Eerste kuur 19 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by mobman View Post
    Hier een gescande foto toen ik nog voor Lotto-Domo reed met Axel Merckx brons olympische spelen Athene ritwinnaar in de giro 10e in de tdf en belgisch kampioen en(zoon van ..) en Peter Van Petegem winnaar van rvv en parijs roubaix en vele andere koersen . En nog een foto van bij een andere ploeg was op mijn laastte toen en hier een recente foto met bb training .Geloof je me nu ???? Btw je kan zien dat ik toen de tatto's nog niet had op de voorarmen en je ziet duidelijk bruin aan mijn armen handen niet bruin van handschoenen te dragen en boven de mouwen witte huid ...daaraan kan je zien wie koerst en niet .Toen woog ik tss de 69 en 73kg , nu 98kg .Genoeg bewijs ????

Bewijzen genoeg zeker .Nu iedereen doet zijn best in zijn sport en volgens zijn eigen mogelijkheden . Ik hoop van nog iets meer massa te krijgen en wat minder bf , snuff ben dan toch niet gaan kuren nog , ik wacht liever nog 2 maand om dan te doen zoals ik jou verteld heb.Jou raad was wel beter dan off te gaan wat ik nu al 4 weken ben , maar voor het fietsen gaat het iets makkelijker als ik niet in de kuur ben, weeg dan lichter en moet meer kh eten etc...Ik zal na juni ermee starten met de kuur die ik jou beschreven heb en die je goed vond .Dan heb ik hier geen jeugdrenners meer om te begeleiden na juni , dus kan me dan beter concentreren op het bb:-)
    Last edited by mobman; 07-05-2011, 14:02.

Comment

• Originally posted by FlorisPL View Post
      Nee, ik haal niemand onderuit, begrijpend lezen. Jezelf prof noemen en vervolgens niks willen laten zien daarover is dubieus. Daarom mijn reactie.
      Ik kan heel erg goed lezen kerel, of denk je dat dat ook niet waar is? Wil je dat ik het bewijs?
      Of moet je eerst een naam hebben wanneer men gelooft wordt?
      Een naam zoals Joop Zoetemelk of Bernard Hinault, Jay Cutler of Ronnie Coleman.
      Je kunt ook iemand op z'n woord geloven, maar ik geloof dat jij daar een heel klein beetje moeite mee hebt, geloof ik...

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
        Je kunt ook iemand op z'n woord geloven, maar ik geloof dat jij daar een heel klein beetje moeite mee hebt, geloof ik...
        Daar heb je waarschijnlijk gelijk in
        Squat 5 x 147.5
        Bench 5 x 122.5
        Deadlift 5 x 180

Comment

Naar mijn weten heeft hij slechts 1x officieel meegedaan aan een beginners strongman wedstrijd. Daarna heeft hij het er bij laten zitten want had last van blessures. Je kunt zien op die video's hoe slecht hij er lichamelijk en conditioneel voorstond, en ik durf mijn handen in het vuur te steken dat daar nog geen verandering in is gekomen want hij weegt nog steeds veels te veel. Wanneer je een veel lager BF hebt is je lichaam veel beter in staat om eventuele vet-opslag de baas te kunnen, je stofwisseling gaat veel sneller werken, je voelt je veel beter, etc.

En als je je slechts puur concentreert op de grote compound-oefeningen zoals hij doet kun je na aantal maanden al aardig wat kracht opdoen.
          Wat een hoop niet weten, en ik wel al zal hij ontkennen, is dat zijn mentaliteit en discipline hem in de steek laten als het aankomt op lichaams-opbouw. Trainen en rusten kan hij wel, no doubt about that, maar de voeding is het waar het hem aan schort. En we weten allemaal hoe belangrijk dat is, om schoon te eten met een goed voedingsschema waar niet vanaf geweken wordt. Als hij dat nou eens onder controle krijgt zal hij gaan inzien hoeveel voordeel je daaruit kunt halen.

Zelfs een strongman dient massa op te bouwen en niet alleen maar kracht. Je word niet zo snel massief naarmate je sterker wordt, zo werkt het niet. Ook hij dient workout methodes uit te voeren dat hem meer volume geeft zodat hij de gewichten beter aankan, dat hij dus beter op zijn poten staat.
          Maar meneer gaat puur op kracht en focused zich teveel om die 1RM te verbeteren.

Ik denk dat Mobman zijn idealen net even ergens anders liggen dan het lopen van een walk, dus die vergelijking kun je niet maken. En sinds wanneer is een walk oppermachtig aan 'wat trainen en fietsen'??? Ben je dan beter als je dat kunt? Vind dat een beetje overdreven om dat te suggereren.
          Mobman heeft al diverse foto's gepost en voor zijn leeftijd ziet hij er helemaal niet verkeerd uit. Denk je dat jij er ook zo bijstaat als je 45 bent? Ben benieuwd.
          En omdat hij fietst en traint is het een low life zonder baan of studie? Dat is wat ik opmaak uit jou beredenering.
          Trainen en fietsen associeer jij dus met low life zonder baan of studie, rare gedachtes hou jij er op na kerel.
          Lol en dan zeggen dat ik geen dingen moet gaan overdrijven en verzinnen. Hypocriet. Je weet weinig tot niks van me ondanks dat je constant blijft roepen van wel met je zogenaamde bronnen

