Originally posted by El Magico
View Post
Eerste kuur 19 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostIk denk dat Mobman zijn idealen net even ergens anders liggen dan het lopen van een walk, dus die vergelijking kun je niet maken. En sinds wanneer is een walk oppermachtig aan 'wat trainen en fietsen'??? Ben je dan beter als je dat kunt? Vind dat een beetje overdreven om dat te suggereren.
Mobman heeft al diverse foto's gepost en voor zijn leeftijd ziet hij er helemaal niet verkeerd uit. Denk je dat jij er ook zo bijstaat als je 45 bent? Ben benieuwd.
En omdat hij fietst en traint is het een low life zonder baan of studie? Dat is wat ik opmaak uit jou beredenering.
Trainen en fietsen associeer jij dus met low life zonder baan of studie, rare gedachtes hou jij er op na kerel.
Oud prof, wielren history, grote mond over kracht prestaties maar niks laten zien. Ik zeg niet dat het niet kan, maar als je zo belerend doet mag je ook wel wat van je kunnen laten zien.
Vind ik dan.
Ronduit hilarisch dat die referenties opnoemt maar zn eigen naam niet bekend wil maken, pure bullshit waarschijnlijk.
Niks tegen jou of hem trouwens, of tegen Falstyr. Ben hier niet om te flamen, maar als je zulke reacties plaatst mag je zelf ook wel met iets komen en niet lopen giffen op andere.Squat 5 x 147.5
Bench 5 x 122.5
Deadlift 5 x 180
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostEn omdat hij fietst en traint is het een low life zonder baan of studie? Dat is wat ik opmaak uit jou beredenering.
Trainen en fietsen associeer jij dus met low life zonder baan of studie, rare gedachtes hou jij er op na kerel.
Dus 16h gemiddeld fietsen per week en daarbij nog eens 5 dagen 1h bb doen en altijd een strak dieet volgen is een low life voor hem .En als de renners hier op klimstage komen rijd ik bijna altijd mee. Dan zit ik snel aan 30 h per week fietsen, en daarbij mijn bb training 5dagen 1 h per week zitten we toch al 34h sporten per week .En als we gaan trainen gaat dat niet te snel .(btw zelfs profrenners rijden niet snel op training maar wel lange trainingen van 4 tot 6 h) Op platte wegen gemiddled 30 A 35 per uur , maar voor een normaal mens is dat heel snel want 35 gemiddeld is bijna 38 tot 40 km want in de draaien moet je inhouden en weer optrekken of als je aan een riood licht staat etc... .En als we klimmen dan gaat de hs toch richting 180 en meer gedurende een lange tijd. Soms zijn er beklimmingen van 15km TOT 1800 m hoogte of meer waar je max 15 km /h haalt :-) Ik kan dit geen low life noemen hoor .Snuff weet tenminste waar hij over praat . Na zo een klimtraining ben ik veel meer moe dan een ganse dag in een fabriek gewerkt te hebben, laat ons staan op een bureau gezeten te hebben of als student een dagje school gelopen hebt.
Comment
-
Sorry mobman, ik heb niks tegen je. Maar als ik al jouw posts zo lees, waarom loop je jezelf zo gedreven te verdedigen. alsof je wat te bewijzen hebt ofso..
Ik bedoel, je maakt wel 10x duidelijk nu wat je allemaal bereikt hebt, maar waarom? Het komt op mij een beetje over als iemand die aan iedereen wil laten zien wat hij wel niet bereikt heeft in zijn leven..Failure is your friend
Comment
-
Originally posted by mobman View PostDus 16h gemiddeld fietsen per week en daarbij nog eens 5 dagen 1h bb doen en altijd een strak dieet volgen is een low life voor hem .En als de renners hier op klimstage komen rijd ik bijna altijd mee. Dan zit ik snel aan 30 h per week fietsen, en daarbij mijn bb training 5dagen 1 h per week zitten we toch al 34h sporten per week .En als we gaan trainen gaat dat niet te snel .(btw zelfs profrenners rijden niet snel op training maar wel lange trainingen van 4 tot 6 h) Op platte wegen gemiddled 30 A 35 per uur , maar voor een normaal mens is dat heel snel want 35 gemiddeld is bijna 38 tot 40 km want in de draaien moet je inhouden en weer optrekken of als je aan een riood licht staat etc... .En als we klimmen dan gaat de hs toch richting 180 en meer gedurende een lange tijd. Soms zijn er beklimmingen van 15km TOT 1800 m hoogte of meer waar je max 15 km /h haalt :-) Ik kan dit geen low life noemen hoor .Snuff weet tenminste waar hij over praat . Na zo een klimtraining ben ik veel meer moe dan een ganse dag in een fabriek gewerkt te hebben, laat ons staan op een bureau gezeten te hebben of als student een dagje school gelopen hebt.
Maarrrrr;
1. Trainen en fietsen = fun.
2. Boeit me niet wat je hebt gepresteerd op internet, kom eens met bewijzen dat je een "pro" bent.
3. Ik ben meer met mijn werk bezig dan jij met je fiets rondjes.
4. Werk is niet altijd leuk, ik ga ook liever fietsen en trainen. Trainen is leuk en doe ik met veel plezier, stuk ontspanning.
Squat 5 x 147.5
Bench 5 x 122.5
Deadlift 5 x 180
Comment
-
Hier een gescande foto toen ik nog voor Lotto-Domo reed met Axel Merckx brons olympische spelen Athene ritwinnaar in de giro 10e in de tdf en belgisch kampioen en(zoon van ..) en Peter Van Petegem winnaar van rvv en parijs roubaix en vele andere koersen . En nog een foto van bij een andere ploeg was op mijn laastte toen en hier een recente foto met bb training .Geloof je me nu ???? Btw je kan zien dat ik toen de tatto's nog niet had op de voorarmen en je ziet duidelijk bruin aan mijn armen handen niet bruin van handschoenen te dragen en boven de mouwen witte huid ...daaraan kan je zien wie koerst en niet .Toen woog ik tss de 69 en 73kg , nu 98kg .Genoeg bewijs ????
Comment
-
Joost, als jij op zo'n manier tegen je vader praat denk je dan dat hij daarmee akkoord gaat, hm?
Ik weet niet of je het in de gaten hebt maar Mobman is niet een van je maatjes en heeft ook niet bij jou op school gezeten, dus praat ff een beetje normaal man.
Waarom zou het niet waar wezen wat Mobman beweert?
Je kunt wel zeggen kom dan op met je bewijzen, maar heb jij enig bewijs dat het niet zo is dan???
Nee, dat bezit jij niet, je denkt dat hij liegt alleen kun je het niet hard maken.
Weet je dat op zo'n manier redeneren je niet echt ver komt in het leventje?
Ik vind jou daarom ook een vrij onzeker en achterdochtig mannetje met een vrij grote waffel. En natuurlijk, iedereen is een pro op internet maar ben jij niet een stoere jongen dan zo achter je toetsenbord? Zou jij precies hetzelfde reageren wanneer je voor Mobman zou staan?
Ik weet hoe mobman er uit ziet en nu weet ik het ook van jou. En om eerlijk te zeggen ben ik niet echt onder de indruk en zal ik ook niet zo snel voor jou in m'n broek gaan schijten.
phpZawxIDAM.jpg
Nee, dat lijkt op helemaal niets op dit moment. Maar goed, je bent nog een jong broekie. Ben benieuwd hoever jij je hebt ontwikkeld op 45-jarige leeftijd.
Comment
-
Originally posted by mobman View PostThanx man ,jammer dat mensen zich altijd moeten bewijzen voor iedereen wat ze zeggen , dat komt omdat er zoveel gezeverd wordt op een forum:-)Squat 5 x 147.5
Bench 5 x 122.5
Deadlift 5 x 180
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostJoost, als jij op zo'n manier tegen je vader praat denk je dan dat hij daarmee akkoord gaat, hm?
Ik weet niet of je het in de gaten hebt maar Mobman is niet een van je maatjes en heeft ook niet bij jou op school gezeten, dus praat ff een beetje normaal man.
Waarom zou het niet waar wezen wat Mobman beweert?
Je kunt wel zeggen kom dan op met je bewijzen, maar heb jij enig bewijs dat het niet zo is dan???
Nee, dat bezit jij niet, je denkt dat hij liegt alleen kun je het niet hard maken.
Weet je dat op zo'n manier redeneren je niet echt ver komt in het leventje?
Ik vind jou daarom ook een vrij onzeker en achterdochtig mannetje met een vrij grote waffel. En natuurlijk, iedereen is een pro op internet maar ben jij niet een stoere jongen dan zo achter je toetsenbord? Zou jij precies hetzelfde reageren wanneer je voor Mobman zou staan?
Ik weet hoe mobman er uit ziet en nu weet ik het ook van jou. En om eerlijk te zeggen ben ik niet echt onder de indruk en zal ik ook niet zo snel voor jou in m'n broek gaan schijten.
[ATTACH]11070[/ATTACH]
Nee, dat lijkt op helemaal niets op dit moment. Maar goed, je bent nog een jong broekie. Ben benieuwd hoever jij je hebt ontwikkeld op 45-jarige leeftijd.
Ik ben net een goede 2 jaar begonnen met trainen, logisch dat ik geen goed fysiek heb. Beetje jammer dat je probeert mij onderuit te halen, terwijl ik mezelf geen prof noem in het een of ander. Dat is een groot verschil. Jammer dat je dat niet inziet, vreemd overigens voor iemand van 40+. Hopelijk maak ik mij op die leeftijd niet zo druk om wat forum postsSquat 5 x 147.5
Bench 5 x 122.5
Deadlift 5 x 180
Comment
-
Originally posted by mobman View PostHier verschil tussen wielrenner body: 68 kg en mss 6% fat en nu bb 98kg en 13.5% fat
Comment
-
Originally posted by FlorisPL View PostBeetje jammer dat je probeert mij onderuit te halen, terwijl ik mezelf geen prof noem in het een of ander.
Te verkondigen dat het allemaal maar bullshit is wat hij vertelde, hm?
Ik probeer jou niet onderuit te halen kerel, maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
En ja, ik train en fiets ook dus ben ik een low life zonder baan en studie. Ik moet toch iets doen in het leventje, dus maak ik me graag druk op forums.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostWas jij niet toevallig aan het proberen Mobman onderuit te halen dan???
Te verkondigen dat het allemaal maar bullshit is wat hij vertelde, hm?
Ik probeer jou niet onderuit te halen kerel, maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
En ja, ik train en fiets ook dus ben ik een low life zonder baan en studie. Ik moet toch iets doen in het leventje, dus maak ik me graag druk op forums.Squat 5 x 147.5
Bench 5 x 122.5
Deadlift 5 x 180
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
18 uur geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment