Op 18-12-2007 begonnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Been View Post
    Ze geven het toch ook aan kinderen met groei problemen, in dat gevan zou het wel voor groei van de botten zorgen.
    Dus met andere woorden als je in de groei zit en die blijft achter kan je weer groeien op HGH.

Als je uit de groei en volwassen bent. Heef enkel de 5 iu zin in combinate met as om je spier te doen groeien. En kan je als je 10 iu neemt geen bot groei krijgen.?
    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

• welke hgh heb je eigenlijk?
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by Castaway View Post
        Boven de 5 IU krijg je alleen maar meer sides, meerwaarde dien je er niet van te verwachten.

Waarom de prof bodybuilders op 10 IU per dag zitten, is omdat die al zo verpest zijn door zulke grote hoeveelheden, willen ze enigszins profijt hebben, men zo hoog moet doseren.

Voor HGH geldt hetzelfde als voor AS je lichaam raakt op een gegeven moment gewend aan de hoeveelheden.

Grtz.
        strak antw.
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it

Comment

• Originally posted by bruce View Post
          welke hgh heb je eigenlijk?
          Van prodigy (bleu tops)

Comment

• fok. die heb ik nu ook. hoop niet dat het troep is :s
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• ik denk wel dat een prof op meer dan 10iu zit

@kees , voor mij was de hgh een superprodukt, ik kwam van 24% vet en zat op het einde aan 8% , zonder noemenswaardig dieet , deed enkel 1x per week cardio van + - 1 uurtje , vind het raar dat jij er niet op reageert na 5 maanden, ik had enkel de side dat ik s middags een dutje moest doen.

Waarom ik overgestapt ben naar 10iu weet ik ook niet meer, er was zeker een reden voor , ik ben gestart aan 3iu per dag denk ik en dan naar 5 en dan 10. Massa moet je er niet van verwachten want dat ben ik ook niet veel bijgekomen, stond op het einde wel op 95kg en 8% vet, heb toen die foto's nog geplaatst. Voor mij echt een super produkt en zeker zijn geld waart, enkel het zo moe worden was er teveel aan.

Grtz
              stil growing

Comment

• @bruce
                Ik wil niet zeggen dat het troep is bruce. Alleen ik merk voor miijn gevoel te weinig va de hgh.Hoewel ik vandaag weer hoorde van 2 verschillende mensen dat ze me verdenken van gebruik van as.

@ snipke
                Ik ben ook moe en zeker eind van de dag, en slapen doe ik niet echt goed.
                Ik wordt vaak al om 05.00 wakker en doe dan praktisch geen oog meer dicht.
                Ik denk dat hety komet dat ik boven de 50 ben en dat het minder snel werkt.
                Dus ik ga vrolijk door tot september. Ik zie wel wat meer aders en spieren op mijn arm, en op mijn borst begint het heel klein beetje te komen.
                En ik hoor best veel positive berichten over het merk. Dus denk ik dat ik wat meer gedult moet hebben.

Comment

• Blijf t raar vinden die UG gedoe echt waar. Als je goeie HG kan krijgen ga je gegarandeerd......niet ik reageer misschien niet of eet je wel voldoende enz enz
                  We like it

Comment

• IK denk dat ie het ook in zijn voeding moet zoeken en wat ie zelf al aangeeft zijn leeftijd, dat maakt het er allemaal niet makkelijker op.

Comment

• Originally posted by zwaan View Post
                      IK denk dat ie wat ie zelf al aangeeft zijn leeftijd, dat maakt het er allemaal niet makkelijker op.
                      Juist dan moet i r toch wat van merken......zie bijv TRT, mensen voelen zich waardeloos doordat test levels laag zijn krijgen test en huppa zijn weer gelukkig, sex leven weer 100% enz enz

same shit met HGH neemt ook af met alle gevolgen van dien....doe je dat extern toedienen.....

