Eerste kuur 19 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    ga lekker buiten spelen pubertje. Voor een volwassene gedraag je je best vaak als een 12 jarige
    Ik vind dat eigenlijk best wel een compliment, thnx mate.
    Enne, tis hier een beetje regenachtig dus ik hou het op een lazy day vandaag, lekker binnen zitten en mijn grote dikke vriend Vincent weer een beetje het bloed onder z'n nagels vandaan halen.

Originally posted by kojak View Post

valt me wel altijd op dat snufferd-sann altijd hulp krijgt van iemand anders als hij het weer leuk vind om falstyr persoonlijk aan te vallen.
    Ik kan het ook wel alleen af hoor, helemaal als het om kippendieven betreft die mensen aanvalt op spelfouten maar er zelf ook geen hout van snapt.
    En als je nu eerst eens de moeite neemt om alles te lezen in dit topic dan kom je er achter dat ik het voor Mobman opnam.

Tevens is Falstyr ook geen lievertje, maar ik ben bang dat je dat niet weet omdat je waarschijnlijk nog geen lid was van BN.

Comment

• Originally posted by kojak View Post
      ik spreek 4 talen vloeiend.. en ik doe het nog wel goed ''personen-frustreerder''
      Ik spreek er 5 vloeiend en de paus mss 14 what is the deal daarvan?????

Comment

• Originally posted by mobman View Post
        jij gaat me toch niet zeggen dat je beter fietst dan mij , ik kan makkelijk in een peleton een 150 km aan met een gemiddlelde van 43 a 45 km / h en je ritje van Dordrecht naar Rotterdam na 2 km rijd ik je eraf .En ik doe de 100m nog in 14.7 sec de 400 in 1min 7sec ...En ik bankdruk 6x 140 maar weeg 29kg minder dus hef ik veel meer dan jouw want zo wordt het berekent .Dus 1 rep van 155kg zal wel gaan voor mij dus jij met je 129kg hebt dan maar 26kg over als je gewicht min bw neemt .Ik daarentegen 155-98 is toch 57 kg .Dus hou nu maar je grote bek .Ik heb genoeg van je commentaren bewijs je en praat dan .In het powerliften verlies je in alle 3 oefeningen van mij , in het fietsen lach ik je uit en in het rennen ook, en que body doe een poll wie er beter voor staat ik of jou.Jouw vette body aan 129kg of mijn body 98kg aan 13.5% post je foto dan post ik de mijne ernaast en we houden een poll idioot:-)
        leer lezen bejaarde flapdrol of koop een bril voordat je weer eens onzin uit gaat kramen. Ik geef aan dat ik ook regelmatig fiets en dat er niks mis is met me conditie. Heb nergens iets gezegd over mee rijden in een peleton dwaas. De enige die een grote bek heeft en loopt te schreeuwen ben jij dus niet vreemd opkijken als je met dezelfde manier terug behandeld word. Heb al vaak genoeg op wedstrijden bewijzen geleverd aan de mensen die er toe doen. Jij bent niemand dus ga me ook niet bewijzen tegen over jouw.

Ga maar verder met jullie puberaal gebral. Ik heb wel wat beters te doen.
        Last edited by Falstyr; 07-05-2011, 15:36.

Comment

leer lezen bejaarde flapdrol of koop een bril voordat je weer eens onzin uit gaat kramen. Ik geef aan dat ik ook regelmatig fiets en dat er niks mis is met me conditie. Heb nergens iets gezegd over mee rijden in een peleton dwaas. De enige die een grote bek heeft en loopt te schreeuwen ben jij dus niet vreemd opkijken als je met dezelfde manier terug behandeld word. Heb al vaak genoeg op wedstrijden bewijzen geleverd aan de mensen die er toe doen. Jij bent niemand dus ga me ook niet bewijzen tegen over jouw.

oei oei lichtgeraakt onze powerman zonder verstand

Comment

je bent de beste , de sterkste de mooiste , kortom je bent alles .Ik ben hier weg heb andere dingen te doen dan te discuteren met een dikzak

