vraagje voor een collega

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by JN83 View Post
    okey, bedankt allemaal voor het advies, ik zal het hem vertellen.
    maar ja of ie wil luisteren....
    Luisteren is altijd een probleem.
    Als hij een goed eetschema en sportschema heeft met wat L-Leucine er in dan is zijn spierverlies minimaal. Zodra hij dan rond de 15% is geraakt door discipline zou hij Test-E met Primobolan kunnen proberen, maar dat zijn injecties en wilt hij niet. Eerst maar op discipline, want als hij anavar/winstrol of zo gaat gebruiken zonder dat en een fatsoenlijk eet/sport schema komt hij nog nergens. Zeker op zijn leeftijd is het harder werk.

Comment

Vertel je 'collega' maar dat hij mitotropin of een andere fatburner kan gebruiken om af te vallen. Als hij het goed en gedisciplineerd doet is hij met een maandje zo 5-9 kilo kwijt aan vet.
      "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

Originally posted by BdeB View Post
        Vertel je 'collega' maar dat hij mitotropin of een andere fatburner kan gebruiken om af te vallen. Als hij het goed en gedisciplineerd doet is hij met een maandje zo 5-9 kilo kwijt aan vet.
        u mad?
        Groeten

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
          Ik heb zo'n vermoedendat het niet voor een collega is...
          Originally posted by Roy P View Post
          Hier gaan we je helaas niet mee helpen. Hij (of jij) doet maar wat research.

Ik ook.
          Ja dus??? Help hem gewoon of kom gewoon geen bullshit posten.

Comment

diëten en minimaal 2 maanden veel aan cardio doen en ook krachtraining
            die bf moet echt flink omlaag eerst voordat hij aan kuren mag denken

Comment

Originally posted by BdeB View Post
              right...Als dit waar is, waarom hebben zoveel mensen dan last van overgewicht...doe ff normaal, 5 kg vet op een maand...
              Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

9 is misschien ie**************** te veel, maar 5 KG is te doen in een maand. Je bent dan wel aan de crashende kant.

Comment

Originally posted by Sinner View Post
                  9 is misschien ie**************** te veel, maar 5 KG is te doen in een maand. Je bent dan wel aan de crashende kant.

5kg vet haha you mish
                  Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post

5kg vet haha you mish
                    leuk beestje!

had ik het over 5 kg vet? nee. 5 kg lichaamsgewicht(vet, spier, water)? ja.
                    Leg 's uit waarom dat niet zou kunnen?

Comment

5kg kun je alleen verliezen als je ook veel te verliezen hebt. Ik heb bijvoorbeeld een 30-35kg lichaamsvet om mee te zeulen. Dan is het inderdaad mogelijk 1kg vet per week te verliezen. Maar iemand die lager in vet% zit zal automatisch ook minder vetmassa verliezen. Ondanks dat beide personen even veel vet% per maand verliest.

5kg verliezen als je ook vocht mee telt is natuurlijk geen reet aan. Eet een week lang bijna tot geen koolhydraten en je zit er al bijna aan. Maar dan kan je ook niet echt bepaald fatsoenlijk meer trainen met spieren die geen vocht vasthouden. Dus of dat nu zo slim is om te doen...

Comment

Als jij 86kg weegt en 1.76m lang bent kan jij best wel in een maandje 5kg verliezen. Je moet alleen wel een heel goed voedingsschema hebben, een goede fatburner en lekker veel sporten! De maanden daarna zal je alleen steeds minder verliezen, omdat je, zoals Falstyr zegt, minder gewicht hebt om kwijt te raken.

En inderdaad is het niet 5kg puur lichaamsvet, maar ook wat vocht en een klein beetje spier.

Comment

Originally posted by Sinner View Post
                          leuk beestje!

had ik het over 5 kg vet? nee. 5 kg lichaamsgewicht(vet, spier, water)? ja.
                          Leg 's uit waarom dat niet zou kunnen?
                          Jij quote die gast die het wel had over 9kg vet en jij gaat door met alleen 5kg te noemen, dus ging ik daarvanuit.

Goede topic hijack trouwens.
                          Groeten

Comment

Ik had het over 5-9kg.. Maar goed, 7.5kilo zou best wel kunnen als jij 4-5 dagen in de week naar de sportschool gaat, met een goed voedingsschema en een goede fatburner... Dat is dan natuurlijk niet puur vet, maar ook wat vocht een een beetje spier.
                            Vergeet niet dat hij een hoog vetpercentage heeft van 23 of 24%? Met een stuk lager vp zal je dat indd niet gaan lukken...

Comment

Hey allemaal bedankt voor jullie reactie's,

heb inmiddels op hem ingesproken en hij ziet wel in dat hij eerst wat vet moet kwijt raken, en is ook al begonnen met cardio trainingen en kracht training met veel reps enz, voedingsschema heeft hij ook al aangepast minder KH. hij wil dit in iedergeval tot het begin van het nieuwe jaar volhouden en als zijn BF dan rond de 15 zit, wil hij weer een stomba kuurtje doen...

hij heeft trouwens zijn bf nog eens oplaten meten en bleek toen op 28 te zitten.., daar schrok hij wel van haha.

ik laat het wel even weten als hij zijn doel tegen die tijd bereikt heeft of niet...
                              Last edited by JN83; 26-09-2010, 00:08.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X