dit is me eet train rust en kuur schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dit is me eet train rust en kuur schema

ik ga zoveel mogelyk details geven mochten jullie geintereseert zyn in me progressie met foto's
    (mocht ik dit hier verkeerd geplaats hebben myn fout myn excussis)
    me cal behoeftes:
    Lichaamsgewicht: 69 Kg Vetpercentage: 11 % Vet Vrije Massa: 61.4 Kg 69*0.89
    Basisbehoefte: 1473.8 Kcal
    61.4*24
    Sporttoeslag: 147.4 Kcal
    1473.8*0.1
    Arbeidstoeslag: 442.2 Kcal
    1473.8*0.3
    Sportieve arbeidstoeslag: 500 Kcal
    1473.8*500
    ------- + Totale dagelijkse behoefte energie: 2563 Kcal
    Dagelijkse behoefte Eiwitten: 135 Gram
    61.4*2.2)
    Dagelijkse behoefte Vetten: 57 Gram (2563*0.2)/9
    Dagelijkse behoefte Koolhydraten: 378 Gram
    VOEDING:
    hoe myn voeding nu is zit ik dr al overheen.
    ik ga nu niet precies vertellen wat ik eet want dat varieert per dag wel
    maar ik kom aan me ckal en dr heel wat boven met eiwitten.
    2 tot 3 shakes per dag van mammoth 2500. das 50 gram eiwitte per shake (2x50g=100g eiwit)
    3 tot 4 eiren per dag (3x8g=24g eiwit)
    1 kilo kwark per 100g / 7g eiwitte (10x7g=70g eiwitte)
    dan komt dr nog melk avond eten tussen doortjes en noten(100g p/d)
    brood met kip of rosbief ect.
    grof weg en simpel uitgerekend zit ik nu al 200g eiwitten met alleen 1 kilo kwark,2 shakes en 3 eiren per dag ect de rest van het eten.
    me carb vind ik persoonlyk minder van belang maar aangezien dr in de shakes een hoop carb in zitte plus in me avond maaltyd ook dat ik wel tevrede ben.
    en om me vette zit ik ook wel safe.zit beetje hoger dan hier aan gegeven.
    (commetaar welkom )
    TRAINING:
    train +/-5 x in de week
    maandag:Borst & Triceps
    Borst 3 a 4 oefeningen:
    Bankdrukke pwarmen stang 50x dan sets van 1x10, 1x8, 1x6 (gewichten steeds zwaarder laatse set 1x6 is meer 1x tot ik niet meer kan)
    Fly : heel licht gewicht 30x dan sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan
    Bankdrukke schuin :sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan
    Dumbels alslaats om het af te maken oefening hangt af waar ik zin in heb
    sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan
    Triceps 3 oefeningen
    oefening verschilt per x met alsnog standaart sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan
    als ik klaar ben met 3 oefeningen dan doe ik laatse heel laag gewicht en dan tot ik helemaal kapot ga van verzuren om het af te maken..waarom? geen idee ik vind het gewoon heerlyk voelen daarna

dinsdag:Rug & Biceps
    ik hou me schema wat korter nu is goed te vergelyken met borst en triceps
    Rug : 3 a 4 oefeningen:
    welke dat zyn ligt aan me dag ik varier veel me sets blyven sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan.
    met de eerste 2 oefeningen een opwarm oefening dr by.voor mensen die hier wat op te zeggen hebben.jammer dan ik doe dit omdat voor my gevoel het wel lekker en beter werkt.
    Biceps : 3 oefeningen sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan
    hierover graag tips>>> hoeveel onder rug oefeningen met ook sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan? dit omdat ik als ik eerlyk ben onder rug niet veel getraind heb en nu dr wel mee bezig ben ma ik doe maar 1 onder rug oefening )deadlift) sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan.
    tips dus welkom

woensdag = chill dag
    ga wel traine maar omdat ik geen zin heb op maandag en dinsdag buik te traine heb ik hier apparte dagen voor. woensdag dus.
    oefeningen:buik geheel, buik schuin, onder buik
    sets voor elk oefening 3x25 gemiddeld gewicht 1x10 zwaaar gewicht

donderdag:Schouders & Benen
    Schouders 4 oefeningen kan veel lyken maar dat is me favoriet om te traine.Benen 3 oefeningen
    Schouders:4 oefeningen dus inclusief gebruik van triceps (snap je straks wel waarom ik dat zo zeg)
    Benen:3 oefeningen squad,legg press, en andere oefening naar keuse, en kuiten
    sets van 1x15, 1x15, 1x10
    by deze gebruik ik van elke spier groep eerste oefening met opwarmen (schouders & benen dus)
    vrydag = chilldag
    buik oefeningen zie woensdag
    zaterdag :Rug & Biceps
    ik hou me schema wat korter nu is goed te vergelyken met borst en triceps
    Rug : 3 a 4 oefeningen:
    welke dat zyn ligt aan me dag ik varier veel me sets blyven sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan.
    met de eerste 2 oefeningen een opwarm oefening dr by.voor mensen die hier wat op te zeggen hebben.jammer dan ik doe dit omdat voor my gevoel het wel lekker en beter werkt.
    Biceps : 3 oefeningen sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan
    sondag :Borst & Triceps
    Borst 3 a 4 oefeningen:
    Bankdrukke pwarmen stang 50x dan sets van 1x10, 1x8, 1x6 (gewichten steeds zwaarder laatse set 1x6 is meer 1x tot ik niet meer kan)
    Fly : heel licht gewicht 30x dan sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan
    Bankdrukke schuin :sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan
    Dumbels alslaats om het af te maken oefening hangt af waar ik zin in heb
    maandag :
    gewoon niet naar de sportschool
    dinsdag :Schouders & Benen
    Schouders 4 oefeningen kan veel lyken maar dat is me favoriet om te traine.Benen 3 oefeningen
    Schouders:4 oefeningen ZONDER triceps gebruik vanwege sondag al triceps hebben gedaan
    Benen:3 oefeningen squad,legg press, en andere oefening naar keuse, en kuiten
    sets van 1x15, 1x15, 1x10
    zowals je ziet ik heb niet een vast patroon..ik train me spieren als ik weet ze zyn dr klaar voor en ze hebben genoeg rust gehad..aan gezien dit een trainings schema is van me kuur zal ik dus tg wel sneller herstellen dus moet het niet een al te groot probleem zyn.
    ik kyk ook niet egt naar per week maar gewoon per dag wat het gat worden..ik hou een schema bij im te kyken of het past en of myn lichaam zegt ja het is knal tyd.
    tips commetaar = WELKOM

RUST:
    traine is wat ik doe ik heb nu geen job maar ga binnekort weer in de nacht leven werken van clubs.
    slapen doe ik als hobby ik mep ook minimaal 12 uur slaap in op een dag en soms meer.wat ik verder doe op een dag is zitten internette game en traine.
    tips,commetaar = welkom

SUPLEMENTEN:
    shakes 2a3 op een dag mammooth 2500
    ik twyfel of ik no explode dr by doe(tips commetaar??)
    wat ik wil wil doen is me rust nog meer verbeteren door ZMA te nemen 4 weken op 2 af
    me kuur:
    ik verwacht heel wat(denk helaas negatief) commetaar
    maar het ziet dr als volgt uit:
    week 1-4 (met maria distel) dianabol 50 mg elke dag
    week 1-3 test E 750mg om de 5 dagen
    week 1-3 superdeca 500mg om de 5 dagen
    week 3-10 test E 500mg om de 5 dage
    week 3-8 deca 400mg om de 5 dagen
    commetaar??
    waaomr om de 5 dage? omdat ik geen 7 doe
    waarom eerste 3 weken 750mg (nee geen frontload) omdat ik dat besloten heb dit een x te proberen
    ME NAKUUR:
    week 6-12 hcg 500 om de 5 dagen na 750 als niks gebeurt
    week 12-13 nolva 30mg elke dag
    week 13-15 nolva 20mg elke dag
    myn verwachtinge:
    ik wil een top van 80kg halen en daarna wat ik wil houden is 75 droog ma hoe meer hoe beter
    me enige zorg zyn opzich buite het andere gevaarlyke effecten van de as dat ik gebruik.
    dat ik al van 250 test e best snel en heel fel reageerde opeens uit niets snel geiriteerd.. ben standaard al zo geil als boter en dan helemaal wat ik niet leuk vind!!!
    want dat is egt vervelend.dus laat staan 500mg
    en dat me balle kleiner worden maar zou hcg moeten proberen tegen te gaan.
    stats: 178cm 69kg 11%vet

commetaar hierop welkom

Vind het er niet echt overzichtelijk uitzien.
    Hoelang train je al?
    Aan je stats te zien kun je naturel nog makkelijk wat massa erbij krijgen.

Comment

Originally posted by nickydebeer View Post
      Vind het er niet echt overzichtelijk uitzien.
      Hoelang train je al?
      Aan je stats te zien kun je naturel nog makkelijk wat massa erbij krijgen.
      Sluit ik mij bij aan. Je zegt dat je 'ruim' over je behoeftes heen zit, maar dat vind ik niet echt noemenswaardig. Hoe vaak eet je per dag? Je trainingsschema vind ik ook een beetje vaag, is helaas niet zo duidelijk. Ik denk dat met een goed voedings- en eetschema, jij nog een hoop progressie kan maken!

