sust achter de test

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hoeveelste kuur is dit?

je zit dus op 500mg pw?

Originally posted by GeneralIx View Post
    Of kan het zijn dat je gewoon kut hebt gegeten net zoals de vorige keer waardoor je van je vorige kuur geen reet meer overhield?
    Dit kan! Maar is geen noodzakelijke voorwaarde om gear te laten werken dus ook bijwerkingen ed te hebben

Eet je slecht in een kuur dan ja houdt je er heel weinig van de gains over idd.

3 kg in 6 wkn is wel heeeeel erg weinig idd maar 3 kg :S, lekker he anabolen :S
    met creatine ed zou je 3 kg makkelijk gainen. Vergelijk het eens met de vorige x! Wat is nu het verschil?

Dus ja wat zal het zijn geweest
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

Originally posted by leroyw View Post
      ik ben het met falstyr eens, hoe vaker je gaat gebruiken hoe minder je lichaam er op een gegeven moment op gaat reageren dit zie je vaak bij mensen die maar door en door blijven kuren, en onthou nou goed voor de volgende kuur dat het geen flikker uitmaakt welke kuur je neemt als de samenstelling goed, het gaat erom hoe jou lichaam erop reageert, het kan best zijn dat test e niet goed aanslaat bij je maar die kuurt werkt na het stoppen ook nog een tijd door, je kan wel 30 weken kuren als je dit zou willen maar kan je dan b.v. ook weer 30 weken wachten? naar mate je langer gaat kuren zul je zien dat op het laatst je kuur helemaal niet meer werkt en dat je gewoon op hetzelfde blijft zitten omdat je receptoren gewoon vol zitten ( hgh optie ? )...

Mijn mening is gewoon stoppen en dan over een week of 10 weer eens doorgaan dit verminderd ook de kans op een heftige terugklap waar men depri van zou kunnen worden en waarna je misschien nooit meer dat resultaat haalt omdat je daarna niet meer zo lang gaat kuren.

Als je echt goed wilt kuren en het hele jaar door dan moet je gewoon 4 weken on, 4 weken off het hele jaar door, je zal hier inderdaad nooit zoveel massa mee kweken als met een 10 weken kuur maar onthou dat je ook nooit ver kan terugklappen wat dus inhoud dat je het hele jaar door blijft groeien...( idee misschien ? )

Zo kunnen we nog wel uren doorgaan, maar het is inderdaad denk ik een goed idee om veel te gaan lezen.
      dank je leroy voor de intresante info .ik denk ook als ik na deze kuur nog iets doe dat het hgh gaat zijn spijteg dat het zo veel geld kost

Comment

het kan best zijn dat test e niet goed aanslaat bij je
        Hu ? ? ?
        Testosteron is Testosteron.....E,P ed heeft met de release te maken en niks met de stof zelf.

naar mate je langer gaat kuren zul je zien dat op het laatst je kuur helemaal niet meer werkt en dat je gewoon op hetzelfde blijft zitten omdat je receptoren gewoon vol zitten ( hgh optie ? )...
        Hu? ? ? spul blijft gwoon werken hoor, alsof he zich zelf na 14 wkn uitschakeld haha

Je receptoren zitten vanaf het begin voll......hoe verder je in de kuur komt hoe meer receptoren je krijgt!
        We like it

Comment

Welk merk is je gear?

@onderhandelen

Het blijft gewoon werken? Neem een test e. only kuur voor 10 weken en een op 20 weken.... durf te wedden dat je gains daarna echt minimaal zijn. 20 weken lang door he, dus zonder on/off...

Comment

Originally posted by ketje View Post
            dank je leroy voor de intresante info .ik denk ook als ik na deze kuur nog iets doe dat het hgh gaat zijn spijteg dat het zo veel geld kost
            Want?

Gaan de sterioden dan opeens wel werken

edit: ik zou als ik jou was niet meer kuren maar goed gaan inlezen wat en hoe een medicijn werkt.....welk effect ed het heeft.
            We like it

Comment

Originally posted by ketje View Post
              Idioot dat je bent. Echt een idioot... waarom geen slin?

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                Welk merk is je gear?

@onderhandelen

Het blijft gewoon werken? Neem een test e. only kuur voor 10 weken en een op 20 weken.... durf te wedden dat je gains daarna echt minimaal zijn. 20 weken lang door he, dus zonder on/off...
                golden gear

Comment

@onderhandelen

Nex- waarom gain je de 1e 12 weken zo extreem en daarna maar heeel en heel rustig?

waarom is het lekkerder om rustig aan te gainen ipv heel explosief?

Lekker 12 kg in 12wkn joehoe.......wees realistisch wat denk je zelf dat dat is? kwalitatief of kwantitatief?

Wat denk je zelf dat er na die 12, 10 wkn gebeurt?
                  We like it

Comment

Wat ik denk dat er na die 12/10 weken gebeurt.... dat je minimale gains gaat maken, imo zonde van je geld en kan je beter een tijd off en dan weer on gaan.
                    Als je 12kg in 10 weken aankomt betekent dat eerder waarschijnlijk dat je naturel nog erg ver zou kunnen komen...

Kwaliteit of kwantiteit zeg je? Dat hangt totaal aan de persoon af, training/voeding/rust etc, (ervaring)!
                    Last edited by Nex-; 22-01-2009, 20:48.

Comment

Wat ik denk dat er na die 12/10 weken gebeurt.... dat je minimale gains gaat maken, imo zonde van je geld en kan je beter een tijd off en dan weer on gaan.
                      Als je 12kg in 10 weken aankomt betekent dat eerder waarschijnlijk dat je naturel nog erg ver zou kunnen komen...

Kwaliteit of kwantiteit zeg je? Dat hangt totaal aan de persoon af, training/voeding/rust etc, (ervaring)!
                      haha +1

Wat jij wilt

ik hou er een andere mening op na........

TS...veel suc6 met groeihormonen
                      Last edited by onderhandelen; 22-01-2009, 21:16.
                      We like it

Comment

onderhandelen Toppie antwoorden. Ik kan me er helemaal in vinden.
                        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                          haha +1

Wat jij wilt

ik hou er een andere mening op na........

TS...veel suc6 met groeihormonen
                          Pff bro ik snap je wel.
                          Wanneer je een kuur begint met een dramatische gewicht en je komt 12kg aan in 12 weken kan je er inderdaad vanuit gaan het geen kwaliteit kilo's zijn, (de meeste). Wanneer je tot het uiterste bent gegaan (is dan weer niet te letterlijk bedoeld), en je weet waar je mee bezig bent, je traint keihard en je voedingschema is in orde.... kortom je kan het met ogen dicht... dan ga ik er vanuit dat je kwaliteit kilo's pakt, of het nou 12kg is of 5, zelfde verhaal.

Er zit altijd vocht, vet bij.... Ik snap je wel!

Een ding snap ik niet, vertel jij me maar wat er na die 10/12 weken gebeurt... dat wil ik wel eens weten dan, ik heb mijn antwoord al gegeven.... niet als een feit maar als een mening, weet je genoeg.

Comment

Originally posted by kees View Post
                            onderhandelen Toppie antwoorden. Ik kan me er helemaal in vinden.
                            Thnx m8.....iemand die mij begrijpt

Wanneer je een kuur begint met een dramatische gewicht
                            Damn m8, das een geprogrammeerde antw.
                            Je hebt mensen die van nature aankomen en mensen die niet aankomen.

Of je veel vocht en vet gaat vast houden.....is middelen gerelateerd....je voeding......en voor een heeel groot gedeelte dosis afhankelijk.

Ga je overdoseren krijg je zeker weten conversie/ oestrogene werking.

Dosis bepalen is zeer moeilijk. Een kunst/ vak appart.

Een ding snap ik niet, vertel jij me maar wat er na die 10/12 weken gebeurt... dat wil ik wel eens weten dan, ik heb mijn antwoord al gegeven.... niet als een feit maar als een mening, weet je genoeg.
                            De grap is dat er niets meer of minder gebeurt als wat steroĂŻden horen te doen en dat is werken of dacht jij dat de werkzaamheid na 12 stopt?
                            We like it

Comment

Edit post:

Je bent er overigens nooit klaar voor....of je nou 90 of 50 kg weegt.
                              We like it

Comment

Zeker niet mee eens....

Onderhandelen ik heb het niet heel vaak maar ik vind je nou een beetje dom lullen als ik het eerlijk mag zeggen.....

voorbeelden van ik snap het niet !!

Hu ? ? ?
                                Testosteron is Testosteron.....E,P ed heeft met de release te maken en niks met de stof zelf.

Tuurlijk heeft het temaken met hoe je lichaam op een bepaalde anabool werkt, dat ie gaat werken is duidelijk maar het kan wel zo zijn dat ie op test e slecht reageert, en het spul blijft natuurlijk niet werken anders zou iedereen net zo goed het hele jaar kunnen blijven doorkuren zonder te stoppen.... Vol = Vol receptoren.
                                Ik heb er een heel artikel over geschreven, misschien het lezen waard?
                                http://forum.bodynet.nl/anabolen/303...-anabolen.html
                                Ik denk dat je niet helemaal weet waar je over praat dat is niet zo erg, maar ik denk dat nex op dit punt wat beter weet waar ie over praat.
                                No hard feelings want je bent voor mij zeker een aanwinst hier op het board.

Hu? ? ? spul blijft gwoon werken hoor, alsof he zich zelf na 14 wkn uitschakeld haha

Je receptoren zitten vanaf het begin voll......hoe verder je in de kuur komt hoe meer receptoren je krijgt!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X