Kuur Research

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@ Falstyr,

Goede topic man! Ik zit met dezelfde soort situatie! Zal eerst even mezelf kort voorstellen:
    Ben 21 jaar en ben nu 5 jaar bezig met fitness waarvan 2 jaar serieus (met schema's, voeding en verschillende supplementen) maar jammer genoeg een klein jaar geleden heb ik in me schouder een spiertje gescheurd waar ik heel erg lang last van heb gehad en ook langdurig voor behandeld ben geweest. Jammer genoeg heb ik hierdoor niet echt lekker kunnen trainen, waardoor veel van mijn spiermassa verdwenen is in die tijd. Was weer rustig aan begonnen met trainen, maar tevergeefs ging het niet lekker. Mijn motivatie had een enorme klap gekregen hierdoor. Ging ook tussen door weer op vakantie dus dan train je ook niet. Maar ben sinds deze maand weer lekker begonnen en moet zeggen dat het nu wel lekker gaat!

Maar nu terug naar de topic Ik heb altijd al met het idee in me hoofd gezeten om anabolen te gebruiken (ooit) maar werd toch vaak afgeschrikt door mijn omgeving die mij altijd vertelde van bijwerkingen en dat het gevaarlijk is, tot ik begin deze maand de film/docu Bigger-Faster-Stronger heb gezien. Daarin word alles over anabolen verteld! En moet zeggen dat door die film mijn ogen zijn geopend! Ik ben het nu van plan om het toch een keer te proberen in de toekomst. Dit is ook mede omdat ik er niet in geloof dat je zonder supplementen de resultaten kan behalen waar je van droomt aangezien ik uit een "Mc Donalds" generatie kom! Noem me lui maar ik geloof er niet meer in.

Ik heb alles hier gelezzen en wil er ook zoveel mogelijk over leren. Maar ben nu nog echt een leek en ook op dit topic zie ik termen voorbij komen die ik totaal niet begrijp. Hoop hier heel veel te leren over anabolen en ook de juiste anabolen te nemen in combinatie met voeding, trainingsschema, verdere supplementen enz.

MVG

Jeffrey

Comment

Even over voeding tijdens de kuur. Her en der las ik dat je meer eiwitten moet nemen, maar verder eigenlijk weinig mbt voeding. En voeding speelt volgens mij een grotere rol tijdens de kuur dan dat voeding normaal al zou vervullen.

1. Vetten neem je om gewrichten soepel te houden en je testosteron hoog te houden.
      Als je test-e neemt heb je voor die rol geen vetten meer nodig. En vaak houdt men tijdens de kuur ook vocht en alles vocht waardoor je vetten ook niet hoeft te nemen voor de gewrichten soepel te houden. Is het dus logisch om te bedenken dat je tijdens de kuur weinig tot geen vetten eet?

2. Aangezien je wellicht minder vetten eet heb je meer kcal over om aan eiwitten en kh's te besteden. Maar eerst de kcals. Het lijkt me slim om te bulken en dan niet voorzichtig maar echt goed en hard te bulken. Is het verstandig om dan 500kcal per dag boven je onderhoud te gaan op niet trainingsdagen met 750 op trainings dagen?

3. En dat je vervolgens zo'n 4.5 a 5gr eiwit per 1kg lichaams gewicht neemt ipv 2.5-3 wat normaal bruikbaar is? Maar belast je dan niet de nieren/lever te veel aangezien het ook al aardig veel werk verzet om het lichaam te laten functioneren met de chemische zooi die je er in spuit?

Comment

Als het goed is blijven je nieren en lever intact van niet 17AA roids. Voeding speelt een grote rol inderdaad, maar zou zeker niet alle vetten schrappen. Vetten zijn easy calories, en die ga je een hoop nodig hebben om te groeien. Ik blijf hem aanraden: het schema van FitnessFreak. Vond dat echt een superbulkschema, clean als wat, en genoeg kcals. En verder natuurlijk mijn eigen ontbijtshakeje van 1200+ kcals, en je bent binnen.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Kcals zijn niet zo maar kcals natuurlijk. Je hebt inderdaad veel nodig, maar denk is het dan niet verstandig om proteine te gebruiken voor herstel en spieraanzet en carbs voor sport energie en vetten minimaal te houden en meer te gebruiken om kcal op te vullen?

Comment

Heb het even doorgelezen vinc, leerzame stukjes, zal het volgen. blijf het een interressant onderwerp vinden. succes

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              Kcals zijn niet zo maar kcals natuurlijk. Je hebt inderdaad veel nodig, maar denk is het dan niet verstandig om proteine te gebruiken voor herstel en spieraanzet en carbs voor sport energie en vetten minimaal te houden en meer te gebruiken om kcal op te vullen?
              Ja dat bedoelde ik dus. Niet dat je gewoon je vetten zo laag mogelijk probeert te houden, dat is alles. Ben bang dat je dan te weinig kcal gaat verorberen.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Na afloop van de kuur heb je weer dat je eigen test produktie op gang moet komen. Dus neem je dan een omgekeerd eetschema? Eentje waarbij juist wel 40-50% van de kcal aan vet wordt besteed om zo test produktie te stimuleren? Of heeft dat geen zin en kun je beter een normaal vreetschema nemen?

Huidige idee voor kuur (nog voor verandering open)
                Week 1 Equipose 2x100mg, Test-E 750mg
                Week 2 Equipose 2x200mg, Test-E 500mg
                Week 3 Equipose 2x200mg, Test-E 500mg
                Week 4 Equipose 2x200mg, Test-E 500mg
                Week 5 Equipose 2x200mg, Test-E 500mg
                Week 6 Equipose 2x200mg, Test-E 500mg
                Week 7 Equipose 2x200mg, Test-E 500mg
                Week 8 Equipose 2x200mg, Test-E 500mg
                Week 9 Equipose 2x200mg, Test-E 500mg
                Week 10 Equipose 2x200mg, Test-E 500mg, HCG 500IU per dag
                Week 11 HCG 500IU per dag, Nolvadex 40mg
                Week 12 HCG 500IU per dag, Nolvadex 40mg
                Week 13HCG 500IU per dag, Nolvadex 40mg
                Week 14 HCG 500IU per dag, Nolvadex 40mg

Week 10 t/m 14 Creatine gebruiken om zoveel mogelijk spiermassa te kunnen behouden

De HCG ben ik nog niet uit. Denk dat ik het zo wie zo wel bij de hand hou in geval van sponsige ballen. Better safe then sorry. Maar vraag me ook af. Hoe zou het zijn om Anavar ipv Equipose te gebruiken in combinatie met Test-E. Iemand daar ervaring mee?

Comment

je neemt de nolvadex te snel. Test e is na 2 weken na laatste inject pas uitgewerkt zeg maar dus dan pas beginnen met de nakuur.
                  Daarom ben ik ook een voorstander van eindigen met korte esters. Dan heb je een veel kleinere dip(mijn eigen ondervinding)en kan je zowat meteen beginnen met nakuur na je laatste inject.
                  Als je kickstart met test doet zou ik de eerst 2 weken 750mg zetten
                  En de boldenone gewoon op 2 keer 200 beginnen.

Anavar heb ik geen ervaring mee is wel redelijk mild vrouwen gaan er meestal wel goed op mannen hebben best veel nodig waardoor het aardig duur word.
                  eat eat eat and look like a freak!

Comment

Thnx gaan weer verder sleutelen en doen. Vroeg me al af waarom ik in sommige voorbeeld shema's dat 1 week gat zag voor ze aan de nolva begonnen.

Comment

Zou ook die equi op het begin gewoon op 2x200 zetten. Juist zo'n lange ester zou ik niet opbouwen.

sigpic

Comment

Misschien een domme opmerking maar ik lees bijna altijd als eerste kuur gewoon alleen test-e zetten voor 10 weken en dan 2 weken later nakuren met nolva waarom doe je dat niet gewoon.
                        Kan je een beetje wennen is niet te heftig en je schijnt toch behoorlijk wat kilos te pakken.

Comment

Wat zijn behoorlijk wat kilo's, is toch echt persoonsgebonden, en als je de helft gelooft van wat ze zeggen dat ze aankomen is het al meer als genoeg. anavar als stand-alone is niet echt bepaald bijzonder, maar anavar en Boldenone/equipoise is heel lekker goede mega pomp. Mischien idd waar dat je niet veel nodig hebt de eerste keer, maar je zou ook kunnen denken aan de bovenstaande combi, boldenone en anavar. Hele lekkere pomp en een paar hele goede kwalitatief hoge kilo's.

Comment

@Quibus
                            Ondanks dat ik me wel probeer in te houden door meteen alles te gebruiken wat me enigsinds aanspreekt zijn er toch veel beginners kuurtjes die uit stacks bestaat. Wel milde natuurlijk vergeleken met wat kuurtjes voor gevorderden. En toch ben ik iemand die iets meer wilt dan simpelweg test-e alleen.

Dus je opmerking is niet dom, het is gewoon mijn persoontje die meer wilt.

@Zwaan
                            Boldeone-Anavar had ik vandaag ook naar zitten kijken. Maar op vele plekken zie je dat men dan toch aanraad Test-Anavar te doen. En aangezien Test op zich al veel resultaat bied zou ik ook voor die optie gaan. Hoe kijk jij hier tegen aan?

@Algemeen
                            Metaboliet gaf me weinig bruikbare info toen ik daar op ging zoeken
                            Idem voor aromatiseren. Zou ik daar wat handvaten voor mogen ontvangen om mee verder te gaan qua zoektocht?
                            Last edited by Falstyr; 20-09-2008, 20:13.

Comment

Zijt ik weer...

Zat met Anavar te kloten, in theorie natuurlijk. Bedacht me iets... Het is een goed middel om kracht en massa te behouden. Is het dan niet handig om dit 4 weken in de na-kuur te gebruiken om zoveel mogelijk te behouden? Ana onderdrukt ook, maar is zo minimaal dat je met 2 weekjes extra nolva het oplost. Na de 4 weken Anavar gooi je er dan creatine er in.

Dat lijkt me theoretisch gezien het meest ideale om zoveel mogelijk te behouden. Of zit ik nu uit me nek te lullen?

Ziet er dan ongeveer uit als

wk1-10 500mg test-e, 400mg equip
                              wk 8-12 hcg
                              wk 12-16 Anavar 20-30mg per dag
                              wk 12-16 Nolvadex 40mg/per dag
                              wk 16-18 nolvadex 20mg/per dag
                              wk 17-20 creatine
                              Last edited by Falstyr; 25-09-2008, 11:44.

Comment

al beginners kuur
                                zou ik gewoon
                                kickstraks evt dia 4 weken 30mg/p.d
                                10 weken test
                                maandag 1 of 2 ml
                                donderdag 1 of 2 ml
                                en dat 10 weken lang
                                nakuur gewoon nolvadex

mij beginnerst kuur was
                                500mg test in de week en ramde als een gek

Comment