Comment

Ik mis heel wat structuur, en met je huidige stats kuren is bull.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

2 tot 3 shakes per dag van mammoth 2500. das 50 gram eiwitte per shake (2x50g=100g eiwit)

mammoth 50 gram eiwitten?
          hoeveel scheppe pak je wel niet?
          en waarom 100 gr in 1x
          nisk geen nut je lichaam pakt niet zoveel in 1x

8gr eiwitten per ei?
          wat voor eieren heb je XXL
          met 3a5gr per ei mag je blij zijn

en was je leeftijd
          61 kilo en dan al kuren

ik zou niet doen

ik ben van puur natuur van 58 naar de 80 gekomen
          als je nu al gaat kuren heb je later aleen meer nodig om relsultaat teboeken

ga eerst maar 2jaar gewoon trainen en dan de 75 halen

en meer benen trainen
          meer setjes

Comment

je bent pas 22 jaar en weeg maar 69 kilo.
            Ik zou nog maar ruim 2 jaar gewoon trainen en dan eens aan as gaan denken.
            en hoe lang train je al.????????

Comment

69kg NA al een kuur gedaan te hebben?
              jonge... 't gaat niet goed met jou.
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Chrisjezwolle View Post

mammoth 50 gram eiwitten?
                hoeveel scheppe pak je wel niet?
                en waarom 100 gr in 1x
                nisk geen nut je lichaam pakt niet zoveel in 1x

8gr eiwitten per ei?
                wat voor eieren heb je XXL
                met 3a5gr per ei mag je blij zijn

en was je leeftijd
                61 kilo en dan al kuren

ik zou niet doen

ik ben van puur natuur van 58 naar de 80 gekomen
                als je nu al gaat kuren heb je later aleen meer nodig om relsultaat teboeken

ga eerst maar 2jaar gewoon trainen en dan de 75 halen

en meer benen trainen
                meer setjes

4 scheppen als dr staat dat ik 2 a 3 shakes per dag neem en 1 shake is 50 gram als dan dan staat 2x50g denk je niet dat het 2 shakes x 50 gram is?

wat ik vroeger woog over 61 is niet belanryk en ja ik kuurde toen want toen dee dik gewoon maar wat..plus als je goed kykt dan vind je WEL eiren met 8 g eiwit

Comment

Originally posted by bruce View Post
                  69kg NA al een kuur gedaan te hebben?
                  jonge... 't gaat niet goed met jou.
                  ik heb me kuren toen verpest slecht eten slecht traine en toen ik stopte helemaal niet traine was gewoon dom bezig

Comment

Originally posted by UpRising View Post
                    Sluit ik mij bij aan. Je zegt dat je 'ruim' over je behoeftes heen zit, maar dat vind ik niet echt noemenswaardig. Hoe vaak eet je per dag? Je trainingsschema vind ik ook een beetje vaag, is helaas niet zo duidelijk. Ik denk dat met een goed voedings- en eetschema, jij nog een hoop progressie kan maken!

binnekort fotos en je zal vanzelf wel zien hoe en wat het gaat worden dus hou et by als je intresse heb

Comment

@Chrisjezwolle
                      Van de 58 naar de 80 naturel. Wow. Denk dat ik ook maar eens een paar spuiten ga halen...
                      Gewoon naturel er 4 jaar het maximale uitslepen en als je dan over de 21/23 bent (lees elke keer wat anders) kun je kuren overwegen. 80kg Is nog lang niet je naturel grens. Zou eerst proberen die eens te benaderen.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by jayarade View Post
                        ik heb me kuren toen verpest slecht eten slecht traine en toen ik stopte helemaal niet traine was gewoon dom bezig
                        Je zegt dat je slecht at en slecht trainde.
                        Als je voedings- en trainschema niet op orde is, zou je kuren nog niet eens mógen overwegen.
                        Maar goed, het is jouw lichaam. Ben benieuwd hoe dit kuurtje je gaat bevallen.
                        Maar ik heb volgens mij nergens gezien hoelang je al trainingservaring hebt? Ben ik wel nieuwsgierig naar.

Comment

Ik ben een stuk jonger en ben in van 68 kilo naar de 80kg gegaan in een hele korte tijd. Je kan nog makkelijk naturel aankomen denk ik?

Comment

Originally posted by UpRising View Post
                            Je zegt dat je slecht at en slecht trainde.
                            Als je voedings- en trainschema niet op orde is, zou je kuren nog niet eens mógen overwegen.
                            Maar goed, het is jouw lichaam. Ben benieuwd hoe dit kuurtje je gaat bevallen.
                            Maar ik heb volgens mij nergens gezien hoelang je al trainingservaring hebt? Ben ik wel nieuwsgierig naar.
                            me traings verleden is gewoon bagger train al 5 jaar.ik wist al dat ik hoop negatiefe commets zou krygen maar geef niet.mag ik ook opbouwende krietiek..allees zegge je voeding schema is kut dat is nutteloos btw wat in me voedings schema staat dr komt egtmeer by dan alleen wat daar staat dus ga dr ma vanuit dat dr kip vilee op brood zit noten avond eten met rijst of spagettie of wat dan ook

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                              Ik ben een stuk jonger en ben in van 68 kilo naar de 80kg gegaan in een hele korte tijd. Je kan nog makkelijk naturel aankomen denk ik?
                              die gave heb ik niet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X