Kuur Research

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by GeneralIx View Post
    400 mg Bold/week hoeft echt geen waste of money te zijn.
    400mg bold is naar mijn mening en andere om mij heen die het gebruik hebben duidelijk een waste of money...met de test gaat fallie veeeeeeeeeeel meer uithalen en zelden wat van de bold merken na afloop

maar dat is mijn mening =)

Comment

• staat er nou 370mg anavar per dag??
      18 jaar, 105 kg,

DL:
      210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

• Originally posted by TRIPLE_OG View Post
        staat er nou 370mg anavar per dag??
        Ja. die 40mg doet het niet voor mij :P

Maar serieus. het is gewoon 30mg per dag. Waar haal jij 370 vandaan?

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
          Ja. die 40mg doet het niet voor mij :P

Maar serieus. het is gewoon 30mg per dag. Waar haal jij 370 vandaan?

Week 9 t/m 13 Creatine gebruiken om zoveel mogelijk spiermassa te kunnen behouden

Week 24 370mg per dag Anavar, 120mcg per dag Clenbutol (opbouwen)
          Week 25 370mg per dag Anavar, 120mcg per dag Clenbutol
          Week 26 370mg per dag Anavar, 120mcg per dag Clenbutol (afbouwen)
          Week 27 370mg per dag Anavar, ECY-Stack
          Week 28 370mg per dag Anavar, ECY-Stack
          Week 29 370mg per dag Anavar, ECY-Stack
          Week 30 370mg per dag Anavar, 120mcg per dag Clenbutol (opbouwen)
          Week 31 370mg per dag Anavar, 120mcg per dag Clenbutol
          Week 31 370mg per dag Anavar, 120mcg per dag Clenbutol (afbouwen)
          18 jaar, 105 kg,

DL:
          210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

• De 3 en 7 zitten gewoon heel dicht bij elkaar op het toetsenbord

Comment

Er is niks mis met 2 vloeistoffen in 1 spuit als ze op dezelfde basis zijn, maar ik hou van orderlijk. En zo :P 1. Heb geen zin om te kloten om 2 vloeistoffen in 1 naald te krijgen.
              Niks moeilijks aan om te zuigen toch? is net zo ordelijk als 2x spuiten.

Met 1 verschil dat je 2x spuit risico loopt. Prikken is kut

Ik zou gwoon alles in 1 spuit trekken 1x prikken, kan je ook nog wisselen van depo enzo
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
              We like it
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• Even een bump...

Als alle work-outs tot volgende week vrijdag gaan zoals gisteren dan is het lekker. Mits dat gebeurd dan wil ik volgende week zaterdag dan eindelijk met me kuur beginnen. Heb zojuist wat pleisters, watten en een potje pure alcohol voor schoonmaak en sterilisatie gekocht.

Dus nu even kijken of ik het me nog goed herinner hoe te doen. Nu ik zo terug kijk twijfel ik of die Boldenone niet vanaf week 1 meteen er bij moet of niet :S

Week 1-4 | Dbol 40mg per dag een kickstartje
                Week 1-10 | Test-E 500mg per week
                Week 5-10 | 600 Boldenone per week
                Week 11-15 | 30 Anavar per dag om zoveel mogelijk te behouden
                Week 13-17 | 40 en 20 Nolvadex na-kuurtje. Anavar onderdrukt bijna niks bij mij merkte ik dus extra na-kuur voor Ana is niet nodig op zich.

Comment

• Als ik jou was zou ik eerst maar eens flink gaan afvallen.
                  Zo word je alleen nog maar vetter. :s

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Zo word je alleen nog maar vetter. :s
                    En dat interesseert mij omdat...?

Denk dat ik de dosering van Bold verlaag naar 500 in de week ipv 600 en gewoon van week 5 tot 10 er in laat.

Comment

Denk dat ik de dosering van Bold verlaag naar 500 in de week ipv 600 en gewoon van week 5 tot 10 er in laat.
                      meer sides en vocht?
                      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

.....je zelf zegt dat je erna wil gaan afvallen. Lijkt me verstandiger om dat eerst te doen. Vooral met d-bol als kickstart. En wie zegt dat je sterker door je kuur wordt? Dat hangt er ook maar vanaf.

Comment

• kuren met hoog BF waarom niet

Misschien interessant.
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

• Tja meer vocht, meer kans op gyno, meer aromatisatie....er is niks over meer bijwerkingen dat is een fabel. Kortom ik zie niks nieuws en geen echte reden dat kuren met hoger lichaamsvet slecht voor je is. Arme Tate, Simmons e.d. die al meer dan 30-40 jaar kuren zonder off-perioden en een hoger vet% dan mij hebben :P

Het enige wat ik tijdens de kuur moet doen is super strikt aan me eetschema gaan houden dus geen chinees, pizza dagen en snoepgoed meer tussen door. Vermoed dat ik zelfs nog wat vet% zal zakken.

Idee om na de kuur een "cut kuur" te doen is oud. Dat ben ik nu na een ruim half jaar niet meer van plan.

Comment

• Ook bij die doseringen is het verstandig om HCG te gebruiken. Tevens Aromasin in je nakuur is ook geen overbodige luxe.
                              Als dit je eerste echte kuur is lijkt mij het veel te hoog gegrepen.
                              Vooral met Boldenone.

Comment

Even een bump...

Als alle work-outs tot volgende week vrijdag gaan zoals gisteren dan is het lekker. Mits dat gebeurd dan wil ik volgende week zaterdag dan eindelijk met me kuur beginnen. Heb zojuist wat pleisters, watten en een potje pure alcohol voor schoonmaak en sterilisatie gekocht.

Dus nu even kijken of ik het me nog goed herinner hoe te doen. Nu ik zo terug kijk twijfel ik of die Boldenone niet vanaf week 1 meteen er bij moet of niet :S

Week 1-4 | Dbol 40mg per dag een kickstartje
                                Week 1-10 | Test-E 500mg per week
                                Week 5-10 | 600 Boldenone per week
                                Week 11-15 | 30 Anavar per dag om zoveel mogelijk te behouden
                                Week 13-17 | 40 en 20 Nolvadex na-kuurtje. Anavar onderdrukt bijna niks bij mij merkte ik dus extra na-kuur voor Ana is niet nodig op zich.
                                Vindt jou kuur helemaal niet goed in elkaar zitten bro. Effe aan de kant liggen dat je gaat kuren met een hoge BF, ga ik jou gwn advies geven puur op jou kuurschema.

Dianabol als kickstart eerste 4 weken 40mg is helemaal goed.
                                Je wil/gaat boldenone gebruiken. Je zou moeten weten dat bolde de Traagste ester heeft van alle gears. Dus waarom in godsnaam maar 5 weken bold. Ik zou bold Minimaal 12 weken gebruiken, en ik adviseer altijd 14 weken.

Dus ik zou vanaf week 1 bold laten lopen, tot 12-14 weken. Dit samen met Test E. Waarom zou je op anavar willen eindigen. Anavar zou je een harde look geven op het eind, maar je BF is te hoog, dus past niet in deze kuur, en zal ook niks voor je doen. 3 weken na je laatste inj van bold en test 4 weken 20mg nolva gebruiken.

Hopelijk heb je iets aan mijn advies, en zul je ook wat mee doen.
                                Suc6 verder.

PS. Je kuur zou ik dus zo doen:

1-4 40mg dianabol ( mijn voorkeur naar winny)
                                1-14 500 mg Test E
                                1-14 600 mg Bold
                                3 weken na je laatste shit je nakuur beginnen.

Trouwens wat is jou doel eigenlijk met deze kuur? Droger worden neem ik aan?
                                No Pain No Gain

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X