ik ga zoveel mogelyk details geven mochten jullie geintereseert zyn in me progressie met foto's
(mocht ik dit hier verkeerd geplaats hebben myn fout myn excussis)
me cal behoeftes:
Lichaamsgewicht: 69 Kg Vetpercentage: 11 % Vet Vrije Massa: 61.4 Kg 69*0.89
Basisbehoefte: 1473.8 Kcal 61.4*24
Sporttoeslag: 147.4 Kcal 1473.8*0.1
Arbeidstoeslag: 442.2 Kcal 1473.8*0.3
Sportieve arbeidstoeslag: 500 Kcal 1473.8*500
------- + Totale dagelijkse behoefte energie: 2563 Kcal
Dagelijkse behoefte Eiwitten: 135 Gram 61.4*2.2)
Dagelijkse behoefte Vetten: 57 Gram (2563*0.2)/9
Dagelijkse behoefte Koolhydraten: 378 Gram
VOEDING:
hoe myn voeding nu is zit ik dr al overheen.
ik ga nu niet precies vertellen wat ik eet want dat varieert per dag wel
maar ik kom aan me ckal en dr heel wat boven met eiwitten.
2 tot 3 shakes per dag van mammoth 2500. das 50 gram eiwitte per shake (2x50g=100g eiwit)
3 tot 4 eiren per dag (3x8g=24g eiwit)
1 kilo kwark per 100g / 7g eiwitte (10x7g=70g eiwitte)
dan komt dr nog melk avond eten tussen doortjes en noten(100g p/d)
brood met kip of rosbief ect.
grof weg en simpel uitgerekend zit ik nu al 200g eiwitten met alleen 1 kilo kwark,2 shakes en 3 eiren per dag ect de rest van het eten.
me carb vind ik persoonlyk minder van belang maar aangezien dr in de shakes een hoop carb in zitte plus in me avond maaltyd ook dat ik wel tevrede ben.
en om me vette zit ik ook wel safe.zit beetje hoger dan hier aan gegeven.
(commetaar welkom )
TRAINING:
train +/-5 x in de week
maandag:Borst & Triceps
Borst 3 a 4 oefeningen:
Bankdrukke pwarmen stang 50x dan sets van 1x10, 1x8, 1x6 (gewichten steeds zwaarder laatse set 1x6 is meer 1x tot ik niet meer kan)
Fly : heel licht gewicht 30x dan sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan
Bankdrukke schuin :sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan
Dumbels alslaats om het af te maken oefening hangt af waar ik zin in heb
sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan
Triceps 3 oefeningen
oefening verschilt per x met alsnog standaart sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan
als ik klaar ben met 3 oefeningen dan doe ik laatse heel laag gewicht en dan tot ik helemaal kapot ga van verzuren om het af te maken..waarom? geen idee ik vind het gewoon heerlyk voelen daarna
dinsdag:Rug & Biceps
ik hou me schema wat korter nu is goed te vergelyken met borst en triceps
Rug : 3 a 4 oefeningen:
welke dat zyn ligt aan me dag ik varier veel me sets blyven sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan.
met de eerste 2 oefeningen een opwarm oefening dr by.voor mensen die hier wat op te zeggen hebben.jammer dan ik doe dit omdat voor my gevoel het wel lekker en beter werkt.
Biceps : 3 oefeningen sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan
hierover graag tips>>> hoeveel onder rug oefeningen met ook sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan? dit omdat ik als ik eerlyk ben onder rug niet veel getraind heb en nu dr wel mee bezig ben ma ik doe maar 1 onder rug oefening )deadlift) sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan.
tips dus welkom
woensdag = chill dag
ga wel traine maar omdat ik geen zin heb op maandag en dinsdag buik te traine heb ik hier apparte dagen voor. woensdag dus.
oefeningen:buik geheel, buik schuin, onder buik
sets voor elk oefening 3x25 gemiddeld gewicht 1x10 zwaaar gewicht
donderdag:Schouders & Benen
Schouders 4 oefeningen kan veel lyken maar dat is me favoriet om te traine.Benen 3 oefeningen
Schouders:4 oefeningen dus inclusief gebruik van triceps (snap je straks wel waarom ik dat zo zeg)
Benen:3 oefeningen squad,legg press, en andere oefening naar keuse, en kuiten
sets van 1x15, 1x15, 1x10
by deze gebruik ik van elke spier groep eerste oefening met opwarmen (schouders & benen dus)
vrydag = chilldag
buik oefeningen zie woensdag
zaterdag :Rug & Biceps
welke dat zyn ligt aan me dag ik varier veel me sets blyven sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan.
