Ik wou net injecteren boven been prink 4CM me boven been in maar er komt geen lucht in de spuit ook geen bloed? Wat moet ik nu godverdomme doen ik durf niet te injecteren heb ik het zover doe ik het fout... iemand enig idee hoe dit kan geen lucht of bloed als ik terug haal
Injecteren mislukt help!
Collapse
X
-
Aspireren is het terugtrekken van de spuit nadat deze in het spierweefsel zit. Indien er zich bloed in de spuit bevind, dan zit de naald in een bloedvat of ader. De toediener dient dan op een andere plaats te injecteren.
Als je dus wel bloed in je spuit hebt zit je in een ader. Inspuiten van A.S in een ader kan dodelijke gevolgen hebben.
Lekker bezig!!!!ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by gameface View PostJa maar hij trekt dus geen bloed. Mocht je in een bloedvat zitten, zou dat gepaard gaan met veel pijn.
heb je al geinjecteerd?ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
WTF ik begrijp soms echt niet waar sommige gasten mee bezig zijn!
Leer voordat je eraan begint.
je had al moeten weten wat er allemaal kan gebeuren bij het injecteren voordat je die spuit had gezet!
ga eerst eens goed googlen naar een injectie cursus online.
Ik zal je een klein beetje opweg helpen.
2e quadrant van je bil en je bovenbeen zijn het veiligt om te injecteren(hier lopen de miste zenuwen en bloedvaten nl).
Als de spuit erin zit en je trek de trekker terug(aspireren)en je zuigt bloed op, haal je meteen de spuit eruit en zet je hem overnieuw.
Aspireer je en zuig je niks op(gaat meestal ook wat zwaarder als de naald in een spier zit)dan duw je je gear erin.
Echt fout dit eigenlijk maarja..............Face your demons...........
Comment
-
ik zou zeggen: lazer op van dit forum. je plaatst enkel kut posts om de mensen hier een beetje bezig te houden. zou bijna zeggen dat je iemand van het anorexia forum bent die terug komt zieken als wraak voor wat enkele leden daar hebben gedaan.
get a lifeeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by gameface View PostIk hoop zo dat hij niet in zn bloedvat heeft geinjecteerd...
En dit soort zaken komen vaker voor dan wij denken. Je hoort en leest er alleen nooit wat over omdat dit niet iets is om aan de grote klok te hangen.
Als bruce boos is dan weet je zeker dat je het hebt verpest.....slimmerikความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostDacht dat de ts een blessure had en niet kon trainen.
Comment
-
Jongen Fransje we hadden geadviseerd even te stoppen met kuren, nu verkloot je het helemaal voor jezelf.
Laat het minimaal een maand liggen en ga je dan eerst opnieuw en goed voorbereiden.
Je ziet nu de reacties, die zijn er niet om je te zieken of af te zeiken, maar ondat het niet goed gaat op die manier man.
Laat de kuur nou even voor wat het is en ga vanaf januari op z'n vroegst opnieuw kijken en overwegen.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by marnop View PostJongen Fransje we hadden geadviseerd even te stoppen met kuren, nu verkloot je het helemaal voor jezelf.
Laat het minimaal een maand liggen en ga je dan eerst opnieuw en goed voorbereiden.
Je ziet nu de reacties, die zijn er niet om je te zieken of af te zeiken, maar ondat het niet goed gaat op die manier man.
Laat de kuur nou even voor wat het is en ga vanaf januari op z'n vroegst opnieuw kijken en overwegen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 hour ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment