sust achter de test

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Lieve leroyw.....

1. ik vindt het best dat je mij dom vindt lullen.....moet je zelf weten

zulk soort uitlatingen zal ik nooit gebruiken dat voorop gesteld.

2. Zo 1 simpele redenering als vol is vol, heb ik in tijden niet gezien.

3. Je maakt gebruik van oude bronnen.

4. Als je verstand van zaken had en logisch kon redeneren dan had je dat niet gezegd.

5. Wij hebben het over hormonen......1 van de krachtigste boodschappers.....ze werken heel goed en bijna altijd.

De keren dat het niet werkt tja wie zal het zeggen waar dat aan ligt......

Zeer waarschijnlijk aan de persoon die 10 voudige, aan wat zijn eigen lichaam aan hormonen produceert.....injecteert.

Of aan zijn voeding, want anabolen werken alleen als je het voed met kwalitatieve voeding.

met vriendelijke groet OH
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

niet aanvallend

Ik bedoel het niet aanvallend maat want nogmaals vind je een aanwinst voor het board...

HgH doet inderdaad wat jij schrijft maar anabolen niet, nogmaals receptoren worden niet aangemaakt met anabolen dat is genetisch vastgelegd hoeveel je er hebt.

wat je over voeding zegt is zeer zeker waar, veel mensen verneuken het inderdaad door niet goed te trainen,eten of rusten. 100 % mee eens.

Ik heb ook gezegd in mijn antwoord dat het altijd werkt ja, maar ook dat elk lichaam anders reageert op een bepaalde stof of dat nou deca of testosteron is.

ik heb zelf wel eens 17 weken achter elkaar gekuurd en op een gegeven moment is het gewoon klaar, je behoud je kracht maar er komt niets meer bij dus onzin om door te spuiten.

Nogmaals ik ben het 100 % met je eens dat de personen die gebruiken vaak niet goed gebruiken maar dit is voor iedereen anders.

Jij zegt oude bronnen... het is nog nooit gebeurd en nu zouden ze inneens hebben uitgevonden dat anabolen nieuwe receptoren aanmaken? als dat zo was waarom houd niemand er op de lange duur iets aan over dan en gaat hij altijd weer naar zijn oude patroon als ie helemaal stopt met fitness en voeding en dergelijke...

Geloof me maat ik zeg het uit ervaring, HET KAN NIET....

Comment

Hehe je weet toch wel dat AS igf levels verhogen?

Weliswaar niet zo goed als dat je igf neemt.

Ik spreek ook uit ervaring heb iemand gezien die 7 mnden heeft gekuurd met alleen as en groei zat er in hoor.

Vond dit raar heb dus naar verklaring(en) gezocht. Ik dacht namelijk ook vol is vol....er wordt niets nieuws aangemaakt
        Last edited by onderhandelen; 23-01-2009, 20:26.
        We like it

Comment

7 maanden

Tja ieder zijn eigen ervaring maat, maar op hetzelfde product blijven zitten zonder verandering gaat niet werken....

Ik ben het gewoon totaal niet eens met jou mening, maar ja daarom is het ook een forum...

Jij jou ervaring en ik mijn ervaring......

ik zeg dat het niet zo is.... jij zegt dat het wel zo is..... de mensen moeten zelf maar bepalen waar ze in geloven en geeft misschien aan dat ze goed moet gaan lezen....

receptoren zijn dna bepaald maat.......met a.s. zijn die niet te vermeerderen...

Comment

leuke manier van benaderen heb jij........mijn mening? neen maat niks mening....wat dacht je dat dit zomaar opeens in mn kop is gevlogen.

Ik werd op een dag wakker en dacht.....Steroïden doen aan receptor vermeerdering

ik zeg dat het niet zo is.... jij zegt dat het wel zo is..... de mensen moeten zelf maar bepalen waar ze in geloven en geeft misschien aan dat ze goed moet gaan lezen....
            Mischien moet je zelf iets beter/ meer lezen ipv vasthouden op maar 1 document, genaamd bodybage.nl

receptoren zijn dna bepaald maat.......met a.s. zijn die niet te vermeerderen...
            Neen maat de cel zelf bepaald of er meer of minder receptoren aanwezig zullen zijn. Das afhankelijk van de stimulering......dus bij te veel stimulans gaat het naar beneden geschroefd worden, bij te weinig stimulans gaat het naar boven geschroefd worden.