"GEBRUIKSDUUR: Groeihormoon levert niet onmiddellijk resultaat op. De tijdspanne die ermee gemoeid is om resultaten te zien variëert van 2 weken tot 3 maanden. Wanneer u GH niet voor tenminste 4 maanden kunt gebruiken, verspil uw geld dan niet.

Resultaat van welzijn, enige lipolyse, verbeterd uitziende huid: 2IE per dag.
                      Matige lipolyse, betere slaap, meer energy: 3IE per dag.
                      Eerste tekens van volheid in de spieren, gevorderde lipolyse: 4IE per dag.
                      Spierhypertrofie, zich als een koning voelen, machtig vol: 5IE per dag."
                      We like it

Comment

• Sorry dat ik het zeg maar met jou kuur en de gh en insuline erbij moet je echt harder opgaan.
                        Of je voeding is echt bagger of de gh is niet echt van jofele kwaliteit.

Van gh kan je zker wel groeiverstuingen krijgen vooral wat veel voorkomt bij wat hogere doseringen(of mensen die er gevoelig voor zijn) bij de handen zeg maar het gedeelte van de handpalm in verlengde van de pink dat word helemaal bol.

Gh op 4 of 5 iu per dag icm as ga je echt heel hard op je komt kilos aan en ondertussen word je ook nog droger. Zou echt je shit laten controleren want zonde van het geld als je zwaar verpeste gh zit te spuiten
                        eat eat eat and look like a freak!

Comment

• Originally posted by dino21 View Post
                          Zou echt je shit laten controleren want zonde van het geld als je zwaar verpeste gh zit te spuiten
                          hmzz leuk geopperd maar hoe in the hell wil je dat kunnen controleren dan ?
                          We like it

Comment

• "Dit is, en is geen instant wonder geneesmiddel, dus denk alstublieft niet dat dit uw lichaam zal veranderen in een handomdraai. Dit is iets dat tijd kost, als u geen geduld hebt en zoekt naar een resultaat overnacht, dan is dit niets voor u. Twintigers en dertigers zullen langer nodig hebben om resultaat te zien dan iemand in zijn 40er of 50er jaren of meer. I beveel niet minder dan 3-6 maanden aan voordat resultaten zichtbaar worden. Hoe langer u het gebruikt, hoe beter. Ik beveel ook een lichte dosis T3 aan, aangezien het de schildklierfunctie kan onderdrukken."
                            We like it

Comment

• Kan het ook niet bij instanties die as ook testen?

Maar je bent het toch wel met me eens onderhandelen dat 5 kilo in zo lange kuur echt minimaal is?
                              Het is geen wondermiddel maar kees stond al niet echt op heel zwaar en als je nou heel veel bodyvet had en dat is ook met 6 % ofzo gedaald en 5 kilo erbij ja dan is het ander verhaal.
                              eat eat eat and look like a freak!

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
                                "Dit is, en is geen instant wonder geneesmiddel, dus denk alstublieft niet dat dit uw lichaam zal veranderen in een handomdraai. Dit is iets dat tijd kost, als u geen geduld hebt en zoekt naar een resultaat overnacht, dan is dit niets voor u. Twintigers en dertigers zullen langer nodig hebben om resultaat te zien dan iemand in zijn 40er of 50er jaren of meer. I beveel niet minder dan 3-6 maanden aan voordat resultaten zichtbaar worden. Hoe langer u het gebruikt, hoe beter. Ik beveel ook een lichte dosis T3 aan, aangezien het de schildklierfunctie kan onderdrukken."
                                T3 heb ik er niet bij. Kracht is wel duidelijk toegenomen. En ik zie er best wel wat voller uit. Dat zien verschillende mensen om me heen.
                                ik weet bijna zeker dat het de voeding is. Het lukt niet echt om te bulken.
                                Mijn huid is wel strakker in mijn gezicht geworden, dus het is dedelijk geen fake hgh. Ook heb ik wel de nodige bijwerkingen gehad van hgh. Ik zit nu idd op 5 maanden en ik probeer nog wel ff door tegaan. met de kuur.
                                T3 doet de schildklier toch sneller werken?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X