2e kuur... graag advies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    Ik zou ook voor de tweede optie gaan met eventueel nog wat Anavar in de 4 weken na-kuur om zoveel mogelijk te behouden.
    onderdrukt anavar niet dan???

Comment

Anavar onderdrukt, maar vrij licht. Kun je opvangen door 1 week extra nolvadex te nemen. In theorie. Heb het nog niet gedaan, maar ga het ook zo doen.

Comment

FF een update.
        Zit inmiddels in week 10 van mn kuurtje.
        train 4 day split (dag1 borst-rug-biceps dag2 benen-schouders-triceps dag 3 rust dag 4-5 idem 6 en 7 rust) en dat gaat lekkerrrr
        Bankdruk 140 kg squat 170 rest ook flink vooruit in kracht
        weeg 102 kg (bf weet ik niet)
        verder weinig tot geen bijwerkingen, beetje acne, misschien wat dunner haar maar was toch al kaal als wat. Ervaar slechts heel klein beetje testiculaire inkrimping dus ga geen hcg nemen, slechts nolvadex in de nakuur.
        Verder geen zware aggresie aanvallen ofzo, alles chillll.
        Van de Dbol kreeg ik in week 4 weer last van mn onderrug (nieren?)
        Beetje moeite met dieet volhouden, als maar prop vol zitten ligt mij niet zo, maar eet wel lekker door, zo'n 4-5 maaltijden plus weightgainshakes.
        Alle spuiten gingen goed tot een keer ader geraakt, tweede keer prima.
        1 week tussendoor flink gezondigd (paar dagen feesten, weinig trainen en eten) oepsss
        Ben benieuwd of ik in de laatse paar weken nog extra aankom. Hoop uiteindelijk 100 kg netto over te houden.

Cheers!

Comment

Last van je onderrug is waarschijnlijk gewoon de pomp geweest!
          Succes verder...
          Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Ik heb echt t gevoel dat t van de Dbol is, had bij mijn eerste kuurtje ook zoiets, groei als een malle erop maar krijg vanaf week 4 last van mijn rug. Had bij mn eerste kuur 6 weken Dbol gedaan, dat trok ik bijna niet. Zodra ik met die pillen stop is t ook met een paar dagen weg, heb nu nergens last van. Nou ja... na deadlifts wel, maar das normaal he.

Comment

weet zeker dat het van de pomp is. tijdens kuur had ik het na een week al. constant rugpijn. vooral na de deadlift.
              100kg overhouden gaat je niet lukken. als je in je kuur al 'zondigt' ... zelfs met niet trainen. dan ga je zeker na je kuur, als de spullen uitgewerkt raken en dus de terugval komt, de pijn, en dat het zwaar gaat voelen wat nu lekker voelt, raak je de motivatie kwijt en dan moet je jezelf ertoe zetten. dus heb je dat tijdens de kuur al niet top..... is niet zo'n ramp hoor maar zet die 100kg uit je hoofd. stelt alleen maar teleur. alleen vocht zal al een kg of 4 a 5 zijn. (anders heb je geen echte kuur)
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X