf van maximaal 6 jaar. Bij mensen die ampullen vullen, etiketten drukken of misschien maandelijks hun spullen aan een sportschool leveren is de opzettelijkheid natuurlijk overduidelijk. Er zal door het Openbaar Ministerie tegen deze personen hard worden opgetreden.
Overtreding
Als de overtreding niet tot een misdrijf behoort, is het een overtreding. Deze wordt bestraft met een geldboete van maximaal f 25.000,- of een gevangenisstraf van maximaal 12 maanden. Hier zal de opzettelijkheid minder duidelijk zijn. We hebben het dan over een hele kleine hoeveelheid middelen waarmee iemand wordt betrapt of bijvoorbeeld het kopen van wat pro-hormonen als voedingssupplementen via het internet.
De zwarte markt
Aangezien anabole steroïden geneesmiddelen zijn, mogen in Nederland alleen apothekers op doktersrecept anabole steroïden verstrekken. Wanneer je anabolen voor niet-medische doeleinden wilt gebruiken, ben je aangewezen op de zwarte markt. Aan het gebruik van anabolen en andersoortige doping afkomstig van de zwarte markt, zijn echter extra risico’s verbonden.
De kans is groot dat je anabolen koopt waar helemaal geen werkzaam bestanddeel inzit of waar niet hetgeen inzit, dat erin behoort te zitten; de zogeheten nep- of fake-steroïden. Het blijkt dat vandaag de dag 60-75% van de verhandelde middelen niet legaal geproduceerd zijn. Malafide handelaren verrijken zichzelf met de verkoop van allerlei nepmiddelen.
Tegenwoordig zijn de nepmiddelen steeds moeilijker te onderscheiden van de originele middelen die van de producent afkomstig zijn. Gebruik van deze dubieuze middelen kan onder meer problemen geven door gebrek aan steriliteit, waardoor men infecties kan oplopen.
Bron : http://www.eigenkracht.nl/supplementfacts/druginfo/anabolesteroiden/nederlandsewetgeving
Testosteron is gwoon een medicijn, geregistreerd in ned.
denk maar aan organon
Handel in dat spul is illegaal idd verboden,logisch de staat verdient er niets mee (economisch delict)...
het hebben van ampullen voor eigen gebruik tja ik zie daar het illegale niet van in.
Organon - Nederland
Sustanon 250 || GeneesmiddelenrepertoriumLast edited by onderhandelen; 06-04-2008, 18:53.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Kuur verloopt goed. Alleen wordt ik het zat met dat geprik.
Ik kwam laatst een oud buurman tegen en die vond me veranderd, hij vond me vierkant en en vroeg of ik aan sport doet. een paar meiden op sport vroeg of ik aan de spuit was. hahahaha.Maar nu even lekker op vakantie, ik zit nu in Parijs in het hotel en even een week geen prikjes.
Ik ben nu 4 maanden bezig.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
9 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment