Originally posted by Falstyr
View Post
Eerste kuur 19 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by mobman View PostSorry snuff geen offence tegen onze ZOGEZEGDE sterke man falstyr maar zo sterk vind ik hem nu toch ook niet .Als ik zijn stats bekijk bp 155 1x, mp 105kg 1x zijn squad 1x220 dan zijn mijn stats evenwaardig(ik doe 6x iets minder maar als ik 1x zou doen geraak ik zeker over hem) en ik weeg 29kg minder en fiets nog 14h of meer per week bij mijn bb training .En hij is 15 jaar jonger .:-)Dus voor mij is ie niet zo sterk , wel een sterke mond.Ik wil zijn conditie ook eens zien hem 100m zien lopen of 80km zien fietsen etc...wedden dat ie na een set van 6x 180 squad 5min staat te puffen ;-)
Post zelf ook eens een filmpje? Wat doe jij verder behalve wat fietsen en trainen? Walk jij ook daadwerkelijk de walk.
Als jij een low life bent zonder baan of studie, tja dan is het ook niet zo moeilijk allemaal he. Beetje fietsen en trainen kan iedereen dan wel.Squat 5 x 147.5
Bench 5 x 122.5
Deadlift 5 x 180
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostDat zijn toch weer een paar sterke woorden.
Tsja, ik begrijp niet dat ze de 1RM zo enorm belangrijk vinden.
1rpm dient tot niets , als je 6tot 8 x 100kg kan duwen bij een bp moet je ongeveER 20% bijrekenen om je max1rm te weten dus als ik 20% bijtel bij mijn 6reps kom ik over onze sterke man .:-) Dit zijn geen sterke woorden maar de waarheid.
Comment
-
Originally posted by FlorisPL View PostProbleem is echter wel dat hij in het verleden filmpjes hebt gepost van zijn lifts en daadwerkelijk een aantal wedstrijden heeft gedraaid.
Post zelf ook eens een filmpje? Wat doe jij verder behalve wat fietsen en trainen? Walk jij ook daadwerkelijk de walk.
Als jij een low life bent zonder baan of studie, tja dan is het ook niet zo moeilijk allemaal he. Beetje fietsen en trainen kan iedereen dan wel.Last edited by mobman; 07-05-2011, 11:15.
Comment
-
-
Originally posted by El Magico View Posthaha dat begrijp ik, maar hoe kunnen wij dan checken welke wielerwedstrijden jij hebt gewonnen?
Heb toch alle grote klassiekers gereden en de tour en de rv Italie uitgereden . Dus voor mij betekent dat al genoeg als je weet wat je daar allemaal voor moet opofferen:-)Een goeie helper traint even hard als een winnaar en doet ook alles ervoor , zonder goeie helpers winnen de kopmannen niet .Indien vdb het gat op andy niet toerijdt inde amstel wint Gilbert nooit de amstel:-) Indien Devolder 2 jaar geleden niet in de ploeg van Boonen zat en toen ie wegging en de quik step ploeg alles stillegde en op iedereen die probeerde wegtegaan terughaalde won hij nooit de rvv.Wielrennen is een individuele sport maar de helpers zijn heel belangrijk voor de kopmanen (voor massasprints etc.. of om de kopman gans de wedstrijd uit de wind te zetten etc..Last edited by mobman; 07-05-2011, 11:51.
Comment
-
Originally posted by mobman View PostEerst en vooral ik was geen veel winnaar maar een eerste rangs helper .
Heb toch alle grote klassiekers gereden en de tour en de rv Italie uitgereden . Dus voor mij betekent dat al genoeg als je weet wat je daar allemaal voor moet opofferen:-)Failure is your friend
Comment
-
Originally posted by FlorisPL View PostProbleem is echter wel dat hij in het verleden filmpjes hebt gepost van zijn lifts en daadwerkelijk een aantal wedstrijden heeft gedraaid.
Als jij een low life bent zonder baan of studie, tja dan is het ook niet zo moeilijk allemaal he. Beetje fietsen en trainen kan iedereen dan wel.
En als je je slechts puur concentreert op de grote compound-oefeningen zoals hij doet kun je na aantal maanden al aardig wat kracht opdoen.
Wat een hoop niet weten, en ik wel al zal hij ontkennen, is dat zijn mentaliteit en discipline hem in de steek laten als het aankomt op lichaams-opbouw. Trainen en rusten kan hij wel, no doubt about that, maar de voeding is het waar het hem aan schort. En we weten allemaal hoe belangrijk dat is, om schoon te eten met een goed voedingsschema waar niet vanaf geweken wordt. Als hij dat nou eens onder controle krijgt zal hij gaan inzien hoeveel voordeel je daaruit kunt halen.
Zelfs een strongman dient massa op te bouwen en niet alleen maar kracht. Je word niet zo snel massief naarmate je sterker wordt, zo werkt het niet. Ook hij dient workout methodes uit te voeren dat hem meer volume geeft zodat hij de gewichten beter aankan, dat hij dus beter op zijn poten staat.
Maar meneer gaat puur op kracht en focused zich teveel om die 1RM te verbeteren.
Ik denk dat Mobman zijn idealen net even ergens anders liggen dan het lopen van een walk, dus die vergelijking kun je niet maken. En sinds wanneer is een walk oppermachtig aan 'wat trainen en fietsen'??? Ben je dan beter als je dat kunt? Vind dat een beetje overdreven om dat te suggereren.
Mobman heeft al diverse foto's gepost en voor zijn leeftijd ziet hij er helemaal niet verkeerd uit. Denk je dat jij er ook zo bijstaat als je 45 bent? Ben benieuwd.
En omdat hij fietst en traint is het een low life zonder baan of studie? Dat is wat ik opmaak uit jou beredenering.
Trainen en fietsen associeer jij dus met low life zonder baan of studie, rare gedachtes hou jij er op na kerel.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment