Kuur Research

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wordt ook best een lange kuur...

Week 1-4 | Dbol 40mg per dag een kickstartje
    Week 5-15 | 500mg Test-e en 400 Boldenone per week
    Week 16-20 | 30 Anavar per dag om zoveel mogelijk te behouden
    Week 18-22 | 40 en 20 Nolvadex na-kuurtje. Anavar onderdrukt bijna niks bij mij merkte ik dus extra na-kuur voor Ana is niet nodig op zich.
    Week 21-25 | Een creatine in combinatie met een Animal produkt ik ook goed op ging om gains te behouden.

Dat is een half jaartje zo wat.

En daarna eens kijken
    Last edited by Falstyr; 20-03-2009, 08:42.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      Wordt ook best een lange kuur...

Week 5-15 | 500mg Test-e en 400 Boldenone per week
      Week 16-20 | 30 Anavar per dag om zoveel mogelijk te behouden
      Week 18-22 | 40 en 20 Nolvadex na-kuurtje. Anavar onderdrukt bijna niks bij mij merkte ik dus extra na-kuur voor Ana is niet nodig op zich.
      Week 21-25 | Een creatine in combinatie met een Animal produkt ik ook goed op ging om gains te behouden.

Dat is een half jaartje zo wat.

En daarna eens kijken
      Hey fallie,

waarom begin je pas in week 5 met test ... dan is het hele principe van kickstarten van dbol verwaarloosed.. neem je het in week 5 in zal het pas inslaan in week 8 of zelfs 9 ook al heb je een kickstart met dbol gedaan naar mijn weten..

waarom niet gewoon tegelijk met dbol starten... je neemt dbol niet zomar als kickstart tog?

verder hmm bold op 400mg hmm zou eerder zeggen weggegooit geld want het zal vrij weining doen.. zou eerder 625mg van maken (pm me me hiervoor)

Comment

Week 1-10 | Test-E 500mg per week
        Week 5-10 | 600 Boldenone per week
        Week 11-15 | 30 Anavar per dag om zoveel mogelijk te behouden
        Week 13-17 | 40 en 20 Nolvadex na-kuurtje. Anavar onderdrukt bijna niks bij mij merkte ik dus extra na-kuur voor Ana is niet nodig op zich.
        Week 16-20 | Een creatine in combinatie met een Animal produkt ik ook goed op ging om gains te behouden.

Dan wordt het zoiets. Aangezien ik dan 4 weken minder op Bold zit kan ik de dosering over de resterende 6 weken wel verhogen naar 600mg. Wordt wel 2x prikken per week dan. Donderdag Bold en zondag Test ofzo.

Comment

Week 13-17 | 40 en 20 Nolvadex na-kuurtje. Anavar onderdrukt bijna niks bij mij merkte ik dus extra na-kuur voor Ana is niet nodig op zich.
          Week 16-20 | Een creatine in combinatie met een Animal produkt ik ook goed op ging om gains te behouden.

Dan wordt het zoiets. Aangezien ik dan 4 weken minder op Bold zit kan ik de dosering over de resterende 6 weken wel verhogen naar 600mg. Wordt wel 2x prikken per week dan. Donderdag Bold en zondag Test ofzo.
          hey fallie waarom niet
          donderdag 250mg test en 300mg bold.. en dan zondag weer 250mg en 300mg bold.. kom je iets meer dan 2.2ml in je spuit

Comment

Weet nog niet hoeveel ik kan proppen in 1 spuit en heb geen zin om moeilijk te doen. Dus als ik 1 dag gewoon alles uit 1 pot trek en de andere dag alles uit de ander hoef ik niet moeilijk te doen. En ze zijn beiden lange esters dus maakt niks uit.

Comment

Bold doe je gewoon in een spuit samen met test. Anavar om zoveel mogelijk te behouden? Vertel. Naar mijn weten gaat de test en bold langzamerhand hun werking verliezen in die 5 weken en heb je kans om enige gains te verliezen wanneer je met beiden stopt en er even 5 weken anavar tussendoor neemt voor 5 weken.

Haal die anavar eruit. Diana in het begin en test pas vanaf week 5... waarom?

Kan je het niet simpel houden? Het is je eerste kuur en je loopt nu al zo hard van stapel. Experimenteren met aas doe je niet bij je eerste kuur.

1 - 4 diana
              1 - 10 test
              1 - 10 bold (400mg is laag voor equi )
              12 - 14 40mg nolva
              14 - 16 20mg nolva

Creatine en animal pack zooi moet je zelf weten of je dat neemt of niet maar dat hoort niet bij je kuur dus kom niet aan met half jaar kuren. Ik zou dan eerder gewoon een test booster nemen.

Mocht je toch anavar willen nemen en je kuur 5 weken extra doortrekken zorg er dan ook voor dat je test van het begin tot het einde van je kuur erin houdt, eventueel de laatste 5 weken op een lagere dosis als het er maar in blijft.

Proviron is overigens aan te raden nadat je klaar bent met je kickstart diana... proviron net zo lang nemen als test.

Comment

Als je 600mg bold neemt hoef je niet perse twee keer te prikken.
                600mg bold is 3ml, 500mg test is 2ml... 5ml kan makkelijk in je billen of dijbenen.

Comment

Excuses, lees nu pas dat je al een kuur had gedaan hiervoor.

Comment

Zou de bold ook vanaf het begin mee zetten. Is een redelijk lange ester. Niet overdreven lang zoals veel mensen beweren, maar snel is hij zeker niet.

@ Nex
                    De var is om de periode te overbruggen die de test en bold nodig hebben om het systeem te verlaten (in ieder geval genoeg om de eigen test productie ruimte te geven om weer op te starten), zonder dat je al dipt. Daarna is de var binnen een dag of zeven (even uit het hoofd) uit je lichaam, waardoor je nakuur en herstel wat sneller (zouden moeten) gaan.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                      Zou de bold ook vanaf het begin mee zetten. Is een redelijk lange ester. Niet overdreven lang zoals veel mensen beweren, maar snel is hij zeker niet.

@ Nex
                      De var is om de periode te overbruggen die de test en bold nodig hebben om het systeem te verlaten (in ieder geval genoeg om de eigen test productie ruimte te geven om weer op te starten), zonder dat je al dipt. Daarna is de var binnen een dag of zeven (even uit het hoofd) uit je lichaam, waardoor je nakuur en herstel wat sneller (zouden moeten) gaan.
                      hmm nieteens gezien dat je 5 weken aan de bold zou gaan fallie...dat is weggegooit geld... als je op 600mg zit zul je het waarschijnlijk pas de 6 a 7e week gaan merken als je vanaf week 1 begint.

Verder gewoon 5ml spuitjes kopen (waar ga je injecteren?) je kan 1x in de week injecteren zoals wat pexie zij of je kan het in 2x verdelen... 5ml spuit kan je 1ml test doen bold iets meer dan 1ml (1.25ml ofzo)
                      Last edited by sakurakilla; 21-03-2009, 00:22.

Comment

• 1. Heb geen zin om te kloten om 2 vloeistoffen in 1 naald te krijgen. Zeker niet bij een eerste keer. Dus daarom dat ik besluit 1 dag in de week Bold te doen en andere dag Test-e.
                        2. Als ik Bold vanaf week 1 erbij zet dan wordt het gewoon weer 400 per week en geen 600 en dat voor 10 weken.
                        3. Injecteren op de quads en triceps. Allebei plekken waar ik makkelijk bij kan. Anders heb ik altijd nog me traps.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                          1. Heb geen zin om te kloten om 2 vloeistoffen in 1 naald te krijgen. Zeker niet bij een eerste keer. Dus daarom dat ik besluit 1 dag in de week Bold te doen en andere dag Test-e.
                          2. Als ik Bold vanaf week 1 erbij zet dan wordt het gewoon weer 400 per week en geen 600 en dat voor 10 weken.
                          3. Injecteren op de quads en triceps. Allebei plekken waar ik makkelijk bij kan. Anders heb ik altijd nog me traps.
                          Hey fallie wat is er mis met 2 vloeistoffen in 1 spuit.. ze zijn beide op oliebasis dus kan beide

je hebt een spuit van 5ml..doet een naald erop steekt steekt het in je test vial.. trekt 1ml eruit haald de naald eruit steekt het dan in je bold vial haald 1.2ml eruit (je kunt da aande streepjes zien op je spuit) verwisselt de naald en je bent ready to go

En wat betreft bold als je vanaf week 1 begint voor 10 weken en je doet het op 400mg dan kan ik je garanderen dat het een waste of money zal zijn..

of is het eerder een money issue dat je niet 600mg kan doen.. als het goed is heb je 3 vials nodig voor 10 weken op 600mg

Comment

• Ik ga niks bij bestellen en krijg het vandaag allemaal binnen als het goed is.

Er is niks mis met 2 vloeistoffen in 1 spuit als ze op dezelfde basis zijn, maar ik hou van orderlijk. En zo :P

Zo even boodschappies doen. Zon schijnt, extra strak shirt aan zodat je alle spieren ziet zitten en dan even die stokjes pesten die altijd mega breed met hun armen lopen te zwaaien
                            Last edited by Falstyr; 21-03-2009, 10:36.

Comment

• 400 mg Bold/week hoeft echt geen waste of money te zijn.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Onderweg naar de winkel dacht ik ook: "laat me te makkelijk om lullen". In het begin toen ik keek naar mogelijke kuurtjes was die samenstelling ook geen probleem. Dus fuck die kut hamster

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X