Behoudt spiermassa na langdurige pauze.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Misterfit View Post
    De enige mogelijkheid om meer spiercellen te krijgen is door AS zover ik weet. Het aantal spiercellen dat je naturel hebt staat genetisch vast en er zullen er ook niet meer bij komen als je traint, de spiercellen kunnen slechts versterkt/dikker worden.
    Bedoel je niet HGH ipv AS.

@Asley: AS bouwt de spieren toch niet op, het stimuleert enkel de opbouw van de spieren, maar de spieren bestaan uit hetzelfde materiaal.
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

De enige mogelijkheid om meer spiercellen te krijgen is door AS zover ik weet. Het aantal spiercellen dat je naturel hebt staat genetisch vast en er zullen er ook niet meer bij komen als je traint, de spiercellen kunnen slechts versterkt/dikker worden.
      hmm, klopt niet volgens wat ik al gelezen en gehoord heb.
      AS kan je toch niet terug naar het embryonaal stadium brengen?
      AS heeft zelfde werking als test in ons lichaam.
      De myofibrillen kunnen zich delen waardoor onze spiercellen meer kracht zullen kunnen genereren. Myofibrillen die dikker worden, zorgen dan voor meer massa.
      Daarom ook dat kracht en massa niet gerelateerd zijn tot elkaar.
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

AS als in Test en andere anabolen zorgen voor groter spiercelvolume.

HGH kan nieuwe spiercellen kweken. Vandaar dat dit ook zorgt dat je bijna oneindig door kan groeien.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
          Bedoel je niet HGH ipv AS.
          >Testosteron > igf / hgh waarden.

Originally posted by Kevster View Post
          HGH kan nieuwe spiercellen kweken. Vandaar dat dit ook zorgt dat je bijna oneindig door kan groeien.
          vraag ik mij af. op een gegeven moment kan je lichaam t niet meer corrigeren
          Last edited by onderhandelen; 06-09-2010, 21:33.
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it

Comment

Hmmm, ik ken het verschil tussen HGH en AS niet. Wist alleen dat de spiercellen niet meer toenemen, tenzij je er een bepaalde stofje voor gebruik.

Comment

Wist alleen dat de spiercellen niet meer toenemen, tenzij je er een bepaalde stofje voor gebruik.
              Spinazie

We like it

Comment

geen zin om alles te lezen, maar tis simpel: je heb je genetische max. die behaal je met kuren sneller dan zonder. maar eenmaal behaald, zal je niet meer spieren kweken. alleen met as kan je ze wel laten groeien. dus die ene spiercel wordt dikker. die zal ook sneller dunner worden dan de niet met as opgepompte, maar uiteindelijk zullen ze weer allebei net zo groot zijn.

met gh is het anders. dan komen er wel spiercellen bij. dit betekent dus dat je groter blijft. dus ook na niet meer kuren/ trainen. maar of je dat wilt...... (denk aan gh buik met mager lichaam )
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X