Injecteren mislukt help!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Injecteren mislukt help!

Ik wou net injecteren boven been prink 4CM me boven been in maar er komt geen lucht in de spuit ook geen bloed? Wat moet ik nu godverdomme doen ik durf niet te injecteren heb ik het zover doe ik het fout... iemand enig idee hoe dit kan geen lucht of bloed als ik terug haal

EDIT.

Ik ga niet eens een poging wagen om te helpen.

Comment

Aspireren is het terugtrekken van de spuit nadat deze in het spierweefsel zit. Indien er zich bloed in de spuit bevind, dan zit de naald in een bloedvat of ader. De toediener dient dan op een andere plaats te injecteren.

Als je dus wel bloed in je spuit hebt zit je in een ader. Inspuiten van A.S in een ader kan dodelijke gevolgen hebben.
      Lekker bezig!!!!
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ja maar hij trekt dus geen bloed. Mocht je in een bloedvat zitten, zou dat gepaard gaan met veel pijn.

heb je al geinjecteerd?

Comment

Originally posted by gameface View Post
          Ja maar hij trekt dus geen bloed. Mocht je in een bloedvat zitten, zou dat gepaard gaan met veel pijn.

heb je al geinjecteerd?
          Weet ik, betekent dus dat er niks aan de hand is.....en gewoon in een spier zit. Als hij wel bloed had gezien en in had gespoten had hij echt een probleem kunnen hebben.

Comment

Ik hoop zo dat hij niet in zn bloedvat heeft geinjecteerd...

Anders krijg bb weer een slechte naam.

Comment

wat krijg je dan in je spuit als er geen lucht of bloed komt????

Of bedoel je dat je hem niet kan terugtrekken omdayt je te weinig kracht kan zetten ofzo?
              eat eat eat and look like a freak!

Comment

WTF ik begrijp soms echt niet waar sommige gasten mee bezig zijn!

Leer voordat je eraan begint.
                je had al moeten weten wat er allemaal kan gebeuren bij het injecteren voordat je die spuit had gezet!
                ga eerst eens goed googlen naar een injectie cursus online.
                Ik zal je een klein beetje opweg helpen.
                2e quadrant van je bil en je bovenbeen zijn het veiligt om te injecteren(hier lopen de miste zenuwen en bloedvaten nl).
                Als de spuit erin zit en je trek de trekker terug(aspireren)en je zuigt bloed op, haal je meteen de spuit eruit en zet je hem overnieuw.
                Aspireer je en zuig je niks op(gaat meestal ook wat zwaarder als de naald in een spier zit)dan duw je je gear erin.

Echt fout dit eigenlijk maarja..............
                Face your demons...........

Comment

ik zou zeggen: lazer op van dit forum. je plaatst enkel kut posts om de mensen hier een beetje bezig te houden. zou bijna zeggen dat je iemand van het anorexia forum bent die terug komt zieken als wraak voor wat enkele leden daar hebben gedaan.
                  get a life
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by gameface View Post
                    Ik hoop zo dat hij niet in zn bloedvat heeft geinjecteerd...
                    Hij zegt dat er niks in die spuit komt.....likt me dan sterk dat hij in een bloedvat zit.

En dit soort zaken komen vaker voor dan wij denken. Je hoort en leest er alleen nooit wat over omdat dit niet iets is om aan de grote klok te hangen.

Als bruce boos is dan weet je zeker dat je het hebt verpest.....slimmerik

Comment

Dacht dat de ts een blessure had en niet kon trainen.

Comment

Dit was de eerste keer injecteren en heb 2 naalden verkloot door het ergens opteleggen of aanteraken, 1e keer injecteren ging niet zo lekker 2e poging is geslaagd, testosteron enthanaat geen pijn en het injecteren voel je nog minder van dan als je * redelijk zacht in je been knijpt,
                        !!

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                          Dacht dat de ts een blessure had en niet kon trainen.
                          Het was geen blesure, Mijn borst is het enige waar ik nog last van heb, De dokter zij je kan gewoon trainen alleen je borst heeft nog wel een kleine week rust nodig, Waarschijnlijk kwam de pijn van de oxy's waar gister mee gestopt ben!

Comment

Jongen Fransje we hadden geadviseerd even te stoppen met kuren, nu verkloot je het helemaal voor jezelf.
                            Laat het minimaal een maand liggen en ga je dan eerst opnieuw en goed voorbereiden.

Je ziet nu de reacties, die zijn er niet om je te zieken of af te zeiken, maar ondat het niet goed gaat op die manier man.

Laat de kuur nou even voor wat het is en ga vanaf januari op z'n vroegst opnieuw kijken en overwegen.
                            1e Masters Superbody YBF 2011!
                            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                              Jongen Fransje we hadden geadviseerd even te stoppen met kuren, nu verkloot je het helemaal voor jezelf.
                              Laat het minimaal een maand liggen en ga je dan eerst opnieuw en goed voorbereiden.

Je ziet nu de reacties, die zijn er niet om je te zieken of af te zeiken, maar ondat het niet goed gaat op die manier man.

Laat de kuur nou even voor wat het is en ga vanaf januari op z'n vroegst opnieuw kijken en overwegen.
                              Tja daar heb je een punt, En als morgen het trainen morgen niet lukt dan stop ik er ook een paar weken mee en ik snap die reacties wel, Tevens was dit mijn eerste injectie en ben ik blij dat een oorbel schieten 10x erger is dan injecteren,

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X