met de eerste 2 oefeningen een opwarm oefening dr by.voor mensen die hier wat op te zeggen hebben.jammer dan ik doe dit omdat voor my gevoel het wel lekker en beter werkt.
sondag :Borst & Triceps
Borst 3 a 4 oefeningen:
Bankdrukke pwarmen stang 50x dan sets van 1x10, 1x8, 1x6 (gewichten steeds zwaarder laatse set 1x6 is meer 1x tot ik niet meer kan)
maandag :
gewoon niet naar de sportschool
dinsdag :Schouders & Benen
Schouders 4 oefeningen kan veel lyken maar dat is me favoriet om te traine.Benen 3 oefeningen
Schouders:4 oefeningen ZONDER triceps gebruik vanwege sondag al triceps hebben gedaan
zowals je ziet ik heb niet een vast patroon..ik train me spieren als ik weet ze zyn dr klaar voor en ze hebben genoeg rust gehad..aan gezien dit een trainings schema is van me kuur zal ik dus tg wel sneller herstellen dus moet het niet een al te groot probleem zyn.
ik kyk ook niet egt naar per week maar gewoon per dag wat het gat worden..ik hou een schema bij im te kyken of het past en of myn lichaam zegt ja het is knal tyd.
tips commetaar = WELKOM
RUST:
traine is wat ik doe ik heb nu geen job maar ga binnekort weer in de nacht leven werken van clubs.
slapen doe ik als hobby ik mep ook minimaal 12 uur slaap in op een dag en soms meer.wat ik verder doe op een dag is zitten internette game en traine.
tips,commetaar = welkom
SUPLEMENTEN:
shakes 2a3 op een dag mammooth 2500
ik twyfel of ik no explode dr by doe(tips commetaar??)
wat ik wil wil doen is me rust nog meer verbeteren door ZMA te nemen 4 weken op 2 af
me kuur:
ik verwacht heel wat(denk helaas negatief) commetaar
maar het ziet dr als volgt uit:
week 1-4 (met maria distel) dianabol 50 mg elke dag
week 1-3 test E 750mg om de 5 dagen
week 1-3 superdeca 500mg om de 5 dagen
week 3-10 test E 500mg om de 5 dage
week 3-8 deca 400mg om de 5 dagen
commetaar??
waaomr om de 5 dage? omdat ik geen 7 doe
waarom eerste 3 weken 750mg (nee geen frontload) omdat ik dat besloten heb dit een x te proberen
ME NAKUUR:
week 6-12 hcg 500 om de 5 dagen na 750 als niks gebeurt
week 12-13 nolva 30mg elke dag
week 13-15 nolva 20mg elke dag
myn verwachtinge:
ik wil een top van 80kg halen en daarna wat ik wil houden is 75 droog ma hoe meer hoe beter
me enige zorg zyn opzich buite het andere gevaarlyke effecten van de as dat ik gebruik.
dat ik al van 250 test e best snel en heel fel reageerde opeens uit niets snel geiriteerd.. ben standaard al zo geil als boter en dan helemaal wat ik niet leuk vind!!!
want dat is egt vervelend.dus laat staan 500mg
en dat me balle kleiner worden maar zou hcg moeten proberen tegen te gaan.
stats: 178cm 69kg 11%vet
commetaar hierop welkom
(mocht ik dit hier verkeerd geplaats hebben myn fout myn excussis)
me cal behoeftes:
Lichaamsgewicht: 69 Kg Vetpercentage: 11 % Vet Vrije Massa: 61.4 Kg 69*0.89
Basisbehoefte: 1473.8 Kcal 61.4*24
Sporttoeslag: 147.4 Kcal 1473.8*0.1
Arbeidstoeslag: 442.2 Kcal 1473.8*0.3
Sportieve arbeidstoeslag: 500 Kcal 1473.8*500
------- + Totale dagelijkse behoefte energie: 2563 Kcal
Dagelijkse behoefte Eiwitten: 135 Gram 61.4*2.2)
Dagelijkse behoefte Vetten: 57 Gram (2563*0.2)/9
Dagelijkse behoefte Koolhydraten: 378 Gram
VOEDING:
hoe myn voeding nu is zit ik dr al overheen.
ik ga nu niet precies vertellen wat ik eet want dat varieert per dag wel
maar ik kom aan me ckal en dr heel wat boven met eiwitten.
2 tot 3 shakes per dag van mammoth 2500. das 50 gram eiwitte per shake (2x50g=100g eiwit)
3 tot 4 eiren per dag (3x8g=24g eiwit)
1 kilo kwark per 100g / 7g eiwitte (10x7g=70g eiwitte)
dan komt dr nog melk avond eten tussen doortjes en noten(100g p/d)
brood met kip of rosbief ect.
grof weg en simpel uitgerekend zit ik nu al 200g eiwitten met alleen 1 kilo kwark,2 shakes en 3 eiren per dag ect de rest van het eten.
me carb vind ik persoonlyk minder van belang maar aangezien dr in de shakes een hoop carb in zitte plus in me avond maaltyd ook dat ik wel tevrede ben.
en om me vette zit ik ook wel safe.zit beetje hoger dan hier aan gegeven.
(commetaar welkom )
TRAINING:
train +/-5 x in de week
maandag:Borst & Triceps
Borst 3 a 4 oefeningen:
Triceps 3 oefeningen
oefening verschilt per x met alsnog standaart sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan
als ik klaar ben met 3 oefeningen dan doe ik laatse heel laag gewicht en dan tot ik helemaal kapot ga van verzuren om het af te maken..waarom? geen idee ik vind het gewoon heerlyk voelen daarna
dinsdag:Rug & Biceps
hierover graag tips>>> hoeveel onder rug oefeningen met ook sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan? dit omdat ik als ik eerlyk ben onder rug niet veel getraind heb en nu dr wel mee bezig ben ma ik doe maar 1 onder rug oefening )deadlift) sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan.
tips dus welkom
woensdag = chill dag
ga wel traine maar omdat ik geen zin heb op maandag en dinsdag buik te traine heb ik hier apparte dagen voor. woensdag dus.
oefeningen:buik geheel, buik schuin, onder buik
sets voor elk oefening 3x25 gemiddeld gewicht 1x10 zwaaar gewicht
donderdag:Schouders & Benen
Schouders:4 oefeningen dus inclusief gebruik van triceps (snap je straks wel waarom ik dat zo zeg)
by deze gebruik ik van elke spier groep eerste oefening met opwarmen (schouders & benen dus)
vrydag = chilldag
buik oefeningen zie woensdag
zaterdag :Rug & Biceps
sondag :Borst & Triceps
Borst 3 a 4 oefeningen:
maandag :
gewoon niet naar de sportschool
dinsdag :Schouders & Benen
Schouders:4 oefeningen ZONDER triceps gebruik vanwege sondag al triceps hebben gedaan
zowals je ziet ik heb niet een vast patroon..ik train me spieren als ik weet ze zyn dr klaar voor en ze hebben genoeg rust gehad..aan gezien dit een trainings schema is van me kuur zal ik dus tg wel sneller herstellen dus moet het niet een al te groot probleem zyn.
ik kyk ook niet egt naar per week maar gewoon per dag wat het gat worden..ik hou een schema bij im te kyken of het past en of myn lichaam zegt ja het is knal tyd.
tips commetaar = WELKOM
RUST:
traine is wat ik doe ik heb nu geen job maar ga binnekort weer in de nacht leven werken van clubs.
slapen doe ik als hobby ik mep ook minimaal 12 uur slaap in op een dag en soms meer.wat ik verder doe op een dag is zitten internette game en traine.
tips,commetaar = welkom
SUPLEMENTEN:
shakes 2a3 op een dag mammooth 2500
ik twyfel of ik no explode dr by doe(tips commetaar??)
wat ik wil wil doen is me rust nog meer verbeteren door ZMA te nemen 4 weken op 2 af
me kuur:
ik verwacht heel wat(denk helaas negatief) commetaar
maar het ziet dr als volgt uit:
week 1-4 (met maria distel) dianabol 50 mg elke dag
week 1-3 test E 750mg om de 5 dagen
week 1-3 superdeca 500mg om de 5 dagen
week 3-10 test E 500mg om de 5 dage
week 3-8 deca 400mg om de 5 dagen
commetaar??
waaomr om de 5 dage? omdat ik geen 7 doe
waarom eerste 3 weken 750mg (nee geen frontload) omdat ik dat besloten heb dit een x te proberen
ME NAKUUR:
week 6-12 hcg 500 om de 5 dagen na 750 als niks gebeurt
week 12-13 nolva 30mg elke dag
week 13-15 nolva 20mg elke dag
myn verwachtinge:
ik wil een top van 80kg halen en daarna wat ik wil houden is 75 droog ma hoe meer hoe beter
me enige zorg zyn opzich buite het andere gevaarlyke effecten van de as dat ik gebruik.
dat ik al van 250 test e best snel en heel fel reageerde opeens uit niets snel geiriteerd.. ben standaard al zo geil als boter en dan helemaal wat ik niet leuk vind!!!
want dat is egt vervelend.dus laat staan 500mg
en dat me balle kleiner worden maar zou hcg moeten proberen tegen te gaan.
stats: 178cm 69kg 11%vet
commetaar hierop welkom
Comment