Heb in tussen een totaal van een stuk of 6-7 strongman/PL wedstrijden gedaan. Dit jaar doe ik er geen voorlopig omdat er andere zaken spelen waardoor trainen een mindere prio heeft. Enige wat telt is je maximale piek prestaties. Nobody gives a fuck hoeveel gewicht je voor 10reps kan op een wedstrijd. En het boeit mij geen fuck of ik er droog bij sta of niet. Ik ben geen oppervlakkige kwal die per se aan het schoonheids ideaal moet voldoen aangezien dat toch niet mee telt in de sport die ik beoefen.

Ik sprint nog steeds iedereen er uit op de eerste 100m en ik ren ook stukjes hier in de omgeving door het park zonder conditionele problemen ondanks me hoger vet% en lichaamsgewicht. 2x per week fiets ik van Dordrecht naar Rotterdam en terug zonder dat ik er moe van wordt. Ook op de gezondheids onderzoeken die ik elk kwartaal moet ondergaan ivm aanleg hartkwaal is alles nog steeds ruim in orde volgens de doktoren. Chloresterol is goed, geen diabetes, geen pijntjes, geen afwijkende waarden behalve een hoog vet%.

Mijn volume is niks mis mee simpele ziel. Ik doe 5sets van 5reps of 8 sets van 3 reps met 1 enkel gewicht en 60sec rust intervals. Dat is nog steeds een totaal van 24-25reps met 200kg squat afgerond met een 20repper van circa 140kg voor wat spieruithoudingsvermogen. Mijn assists doe ik 40reps totaal met 1 en hetzelfde gewicht. Volume en densiteit ligt hoog genoeg.

Dus mobmans idealen liggen anders en kan dus geen vergelijking maken. Maar meneer denkt wel een vergelijking te kunnen maken tussen wat hij doet en een totaal ander doel/ideaal dan wat ik heb. Zoals ik zei. Enige wat snuff heeft is dat hij droog staat. Voor de rest stelt het niks voor en is het alleen maar praatjes

Zoals gewoonlijk hoop geblaat, maar weinig wol van onze forum SS'er. In het verleden al vaker gezegd. Je mag rustig me voor lul zetten met waarheden en feiten. Maar als je pure onzin uitkraamt ga ik er gewoon tegen in.

Comment

• Originally posted by mobman View Post
            1rpm dient tot niets , als je 6tot 8 x 100kg kan duwen bij een bp moet je ongeveER 20% bijrekenen om je max1rm te weten dus als ik 20% bijtel bij mijn 6reps kom ik over onze sterke man .:-) Dit zijn geen sterke woorden maar de waarheid.
            Zo werkt dat niet. Leuk als je een bodybuilder/fitnesser bent. Maar in de strongman, gewichtheffen en powerlift sport werkt het anders. In die sport train je op piek prestaties. Je conditioneert het zenuwstelsel om meer motoreenheden aan te kunnen spreken. Zodoende is het verschil met een 6-10rep set en een piek prestatie wel wat groter dan een 20% in de meeste gevallen.

Setjes van 6-10reps is leuk op de assist/isolatie oefeningen, maar verder hebben ze totaal geen toegevoegde waarde. 1RM om de 8-12 weken dient dus wel degelijk tot iets. Net zoals trainen met hoger gewicht verspreid over meerdere sets nuttiger is dan me tijd te verspillen met setjes van 6-10reps op me compounds.

Maar goed. Ik verwacht niet dat een wielrennertje dat zal snappen.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
              En het boeit mij geen fuck of ik er droog bij sta of niet. Ik ben geen oppervlakkige kwal die per se aan het schoonheids ideaal moet voldoen aangezien dat toch niet mee telt in de sport die ik beoefen.
              Gozer, zelf voor een strongman ben jij niet in de wieg gelegt.
              Er dient wel wat meer te moeten gebeuren dan enkel maar zo sterk mogelijk te wezen.
              Zelfs een strongman dient gedisciplineerd op alle fronten te zijn.
              Daar kan jij niet over meepraten omdat jij niet alle fronten dekt.
              En ik wil weleens met jou honderd meter rennen hoor, wat zeg ik, wil met jou weleens een kilometertje rennen met jou, kijken wie als eerste de eindstreep haalt.

Comment

Gozer, zelf voor een strongman ben jij niet in de wieg gelegt.
                Er dient wel wat meer te moeten gebeuren dan enkel maar zo sterk mogelijk te wezen.
                Zelfs een strongman dient gedisciplineerd op alle fronten te zijn.
                Daar kan jij niet over meepraten omdat jij niet alle fronten dekt.
                En ik wil weleens met jou honderd meter rennen hoor, wat zeg ik, wil met jou weleens een kilometertje rennen met jou, kijken wie als eerste de eindstreep haalt.
                Heb je als volwassen man van 40+ niet wat meer aan je hoofd dan bekritiseren van willekeurige users? Laat staan uitdagen voor hardloop wedstrijdjes

Volgens mij beoefent Falstyr overigens de sport powerliften en geen strongman. Ook wel een flink verschil!

Anders moet je even googlen wat de verschillen zijn Snuff.
                Squat 5 x 147.5
                Bench 5 x 122.5
                Deadlift 5 x 180

Comment

Volgens mij beoefent Falstyr overigens de sport powerliften en geen strongman. Ook wel een flink verschil! .
                  Ik beoefen beide. Al is strongman minder vertegenwoordigd omdat ik niet alles thuis ter beschikking heb qua onderdelen. Verder zijn mijn prestaties op wedstrijden dusdanig dat ik constant in de middenmoot eindig. Kan altijd beter en weet waar mijn verbeterpunten liggen. Maar ik durf tenminste risico's te nemen en presteer meer dan iemand die op een forum bijdehand doet en zelf op nog geen 1 wedstrijd is geweest. Zo iemand weet niet waar hij het over heeft. Beste stuurlui staan aan wal is het spreekwoord wat er bij hoort.

Comment

Heb je als volwassen man van 40+ niet wat meer aan je hoofd dan bekritiseren van willekeurige users? Laat staan uitdagen voor hardloop wedstrijdjes

Volgens mij beoefent Falstyr overigens de sport powerliften en geen strongman. Ook wel een flink verschil!

Anders moet je even googlen wat de verschillen zijn Snuff.
                    Ik gaf een reactie op deze zin Joost:

'Heb in tussen een totaal van een stuk of 6-7 strongman/PL wedstrijden gedaan'.

Begrijpend lezen Joost.

Comment

Ik beoefen beide. Al is strongman minder vertegenwoordigd omdat ik niet alles in huis ter beschikking heb.
                      +1
                      Helemaal mee eens.

Comment

+1
                        Helemaal mee eens.
                        ga lekker buiten spelen pubertje. Voor een volwassene gedraag je je best vaak als een 12 jarige

Comment

Ik beoefen beide. Al is strongman minder vertegenwoordigd omdat ik niet alles thuis ter beschikking heb qua onderdelen. Verder zijn mijn prestaties op wedstrijden dusdanig dat ik constant in de middenmoot eindig. Kan altijd beter en weet waar mijn verbeterpunten liggen. Maar ik durf tenminste risico's te nemen en presteer meer dan iemand die op een forum bijdehand doet en zelf op nog geen 1 wedstrijd is geweest. Zo iemand weet niet waar hij het over heeft. Beste stuurlui staan aan wal is het spreekwoord wat er bij hoort.
                          jij gaat me toch niet zeggen dat je beter fietst dan mij , ik kan makkelijk in een peleton een 150 km aan met een gemiddlelde van 43 a 45 km / h en je ritje van Dordrecht naar Rotterdam na 2 km rijd ik je eraf .En ik doe de 100m nog in 14.7 sec de 400 in 1min 7sec ...En ik bankdruk 6x 140 maar weeg 29kg minder dus hef ik veel meer dan jouw want zo wordt het berekent .Dus 1 rep van 155kg zal wel gaan voor mij dus jij met je 129kg hebt dan maar 26kg over als je gewicht min bw neemt .Ik daarentegen 155-98 is toch 57 kg .Dus hou nu maar je grote bek .Ik heb genoeg van je commentaren bewijs je en praat dan .In het powerliften verlies je in alle 3 oefeningen van mij , in het fietsen lach ik je uit en in het rennen ook, en que body doe een poll wie er beter voor staat ik of jou.Jouw vette body aan 129kg of mijn body 98kg aan 13.5% post je foto dan post ik de mijne ernaast en we houden een poll idioot:-)
                          Last edited by mobman; 07-05-2011, 15:04.

Comment

• hahaha mobman ga toch fietsen man net of falstyr het wat uitmaakt wat je fiets en hardloop stats zijn.

valt me wel altijd op dat snufferd-sann altijd hulp krijgt van iemand anders als hij het weer leuk vind om falstyr persoonlijk aan te vallen.
                            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by kojak View Post
                              hahaha mobman ga toch fietsen man net of falstyr het wat uitmaakt wat je fiets en hardloop stats zijn.

valt me wel altijd op dat snufferd-sann altijd hulp krijgt van iemand anders als hij het weer leuk vind om falstyr persoonlijk aan te vallen.
                              Post eens je pict zo zien we hoe jij eruit ziet want ik doe aan bb ook he :-)

en snuff heeft mij niet nodig om zijn mannetje te staan :-)En moei jij je met je zaken want op bb gebied sta ik ook veel verder dan u .Bewijs het tegendeel?????

Comment

Ik sprint nog steeds iedereen er uit op de eerste 100m en ik ren ook stukjes hier in de omgeving door het park zonder conditionele problemen ondanks me hoger vet% en lichaamsgewicht. 2x per week fiets ik van Dordrecht naar Rotterdam en terug zonder dat ik er moe van wordt. .

.
                                @kojak
                                Wie praat hier eerst over rennen en fietsen. Leer eerst lezen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X