Comment

• Ik hoop dat ik wat beters te doen heb na mn 40e dan alleen maar kunnen trainen en me druk zitten maken op een forum
              Squat 5 x 147.5
              Bench 5 x 122.5
              Deadlift 5 x 180

Comment

• Originally posted by FlorisPL View Post
                Ik hoop dat ik wat beters te doen heb na mn 40e dan alleen maar kunnen trainen en me druk zitten maken op een forum
                Je bent pas 23 en je doet het nu al.
                Druk lopen maken of iemand de waarheid vertelt of niet.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                  Je bent pas 23 en je doet het nu al.
                  Haha precies ouwe!

Tijd zal het leren
                  Squat 5 x 147.5
                  Bench 5 x 122.5
                  Deadlift 5 x 180

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    je maakt je anders wel heel druk over fallus, als je hem niet boeit reageer je ook niet. en dat doe je wel dus.

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                      je maakt je anders wel heel druk over fallus, als je hem niet boeit reageer je ook niet. en dat doe je wel dus.
                      Boeien en irriteren zijn twee totaal verschillende betekenissen.
                      Ik heb me gedeisd gehouden tot hij weer op de proppen kwam met persoonlijke aanvallen naar mij. Als je teruggaat in dit topic zul je dat kunnen opmerken. Maar jij bent al wat langer lid hier en weet dat het altijd mot is tussen ons en dat dat ook altijd zo zal blijven.

Ow wacht ff, hier heb ik het al:

Verhaal mbt Snuff is meer het volgende. De afgelopen 2-3 jaar heeft hij gepraat over de absurde doseringen en combinaties die hij nam. En dat hij zelf is gaan fabriceren. Dat hij de kennis deelde die hij opdeed en daardoor als een betweterige guru over kwam en tegen bijna alles en iedereen in ging. Gedurende die periode geen foto's laten zien. Als je de verhalen las en zijn progressie info hoorde en hoe strikt hij wel niet was met alles kregen velen al snel de indruk dat hij onderhand al behoorlijk groot en massief geworden zou zijn. 110kg bij 10% ofzo verwacht je toch wel wat van. Dan zien we eindelijk een stel foto's en stelt het bar weinig voor vergeleken met alles wat hij volgens zijn eigen verhalen heeft lopen doen...hij is droog en je ziet dat er spierontwikkeling is, maar het is nog alles behalve groot. Het ziet er uit als iemand die net 3 jaar naturel sport. Heb zelf toentertijd niet in zijn foto topic gereageerd overigens omdat het waarschijnlijk weer tot gevlam zou leiden. Conclusie is dat hij dan gewoon ergens flink heeft zitten kutten.

Voordat hij hier mee aankwam was er geen vuiltje aan de hemel.
                      Dus je kunt je ook gaan afvragen, wie heeft het vuurtje hier aangestoken,hm?

Comment

• Een constatering als een persoonlijke aanval zien. lachwekkend. In dat geviel is adonis zeker ook bezig geweest met persoonlijke aanvallen. Grow up.

Comment

• Originally posted by mobman View Post
                          je bent de beste , de sterkste de mooiste , kortom je bent alles .Ik ben hier weg heb andere dingen te doen dan te discuteren met een dikzak
                          Ik mag dan ongeveer dezelfde kracht hebben als jij. Maar ik heb het in 3-4 jaar vergaard. Jij sport al sinds je 14e en hebt pas dit gepresteerd.

Comment

• wat een geouwehoer geak ! hahahahaha
                            Beest in opleiding

Comment

• ik ga er verder niet op in, maar snuff ik denk niet dat fallus ''het vuurtje'' voor niks aan steekt, moet echt wat aan vooraf gegaan zijn...
                              Ik ben neutraal hierin.

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                                ik ga er verder niet op in, maar snuff ik denk niet dat fallus ''het vuurtje'' voor niks aan steekt, moet echt wat aan vooraf gegaan zijn...
                                Ik ben neutraal hierin.
                                Toon me dat eventjes dan want volgens mij heb ik er overheen gekeken...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X