Hoe verklaar je dit dan?

We conclude that low-dose Testosterone supplementation for 26 wk increases spontaneous nocturnal GH secretion and morning serum IGF-I concentrations in healthy older men.
            CONCLUSIONS: Androgens stimulate trabecular and cortical bone modeling and increase muscle weight independently from either systemic or local IGF-I production.
            Estradiol levels of girls and testosterone levels of boys differed significantly between stages, and in both sexes, serum IGF-1 levels and IGF-1/IGFBP-3 ratios were significantly correlated with sex steroid levels.
            En zo kan ik een heeeel waslijst aan onderzoeken naar voren halen......wat heb je er uiteindelijk aan als je vast blijft houden aan dat 1ne document van bodypage.

Bekennen dat je iets niet weet is ook een kunst. Ik wist dit bijvoorbeeld ook niet tot ik er op gewezen werd door mensen die er meer verstand van hadden......en ja ik heb bekend dat ik dit niet wist.......en vriendelijk bedankt voor de nieuwe kennis die ik toegereikt heb gekregen.
            Last edited by onderhandelen; 24-01-2009, 16:30.
            We like it

Comment

Onderhandelen, je zit hier te zeveren gab. Alle drie de "onderzoeken" hebben totaal geen ene reet te maken met receptoren, laat staan de vermindering of vermeerdering ervan in relatie tot het toedienen van hormonen.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Generaaaal, Je loopt de boel hier te fucken..........

Als Testosterone, je Igf of Gh waarden kan laten stijgen.....wat denk jij dat er dan gebeurd?..........precies

Er zijn ook onderzoeken waarvan rechtstreeks relatie is tussen AS en receptor is.

Dus zeveren tja Generaal.

Laat mij dan maar lekker zeveren hahaha
                We like it

Comment

Als Testosterone, je Igf of Gh waarden kan laten stijgen.....wat denk jij dat er dan gebeurd?..........precies
                  Dan is er een interactie tussen testosteron en diens receptoren, en dit heeft een verhoging van andere hormonen tot gevolg.

Dat heeft echt geen reet te maken met of er nu meer receptoren bijkomen of juist niet.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Scherp Atta!

Comment

Hmmmm dan zou ik als ik jou was ff studeren op wat HGH/IGF doet.

Waarom men dit toepast in de BB wereld.
                      We like it

Comment

Hierbij wil ik toevoegen dat je lichaam een systeem is.

Dus lineair causaliteit (denken) is verleden tijd uit den boze.....het is niet A>B en de rest bestaat niet.

Je krijgt dus een actie, reactie patroon.

circulaire causaliteit (denken) A>B>B>A of A>B>C>enz enz

ff wat definiëren, voor dat wij daar discussie over gaan krijgen.

Een systeem is een samenstel van elementen dat als geheel
                        functioneert door de onderlinge afhankelijkheid van de elementen en dat voor de betrokken elementen bepaalde functies vervult.De onderlinge relaties vormen het wezen van het systeem.
                        De bloedsomloop of de stofwisseling van het systeem wordt niet
                        gevormd door de eigenschappen van de individuen die deel uitmaken van het systeem, maar door de betrekkingen die deze individuen onderling met elkaar onderhouden.het gaat om de betrekkingen tussen de delen. Bij een systeem gaat het om de betrekkingen en het patroon dat die betrekkingen met elkaar vormen. Het gaat om de configuratie en de totaalstructuur van het geheel.
                        ‘Alles hangt met alles samen.’alles hangt met alles samen
                        De voorstelling van een mobile, een driedimensionale, voortdurend bewegende constructie met touwtjes en balkjes, waaraan glazen of metalen figuren hangen, is een treffende metafoor voor dit systeemkenmerk. Bij zo’n mobile hangt namelijk alles met alles samen.

