Kuur Research

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    Zijt ik weer...

Zat met Anavar te kloten, in theorie natuurlijk. Bedacht me iets... Het is een goed middel om kracht en massa te behouden. Is het dan niet handig om dit 4 weken in de na-kuur te gebruiken om zoveel mogelijk te behouden? Ana onderdrukt ook, maar is zo minimaal dat je met 2 weekjes extra nolva het oplost. Na de 4 weken Anavar gooi je er dan creatine er in.

Dat lijkt me theoretisch gezien het meest ideale om zoveel mogelijk te behouden. Of zit ik nu uit me nek te lullen?

Ziet er dan ongeveer uit als
    Theoretisch goed doordacht, en in praktijk kan het kloppen.

Alleen, groot probleem is dat niet iedereen hetzelfde op dezelfde steroide reageert. Er zijn mensen die wel stevig onderdrukt geraken van anavar. En je spreekt hier van een al onderdrukte axis.

Tenzij je vroeger als eens anavar gebruikt hebt en weet dat het je weinig/niks onderdrukt op lage doseringen zou ik het niet doen en jezelf rust gunnen na de kuur. Maar als je het wilt proberen, go right ahead, ik ben benieuwd naar de resultaten. Experimenteren met as is deel van de leercyclus, zolang het goed doordacht is.
    Last edited by Genjuro; 27-09-2008, 10:44.
    the one and only tabata overlord

Comment

Bedankt voor de uitleg. Dan op naar het volgende stuk...aromatiseren. Kan er nog steeds niks nuttigs over vinden. Heb jij (Genjuro), of iemand anders, wat links om me in de goede richting te plaatsen om de zoektocht te beginnen?

Comment

Dis balans eigen hormoonhuishouding door AS, teveel aan test. wordt omgezet naar oestrogeen, deze omzetting noemen ze Aromatiseren!
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Oftewel: arimidex aanschaffen om dat geintje te voorkomen.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Oh my god...als het zo door gaat begin ik niet eens vanwege het prijs kaartje :P

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              Zijt ik weer...

Zat met Anavar te kloten, in theorie natuurlijk. Bedacht me iets... Het is een goed middel om kracht en massa te behouden. Is het dan niet handig om dit 4 weken in de na-kuur te gebruiken om zoveel mogelijk te behouden? Ana onderdrukt ook, maar is zo minimaal dat je met 2 weekjes extra nolva het oplost. Na de 4 weken Anavar gooi je er dan creatine er in.

Dat lijkt me theoretisch gezien het meest ideale om zoveel mogelijk te behouden. Of zit ik nu uit me nek te lullen?

Ziet er dan ongeveer uit als

wk1-10 500mg test-e, 400mg equip
              wk 8-12 hcg
              wk 12-16 Anavar 20-30mg per dag
              wk 12-16 Nolvadex 40mg/per dag
              wk 16-18 nolvadex 20mg/per dag
              wk 17-20 creatine
              Creatine zou ik dan gelijk nemen met anavar, leuke synergie. 40mg tja, lastig te zeggen, 20mg kan je redelijk zonder gevolgen nemen. Ik persoonlijk denk 40 ook nog wel, maar goed dat gaat ik je niet adviseren. Vind het wel een goed doordachte kuur, daar houd ik van; alleen ik vind hem te complex voor een eerste keer.

Comment

Ow, kut ik lees 40mg staat er geen eens, staat 20 a 30, ik zeg doen. Uhm alleen niet je eerste kuur, maar het werkt wel opzeker.

Comment

De Anabole Steroïdensectie van GIANT!

[quote]Een veilige lengte van een cycle is afhankelijk van jouw niveau in de sport. Atleten die al jaren trainen en ook

al jaren steroïden gebruiken kunnen meer hebben dan een beginner. Een algemene richtlijn is echter: hoe korter, hoe beter![/quote
                  Zeg dat dan meteen...

40mg Ana dagelijks....no ty. Doe dan eerder 20mg. Het is na-kuur en geen onderdeel van de kuur zelf. Maar dan koop je een pot van 100 tabs welk 10mg per stuk zijn. Dus...ja je houdt nog een stuk of 20 over na de na-kuur fase. Om het nog complexer te maken zou ik dan eventueel die overige 20 in de gewone kuur kunnen proppen voor een paar weekjes. Zolang het niet langer is dan 4 weken en minimaal 4 weken met volgende cyclus zit is er geen vuiltje aan de lucht. Maar goed dat is voor een andere dag om over na te denken. Leer in ieder geval al veel zo.

Comment

Wanneer ben je van plan om te beginnen?

Comment

Goede vraag, zat er van de week weer even over te denken wanneer goed uit zou komen.

Me metabolisme is nu aangetrokken. Wil rond oud&nieuw, na 3-4 maanden bulken, gaan cutten op de Punani FAQ methode. Dan even kijken hoe/wat. Of ik begin met kuur net voor zomer. Maar denk dat het verstandiger is net na de zomer tegelijk met een fatsoenlijk bulk.

Tot die tijd wil ik nog wat trainings methoden proberen om zo mijn trainingsintensiteit nog iets hoger te krijgen en dat ook lang vast te houden zonder in te kakken. Lijkt me wel handig aangezien het zwaar werk is en wil het niet verzieken met halfhartige in zet.

Dat geeft me nog tijd om alles goed uit te zoeken :P

Comment

HCG - Arimidex - Proviron

Bodybuilding.com - Big Cat - In Depth Arimidex (Anastrozole) Profile!
                        Anastrozole (Arimidex) Profile
                        Bodybuilding.com - Big Cat - In Depth Proviron Profile!

Vindt het lastig om de balans te vinden. Ze blokkeren oestregeen, sommige heel drastisch. Aan de ene kant goed omdat het de kans op gyno e.d. verkleint, maar die sterke onderdrukkers stoppen ook de oestrogeen ontvangers. En als ik het goed begrijp zijn die juist nodig in samenwerking met de rest in je lijf om je anabool te houden. Dus de volgende quote komt dan bij mij naar boven.

Anastrozole operates by blocking the aromatase enzyme, the primary enzyme for the conversion of testosterone to estrogen. A steroid that is altered by this enzyme is referred to as an aromatizing steroid, and such steroids can cause estrogen build-up. This has several potential side-effects such as water retention, fat gain and lets not forget gynocomastia (the growth of breast tissue in men). To prevent such effects anti-aromatase products can be used. Often times during a cycle most will want to allow for some estrogen, since it heavily promotes strength and gains as well (increases GH, upgrades the androgen receptor, improves glucose utilization). These people will generally opt for an estrogen receptor antagonist such as Nolvadex (tamoxifen) or Clomid (Clomiphene).
                        Kortom...ik zie het nut niet om Arimidex/Proviron tijdens de kuur te gebruiken om oestrogeen te blokken. Als er problemen zich voor doet vol staat Nolvadex in mijn mening. En als me ballen te sponzig worden dan wat HCG just in case. Maar zoals ik het nu zie zal ik Zwaan zijn inbreng opvolgen door GEEN HCG te hanteren om de na-kuur op te starten.

Ik ga het dus bij het eerder gepost schematje houden:
                        wk1-10 500mg test-e, 400mg equip
                        wk 12-16 Anavar 20-30mg per dag
                        wk 12-16 Nolvadex 40mg/per dag
                        wk 16-18 nolvadex 20mg/per dag
                        wk 12-16 creatine

Enige waar ik dan nog mee zit. Een pot Anavar zit meer in dan wat tijdens die 4 weken na-kuur gebruikt wordt. Zal ik de rest bewaren voor later, of in het begin van de kuur nog een week of 2-3 er bij pleuren in kleine dosering zodat die pot op het eind gewoon op is?
                        Last edited by Falstyr; 15-10-2008, 11:23.

Comment

Ik weet van mijzelf dat als ik dat ding zou hebben staan ik hem op zou snoepen, maar of dat het verstandigst is.

Verder kun je met een lichtere dosis van die AI ook wel reguleren hoeveel oestrogeen je onderdrukt he. Hangt echter wel af van jouw lichaam, dus helemaal safe zit je zoiezo niet. En las ook iets over dat je door het volledig onderdrukken van je oestrogeenaanmaak door een AI juist extra last kon krijgen, doordat je dan alleen de zwaardere oestrogenen krijgt door je AR's. Weet niet of ik het zo goed uitleg, zal proberen het eens terug te vinden.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Jij snoeperd
                            Op zich zou het wel moeten kunnen zolang je maar meer dan 4 weken off-ana bent en niet langer dan 4 weken aan 1x gebruikt ivm de lever. Maar goed die extra snoepjes zouden hoogstens voor 2 weken zijn dan.

Je uitleg is helder en komt ook overeen met wat ik qua uitleg van Big Cat begreep. Proviron lijkt me dan wel lichtelijk interesant als het nodig blijkt te zijn. Volgens de info geeft dat juist een stimulans aan de Test en meer hardheid in de spiermassa...Maar denk niet dat ik dat in me schema prop. Nolva is voldoende voor een eerste keer mocht het nodig zijn om oestrogeen te onderdrukken.

Comment

Overigens, dit vond ik net op CEM. Interessant stukje:
                              The relationship between sex hormones and lipid profile in men with coronary artery disease

Jerzy K. WraniczaCorresponding Author Informationemail address, Iwona Cygankiewicza, Marcin Rosiaka, Piotr Kulab, Krzysztof Kulac, Wojciech Zarebad

Received 18 December 2003; received in revised form 11 May 2004; accepted 23 July 2004
                              Abstract
                              Background

Men are more prone to develop coronary artery disease (CAD) than women and the mechanism of this different susceptibility is not well elucidated. The aim of this study was to evaluate the relationship between serum levels of several sex hormones and serum levels of lipoproteins, as well as the association between sex hormones and clinical covariates in men with stable coronary artery disease.
                              Methods

Study population consisted of 111 men (mean age 55 years) with stable coronary artery disease. In all patients levels of testosterone, dehydroepiandrosterone sulfate (DHEA-S), estradiol, sex hormone binding globuline (SHBG), luteinizing hormone (LH) and follicle stimulating hormone (FSH) were measured and free testosterone index (FTI) was calculated knowing SHBG. Standard lipid analysis included total cholesterol, HDL-cholesterol, LDL-cholesterol, and triglycerides. The extent of coronary artery disease was defined using semiquantitative coronary angiography score.
                              Results

Significant positive correlations were found between estradiol levels and levels of total cholesterol (r=0.31; p=0.005), LDL-cholesterol (r=0.32; p=0.004), total cholesterol/HDL ratio (r=0.26; p=0.020), and triglycerides (r=0.24; p=0.030), whereas no significant association was found between levels of these lipids and testosterone or DHEA levels. HDL cholesterol showed a significant association with levels of FSH (r=0.23; p=0.03) and LH (r=0.25; p=0.02).
                              Conclusions

Our results indicate a possible role of estradiol in promoting the development of atherogenic lipid milieu in men with CAD. Simultaneously, the observed association between increased FSH and LH levels with increased levels of HDL cholesterol might suggest a protective effect of these hormones.
                              Bron. Oftewel: wellicht is het kijken naar een lichte AI of een zware AI in lichte dosis toch de moeite.

sigpic

Comment

Typish...

Kijk dat wat me pa heeft zit in de familie aan zijn kant. De ader slibt in de loop der jaren dicht en shit. Het is zo erferlijk dat ik nu 2x per jaar op controle moet voor hetzelfde

Zal dat lappie tekst zeker even door nemen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X