Bron: Anders kijken, Theorie en praktijk van de Systeembenadering.
                        Last edited by onderhandelen; 24-01-2009, 19:09.
                        We like it

Comment

gaaaap

vriend luister goed, jij probeert hier nu wel te doen of je alles weet, terwijl je alleen maar je studies op lezen baseert want kwa ervaring mis je denk ik nog genoeg met ook dank aan Atta want die begrijpt denk ik wel wat er bedoelt word....

Ik heb wel eens vaker gezegd dat ik misschien makkelijk praat over dingen maar na zoveel jaar in dit vak weet ik echt wel een beetje waar ik over lul...

ik denk dat je misschien iets door elkaar haalt of misschien bedoel ik wel wat anders....

Receptoren kunnen inderdaad gevuld worden ja en ligt precies aan de persoon hoe dit gedaan word, dit is dus voor iedereen anders, receptoren kunnen zichzelf niet aanmaken NOGMAALS dit is genetisch vastgelegd, voorbeeld van waarom mensen hgh gaan gebruiken...

Als jij 1000 receptoren in lichaam hebt en er komen anabolen in je lichamen zullen de receptoren zich gaan vullen, misschien worden er maar 500 geactiveerd en door bepaalde middelen kan je de 1000 halen bij wijze van maar het zullen er nooit meer dan 1000 worden met a.s.
                          Ik heb geen zin om in elke mail op ieder detail in te moeten gaan om het jou duidelijk te maken, daarom zeg ik laat het jou mening blijven en mijn mening blijven zo blijven we allebei tevreden ik vind persoonlijk alleen dat als er mensen zijn die er geen verstand van hebben jij ze aanspoort op langer gebruik dan nodig is dat is wat ik niet zo goed vind...

Om op het topic dus terug te komen, je kan wel blijven kuren maar op een gegeven moment zegt je lichaam hooo stop en dan kan je wel blijven doorspuiten maar dat heb gewoon geen zin, je moet je lichaam weer laten regeneren waarna je alles weer opnieuw kan activeren.
                          Maar ok ik heb er genoeg over gepraat of je moet met iets zinnigs komen waarvan je mij van me mening kunt veranderen, ik snap best dat je je best doet maar je moet denk ik wel even beter gaan lezen wat receptoren zijn en niet alles klakkeloos overnemen... Nogmaals onderhandelen toch vind ik het leuk dat je hier bent want je doet wel met alles ontzettend je best en zoals je zelf al zei, je kan altijd bijleren dat kan iedereen in deze sport maar het is iets wat je niet in een paar jaar leert door alleen maar over steroiden te gaan lezen er komt veel meer bij kijken maat...

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                            ik ben het met falstyr eens, hoe vaker je gaat gebruiken hoe minder je lichaam er op een gegeven moment op gaat reageren dit zie je vaak bij mensen die maar door en door blijven kuren, en onthou nou goed voor de volgende kuur dat het geen flikker uitmaakt welke kuur je neemt als de samenstelling goed, het gaat erom hoe jou lichaam erop reageert, het kan best zijn dat test e niet goed aanslaat bij je maar die kuurt werkt na het stoppen ook nog een tijd door, je kan wel 30 weken kuren als je dit zou willen maar kan je dan b.v. ook weer 30 weken wachten? naar mate je langer gaat kuren zul je zien dat op het laatst je kuur helemaal niet meer werkt en dat je gewoon op hetzelfde blijft zitten omdat je receptoren gewoon vol zitten ( hgh optie ? )...

Mijn mening is gewoon stoppen en dan over een week of 10 weer eens doorgaan dit verminderd ook de kans op een heftige terugklap waar men depri van zou kunnen worden en waarna je misschien nooit meer dat resultaat haalt omdat je daarna niet meer zo lang gaat kuren.

Als je echt goed wilt kuren en het hele jaar door dan moet je gewoon 4 weken on, 4 weken off het hele jaar door, je zal hier inderdaad nooit zoveel massa mee kweken als met een 10 weken kuur maar onthou dat je ook nooit ver kan terugklappen wat dus inhoud dat je het hele jaar door blijft groeien...( idee misschien ? )

Zo kunnen we nog wel uren doorgaan, maar het is inderdaad denk ik een goed idee om veel te gaan lezen.

als jij dat nu ook eens zou doen wat je nu zegt dan zul jij ook nog eens keer groeien.

Comment

Weetje wat de hele grap is van dit verhaal....

1. Je speelt op de man. Das zielig.....op de inhoudt aub....je weet helemaal nix van mij.

2. Leuk dat je Atta aanhaalt......maar Atta heeft nog nooit een ampul aangeraakt.....laat staan gekuurd.

3. Ben hier niet om jou te overtuigen of van mening te laten veranderen.

4. Dit soort onzin kan je aan nieuwelingen verkopen ja.

het kan best zijn dat test e niet goed aanslaat bij je
                              Mijn antwoord is vrij duidelijk.

Originally posted by onderhandelen View Post
                              Hu ? ? ?Testosteron is Testosteron.....E,P ed heeft met de release te maken en niks met de stof zelf.
                              naar mate je langer gaat kuren zul je zien dat op het laatst je kuur helemaal niet meer werkt en dat je gewoon op hetzelfde blijft zitten omdat je receptoren gewoon vol zitten ( hgh optie ? )...
                              Hier ook een duidelijk antwoord.

Originally posted by onderhandelen View Post
                              Hu? ? ? spul blijft gwoon werken hoor, alsof he zich zelf na 14 wkn uitschakeld haha. Je receptoren zitten vanaf het begin voll......hoe verder je in de kuur komt hoe meer receptoren je krijgt!

5. Blijf bovenstaande bullshit maar verkopen.

6. Tevens leef jij op je natuurlijke Testosteron productie jaar in jaar uit. Moet je na gaan als je jaren lang verhoogde spiegels hebt.

7. Up 2 the next 10 jears leroyw

Ik ga niet meer in op deze discussie.........jij reageerd met dat "men misschien niet reageert op Testosteron enanthaat"....neen hoe stom kan je zijn om dat te opperen.

maat Testosteron is Testosteron......het werkt en goed ook.

Ik moet de eerste persoon nog tegen komen die niet reageer op testosteron......een lichaamseigen stof.....waar je lichaam op functioneert.

Je hele mannelijkheid is gebaseerd op Testosteron.....en dan kom jij vertellen men misschien niet reageert op Testosteron.....ben/wordt je er immuun voor ofzo?

Je begrijpt zelf toch ook wel dat dit de grootste lariekoek is dat er bestaat.

Als je Testosteron uitschakelt wordt je ziek, daaraan kan je zien hoe goed Testosteron is en werkt.

Ik heb mn praatje gedaan, wat jij vindt moet je zelf weten. Ik ga er in ieder geval niet meer op in.

Veel suc6 verder no hard feelings.
                              Last edited by onderhandelen; 25-01-2009, 01:19.
                              We like it

Comment

Iemand die zoooo veel jaren ervaring heeft, jaren Anabolen Sterioden spuit, komt zeggen dat de Basis stof Testosteron.......waar mannen op leven, waar nu in dit geval 10 voudige gebruikt wordt, misschien niet werkt/misschien niet aanslaat .

Come one gekker moet het niet worden

het kan best zijn dat test e niet goed aanslaat bij je
                                We praten hier over hormonen......niet over m&m's. Hormonen werken ook op de lange termijn.

Er worden hier vrouwen compleet omgebouwd tot MAN op Testosteron, die (moeten het) gebruiken jaar in jaar uit.

Lig echt krom van het lachen.......ik heb veel gekke shit gezien maar dit.

Hou er jou mening op na.....en ik die van mij
                                Last edited by onderhandelen; 25-01-2009, 01:50.
                                We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X